In een emmer ja.... wat zou er gebeuren met het zand dat los komt....quote:
Zorgt voor een lekker krokantjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Goed gespoelde paddestoelenin een modderbad!
Ik dacht dat het zijn hele hand was, moet je nagaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Ah Julius gaat er met zijn vinger doorheen!
Je mag altijd doorpostenquote:
Die raakt nooit volquote:
quote:
Natuurlijk, kun je me zeggen welke aflevering+tijd ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Paulwil jij een gifje maken van "de tijd gaat nu in" move?
ga ik zoeken voor je!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, kun je me zeggen welke aflevering+tijd ?
das het mooistequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik vind het altijd mooi als ze zeggen de tijd gaat nu in en juul of Kraan let niet op en is dan net te laat met de wijs move.
2 sterren niet, 1 ster wel:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Ubachsberg ligt in Limburg. Ik dacht dat ze altijd in de provincie van die week zijn op de laatste dag.
Geen 2 sterren tenten in Flevoland???
Vind dit wel een beetje jammer!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat is toch het restaurant van het gast jurylid, niet van het restaurant waar ze morgen heen gaan?
Vrijdag zijn de 4 overgebleven kandidaten te gast bij Paul van de Bunt van twee sterrenrestaurant de Leuf in Ubachsberg.
bron: topchef site
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
En Rawlin weet het voor morgen ook weer zeker
Rawlin denkt waarschijnlijk ook dat hij 1.90m lang is en een enorme bos haar heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
Waarom is die Rawlin altijd ZO zelfverzekerd, maar faalt hij bij elk gerecht keer op keer?
Gelukkig zijn het er niet zo veel maar dan nog is het erg knap dat hij alle reserveringen in een jaar kon regelen, El Bulli en The Fat Duck hebben in elk geval een wachtlijst van 3 tot 5 jaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
Heb hier leuk en mooi uitgevoerd boek van kok Paul van de Bunt van De Leuf: 'Reis naar de sterren' waarin hij samen met z'n vrouw Sandra, in 1 jaar tijd ALLE 3-sterren restaurants van heel Europa heeft bezocht en beschreven.
54 stuks maar liefst!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:41 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig zijn het er niet zo veel maar dan nog is het erg knap dat hij alle reserveringen in een jaar kon regelen, El Bulli en The Fat Duck hebben in elk geval een wachtlijst van 3 tot 5 jaar.
Bravo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Razor21 het volgende:
Volg het nu sinds het begin, maar erger mij steeds aan meer zaken :
- Wijsmove van beide chefkoks (tijd gaat in).
- Ik mis de bite.
- Ik mis de ziltigheid
- Krokantje
- Het gezeur van die Kranenborg en die dikke die maar mee ouwehoert.
Eigenlijk is het elke week hetzelfde geneuzel, maar toch blijf ik kijken. Maar ze kunnen zo zeuren over kleine dingen.
Dat had ik ook bij de allereerste reeks maar daar ben ik allang overheen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Razor21 het volgende:
Volg het nu sinds het begin, maar erger mij steeds aan meer zaken :
- Wijsmove van beide chefkoks (tijd gaat in).
- Ik mis de bite.
- Ik mis de ziltigheid
- Krokantje
- Het gezeur van die Kranenborg en die dikke die maar mee ouwehoert.
Eigenlijk is het elke week hetzelfde geneuzel, maar toch blijf ik kijken. Maar ze kunnen zo zeuren over kleine dingen.
Mocht je tijd hebben, kijk dan ook eens de afgelopen twee seizoenen. Mijns inziens toch leuker dan het huidige seizoen. Ik vind de kandidaten nu vrij oppervlakkig en echte talenten zitten er vergeleken met de vorige seizoenen niet echt tussen, een uitzondering daargelaten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:12 schreef Razor21 het volgende:
Gelukkig dus niet de enige die zich hier aan stoort. Voor mij het eerste seizoen dat ik kijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken....nog de moeite waard om het na te kijken op rtlgemist ?
Als je die Marc hoort praten, lijkt het alsof ie zichzelf de opvolger van Sergio Herman waant of zo...alles is makkelijk, eenvoudig en voor de hand liggend. Behalve als ie het zelf moet bereiden, hahaquote:
Heeft w.s. enorm lopen opscheppen in zijn omgeving, dan ga je wel hard op je snuffertquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als je die Marc hoort praten, lijkt het alsof ie zichzelf de opvolger van Sergio Herman waant of zo...alles is makkelijk, eenvoudig en voor de hand liggend. Behalve als ie het zelf moet bereiden, haha
Het voelt als thuiskomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:42 schreef prievieleezjuh het volgende:
Vanavond de Leuf in Ubachsberg. Chef vd Bunt heeft de kachels van Vossius overgenomen toen het failliet ging, dus het wordt voor Kraan een warm weerzien met zijn eigen spullen!
Hoeveel sterren heeft het restaurant?quote:
ZWEI!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft het restaurant?
Ik doe meequote:
tuurlijk wel...gewoon entertainmentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht... het programma is niet komisch bedoeld
Echt goed koken zie ik er weinig in elk gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tuurlijk wel...gewoon entertainment
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
Waar de pioniers richting Limburg zijn vertrokken?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |