Ah, die goede ouwe tijd!! Toen Hans en Michiel nog meepostten, Rudy werd geadoreerd en Roos ook al werd verguisd.quote:
Streng? Dat was nog niks...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, die goede ouwe tijd!! Toen Hans en Michiel nog meepostten, Rudy werd geadoreerd en Roos ook al werd verguisd.
En Sersjee heel streng was!!![]()
![]()
Volgens mij iets voor mijn tijd hier
Echt?quote:
Tja, ik heb lang de neiging gehad om haast elke uiting van onnadenkendheid of verregaande stupiditeit te beantwoorden met een heel betoog en daar zijn wel eens wat harde woorden gevallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het eng en opwindend tegelijk...
Ik hou wel van die "rants", houdt de boel lekker levendigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik heb lang de neiging gehad om haast elke uiting van onnadenkendheid of verregaande stupiditeit te beantwoorden met een heel betoog en daar zijn wel eens wat harde woorden gevallen.
Was eigenlijk wel leuk om te doen, maar het schiet niet echt op: er blijven maar halve zolen opduiken... Dus nu hou ik het in principe bij een "" of een "
" her en der, ondertussen de kinders van tegenwoordig binnensmonds vervloekend.
Over het algemeen klopt dat wel maar bij mij gaat dat andersom... Ik slikte altijd alles en liet alles gelaten over me heen komen, tegenwoordig moet je van goede huize komenquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef Cee het volgende:
Zonder hem bestond m'n leven uit constant rebooten.
Ik vind het eigenlijk best gezellig, vorige week was natuurlijk super tof met dat zonnige weer maar mede dankzij die week kan ik dat pleurisweer van de komende maanden prima aan. Kom maar op kom maar kom maarrrrrrr.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:33 schreef 3rdRock het volgende:
snel brood smeren en dan naar mn werk. met een beetje mazzel kom ik redelijk droog aan.
De herfst is begonnen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef Cee het volgende:
Zonder hem bestond m'n leven uit constant rebooten.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]![]()
. Toch een zwart randje aan mijn verjaardag vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |