Hm hm.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Naar beneden, nomz halen en weer terug naar boven
Haha, herkenbaar! Ik ben zelfs te lui om naar de koelkast te lopen, die ik vanaf hier bijna aan kan rakenquote:
Mijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef megamandy het volgende:
Ik ben ook altijd te lui om op te staan voor ietsDe laatste tijd begint alleen mijn vriendje een beetje tegen te sputteren
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijnroept soms zelfs naar beneden: heb je nog drinken schat??
Als jij dr zat bent, mag ik haar dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijnroept soms zelfs naar beneden: heb je nog drinken schat??
Ja hoor!! Maar ik ben er nu na 9,5 jaar nog steeds niet op uitgekekenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als jij dr zat bent, mag ik haar dan?
Zolang je jezelf er maar van bewust bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest
Ik geef het meteen toe
Verwende prinsesjes unitequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Heeft ook nadelen: ik wil altijd alles dat ik bedenk NU hebben... en hier thuis kan dat altijd. Als ik met andere mensen ben niet, en dan word ik soms een beetje onuitstaanbaar
Fucked up people: I am one
Dat wel, ik weet heeeeel erg goed dat ik een verwend nest benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je jezelf er maar van bewust bent.
Ralph Laurenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Als ik mezelf google kom ik gelijk op m'n google profiel, m'n twitter en op op Ralph LaurenOh en een paar pagina's later op m'n smoelenboek
Taartjesfeeequote:
Hahahahahhahahaha!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dat Sylvanaverhaal...ik dacht dat ondertussen iedereen dat al wist
Ik heb de foto's gezien..ik ben getekend voor het leven
Ja hoi. Zelfde nick als hier. (Alleen is mijn accu nu leeg.quote:
Ik heb em gedownload op m'n phone, moet alleen nog even aanmelden enzoquote:
Ik start er eentje, zelfde nick als hier ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoi. Zelfde nick als hier. (Alleen is mijn accu nu leeg.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |