Ralph Laurenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Als ik mezelf google kom ik gelijk op m'n google profiel, m'n twitter en op op Ralph LaurenOh en een paar pagina's later op m'n smoelenboek
Taartjesfeeequote:
Hahahahahhahahaha!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dat Sylvanaverhaal...ik dacht dat ondertussen iedereen dat al wist
Ik heb de foto's gezien..ik ben getekend voor het leven
Ja hoi. Zelfde nick als hier. (Alleen is mijn accu nu leeg.quote:
Ik heb em gedownload op m'n phone, moet alleen nog even aanmelden enzoquote:
Ik start er eentje, zelfde nick als hier ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Zelfde nick als hier. (Alleen is mijn accu nu leeg.)
Je ziet me wel reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik start er eentje, zelfde nick als hier ook
Het lijkt op dat ding uit pan's labyrinth!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze vinnik ook mooi:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is alleen.
Krek!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijkt op dat ding uit pan's labyrinth!
quote:
Knap, en succes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef princess-a het volgende:
Ik heb net mijn wekker heel vroeg gezet, om morgenochtend de dokter te bellen en me op de wachtlijst voor borstverkleining te laten zetten
Eindelijk een knoop doorgehakt
Thanksquote:
Succes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef princess-a het volgende:
Ik heb net mijn wekker heel vroeg gezet, om morgenochtend de dokter te bellen en me op de wachtlijst voor borstverkleining te laten zetten
Eindelijk een knoop doorgehakt
Ik zou het met liefde doen.quote:
Wauw, wat een dappere stap!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou het met liefde doen.Ik weet natuurlijk niet hoe het is om minder bedeeld te zijn, maar ik weet wel dat ik er in zoveel opzichten last van heb dat het zo echt niet verder kan
Ik heb alweer second thoughts hoor, maar bijvoorbeeld m'n linkerborst doet al 7 weken erg veel pijn. Ik kijk alleen op tegen de praktische kanten, als ik net een nieuwe baan heb en ik 'moet' een tijdje eruitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, wat een dappere stap!!
Mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen wat nu je bh-maat is? Als je het niet wilt zeggen, dan snap ik dat helemaal hoor!
Ja, snap ik... het is ook nog al een stap die je neemt! Maar ik vind het wel echt heel stoer! En met een 80/85 G denk ik ook dat je er heel veel baat bij gaat hebben...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb alweer second thoughts hoor, maar bijvoorbeeld m'n linkerborst doet al 7 weken erg veel pijn. Ik kijk alleen op tegen de praktische kanten, als ik net een nieuwe baan heb en ik 'moet' een tijdje eruitOh en ik ben gezegend met een 80/85 G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |