Haha, op 538 hoor je precies dezelfde crap met nog een hoop extra top 40 crap erbijquote:
Er zijn tig radiozenders te beluisteren, zowel uit de lucht, via de kabel, digitaal of via internet. Zowel lokaal als regionaal als landelijk. Er zal vast voor iedereen wat zijn om te luisteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, op 538 hoor je precies dezelfde crap met nog een hoop extra top 40 crap erbijBij 538 wordt je momenteel doodgegooid met de nieuwe Coldplay
het is net 3FM
is Steve Jobs de opa van Ekdom???twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:11:13En vannacht is hij gegaan, mijn lieve opa... reageer retweet
Dat zijn geen leuke grapjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
is Steve Jobs de opa van Ekdom???twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:11:13En vannacht is hij gegaan, mijn lieve opa... reageer retweet
nee, das waar. daarom ben ik ook blij dat ik em niet getweet heb.quote:
Ik denk dat iemand anders dat vast al voor jou gedaan heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das waar. daarom ben ik ook blij dat ik em niet getweet heb.
Ik zat ook al eventjes denken. Of ze zijn allemaal vroeg aan de kinders gegaan of die opa is oud geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef alors het volgende:
Nouja zijn opa is vast ouder geworden dan Steve Jobs, ik heb niet eens opa's of oma's meer. Zal vast een respectabele leeftijd zijn geweest.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Avital Selinger weg als bondscoach van de vrouwen volleyballploeg.
tis een keer opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Hm, ging toch niet heel slecht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Ja mwah, Kwartfinale EK gehaald wat eigenlijk tegenvallend is. 2009 wel eens waar de finale gehaald. Slecht WK vorig jaar en nu de kansen op de OS zijn erg klein. Daarnaast lijkt het team niet beter te worden. VOor mij niet echt een grote verassing.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ging toch niet heel slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |