Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:Harry Potter.
Misschien wel het belangrijste in mijn leven. Toen ik 10 was begon ik met het lezen van deel 1, sindsdien volgde ik Harry in elk boek en steunde ik hem in mijn gedachte bij alle problemen die hem overkwamen, dingen die geen een persoon mee zou moeten maken! Op school nooit geaccepteerd, nooit ouderliefde gehad, elke ouder of beschermer die hij ooit heeft gekend is dood. De pagina's van mijn boeken plakken nu aan elkaar, een mengsel van sperma en tranen is het bindsel, hetgeen dat de pagina's in mijn boeken bij elkaar houdt maar ook hetgeen wat een overblijfsel is van iets wat ik waarschijnlijk als enige op deze wereld doe. Ja ik heb een fetisj, iets waar veel mensen aan moeten wennen, in mijn geval gaat het zelfs nog iets verder. 's Nachts wanneer ik me alleen voel en ik niet op FOK! durf, niet naar buiten door mijn agorafobie durf en mijn maatschappelijk werker weg is val ik terug op het gebruik dat mijn leven het meest beïnvloedt. Ik ruk op Harry Potter! Ik trek vol genot aan mijn penis terwijl ik bladzijde voor bladzijde afblader! Ik ga door, terwijl er blaren op mijn handen komen, trekkend op de gedachte van naakte Voldemorts, naakte Harry's totdat ik vaak genoeg een warme vloeistof over mijn buik heb voelen spuiten en mijn 'toverstok' langzaam weer slap wordt, mijn ballen blauw zijn en het Meesterwerk van Rowling doordringt met zweet en mijn sperma.
Hoe doe ik dit? Natuurlijk pak ik eerst mijn toverstaf, diegene die niet bij mij hoort en ¤48 heeft gekost! Vervolgens pak ik glijmiddel dat ik speciaal uit engeland laat komen, een flesje met magisch glijmiddel met een nakkte harry op de voorkant, wanneer ik dit doe krijg ik al een stijve, een harde, een toverstaf, gelukkig komt er op dat moment nog geen toverspreuk uit.
vervolgens spuit ik dit glijmiddel in mijn anus terwijl ik zachtjes mijn toverstok voel, elk plekje, elk bloedvat dat ik al ken even streel, en liefkozende woorden tegen mijn denkbeeldige harry fluister. Op dit moment breng ik mijn niet vastzittende toverstok in mijn anus in, ik voel hoe mijn kringspier zich ontspant en ik begin te vibreren van genot, van alle impressies in de laatste 3 minuten is dit de hefstigste, al mijn frustraties uiten zich op dit moment, een schreeuw vult mijn kamer en witte klodders van genot vliegen tegen de bijna witte muur die ik zwart kocht. Met mijn toverstaf nog in mijn achterste zittend loop ik naar mijn boekenkast, daar staan ze de drie bijboeken van harry potter, degene die moijn jochies uit mijn bijballen moet krijgen. Eerst pak ik the tales of beedle the bard, dumbledore en grindewald op een jonge leeftijd vliegen voorbij elkaar nemend, strelend, ik voel een langzame opwelling snel grijp ik mijn penis en begin ik te trekken, weer een schot van genot.
Vervolgens pak ik fantastic beasts and wear to find them, de beelden van Ron en Hermoine, die magische seks met elkaar hebben, ron die haar vastbind met touwen uit zijn toverstok en haar in een SM houding legt, ik stop hier maar met mijn fantasie te beschrijven, dat is namelijk persoonlijk. Weer een schot dit keer loop ik naar de muur en begin met mijn ene hand de toverstaf in mijn kont te bewegen, op en neer, op een neer, met mijn andere hand trek ik verder aan mijn andere toverstok, op en neer, op een neer, dit terwijl ik mijn eerder geschotenb spreuken teder de muur aflik, ik kreun ooh harry, ginny is not going to like this!
Vervolgens pak ik mijn laatste 'bijboek' quidditch troughout the ages, beelden van draary schieten voorbij, wel twee spreuken schieten eruit, ik zie harry die malfoy neemt, malfoy die kreunt van intens genot, en ik doe dat ook, rukkend, anaal bevredenend kreun ik ook, zonder het te merken kom ik weer en weer.
Nu pak ik mijn boek waar ik ben gebleven, deel 7, ginny gaat harry hara verjaardagscadeau geven, opeens ben ik ginny ik leid harry naar mijn kamer, ik doe de deur open en ik zie me levendig staan, daar midden in de kamer, dit is de werkelijkheid, dit is datgene waar ik voor leef, ik grijp harry vast, ik voel zijn kont, in de dan neppe wereld grijp ik mijn echte kont, onze hoofden komen bij elkaar een intieme tongzoen volgt, ik ga naar beneden, en pijp hem, kreunend van genot komt hij, ik voel het sperma in mijn mond, het smaakt zoet, in het echt komt het van de muur, maar ik merk het niet, ik draai hem om en neem hem doggystyle, keer op keer kom ik, mijn handen zitten onder de bladeren, de zon komt op, mijn boeken zitten onder het sperma, nog een laatste keer kom ik en ik kreun, ik leef, dan stopt de betovering, ik ben terug in de echte wereld. Mijn ballen en handen doen pijn huilend zak ik op mijn knieën ik wil terug naar die werkelijkheid die nooit de werkelijkheid is geweest, dan val ik in slaap.
Mijn maatschappelijk werker komt binnen, wast me, ik ben hard en wit, doet kleren aan en bergt mijn boeken op, hij maakt de muur schoon en bergt mijn houten toverstok op. Ik discusseer de rest van de dag met hem over Harry Potter, over mijn gewoontes hebben we het nooit, dat is privé. Wanneer hij 's avonds weg gaat zie ik die blik in zijn ogen, hij smeekt me om terug te komen naar de echte wereld, ver weg uit mijn fetisj, ik aarzel. Het gaat echter vannacht weer gebeuren, wat eerst een fetisj was is nu een verslaving, een ontsnapping uit de sleur van het dagelijkse leven.
Dit is mijn verhaal, ik hoop hiermee de mensen die ook een afwijkende skesuele voorkeur hebben moed te geven, je bent niet raar of anders, wees jezelf en wees er trots op, net als ik, en ik hoop dat jullie hieraan denken als jullie jullie toverstok vastpakken, ik hoop dat jullie dan weten dat het niet raar is, het is slechts anders.
Sorry voor de spelfouten, ik moest dit gewoon kwijt, ik heb lang genoeg opgesloten gezeten in mijn twijfels, ik moest mijn verhaal kwijt.