SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zal het vanavond nog maar weer eens een keer proberen (wil zeggen als er een contact is *huil*quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek zelf nog eens op een speeddate dan, misschien was de vorige keer gewoon pech.
Nee een troll noemen we dat, een kloontroll om precies te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Het ging vandaag over lant en nu is ze terug, it's a miracle.
Raar hoor, jij zou toch ook speeddates moeten krijgen, heb je geen hele aparte dingen bij die profielvragen ingevuld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
Zal het vanavond nog maar weer eens een keer proberen (wil zeggen als er een contact is *huil*)
Kloon van wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee een troll noemen we dat, een kloontroll om precies te zijn.
Nee volgens mij niet, dat ding heeft gewoon een voorkeur voor vrouwen denk....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar hoor, jij zou toch ook speeddates moeten krijgen, heb je geen hele aparte dingen bij die profielvragen ingevuld?
Mpj.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Volgens mij is dat al grondig onderzocht.
Het is....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Volgens mij is dat al grondig onderzocht.
Oh ik zie het al ja. KutMystikvsm, die is gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Het ging vandaag over lant en nu is ze terug, it's a miracle.
Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik zie het al ja. KutMystikvsm, die is gewoon niet goed bij zijn hoofd.
Nouja ik kwam alleen maar effe vragen hoe het met heloef gaat en daar heb ik nu antwoord op, de groeten.
Dat is echt teveel op op te schrijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen..
Goede grap weer! Maar wat heb jij met mij? Dit is niet de eerste keer dat je zo mijn naam naar voren haalt in een topic.quote:
Heb je zijn nummer nou nog niet geregeld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Newbie, als je trein internet heeft, ik mis je nu al
Eigenlijk andersom trouwens, mpj is de kloon van Lant.quote:
The plot thickens...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk andersom trouwens, mpj is de kloon van Lant.
Shit, de date was een succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Geslaagd dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Nogal ja!quote:
Fuck ik had 20 euro ingezet op een faaldate.quote:
Dat vind ik ook zo vaag, hoezo kan je nou niet meer in je oude accounts?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Las ik, ik heb drie namen en ik kan er maar in één. Jij?
Vertel! Hoe was het?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Zeg doe het topic eens eer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Knuffelenquote:
Maar waar slaat zo'n reactie op dan, die je nu hebt weggehaald? Serieus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo vaag, hoezo kan je nou niet meer in je oude accounts?
Ik haalde het weg trouwens omdat Mfn het al gequote had.
Niemand wil het met mij.quote:
Ja, we hielden het film kijken nog geen 10 minuten volquote:
Maar okee even een goed kort verslagje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, we hielden het film kijken nog geen 10 minuten vol
( ok laatste post hoor)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand wil het met mij.![]()
Oh ja mijn moeder.
Ah gossie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar waar slaat zo'n reactie op dan, die je nu hebt weggehaald? Serieus?
Boohoo, hier is het niks anders hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja mijn moeder.
Ja doe dat, voordat ik weer 50+ berichten moet doorscrollenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar okee even een goed kort verslagje.
Hoef je geen 30 verschillende vragen te beantwoorden.
Serieus knuffelen heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boohoo, hier is het niks anders hoorDe laatste keer serieus knuffelen is al weer een aantal jaren geleden
Dan heb je een slechte moederquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus knuffelen heb ik nog nooit gedaan.
Met iemand anders dan mijn moeder natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte moeder
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor jou op dit moment?quote:
En dan is het eerste resultaat:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
( ok laatste post hoor)
http://www.google.nl/#scl(...)118&biw=1366&bih=559
"Ongeveer 2.880 resultaten"
make your bet!quote:
Eerste hit:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
( ok laatste post hoor)
http://www.google.nl/#scl(...)118&biw=1366&bih=559
"Ongeveer 2.880 resultaten"
Het was een grapje man. Doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor jou op dit moment?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef mrk.n het volgende:
Houd maar op met zulke opmerkingen want in real life durf je mij niet eens aan te kijken.
Het knuffelen an sich is er niks anders om hoor, hooguit de gevoelens die je voor de persoon in kwestie hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Met iemand anders dan mijn moeder natuurlijk__________!
Ben je zo eng ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Houd maar op met zulke opmerkingen want in real life durf je mij niet eens aan te kijken.
Ja maar mijn moeder telt niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het knuffelen an sich is er niks anders om hoor, hooguit de gevoelens die je voor de persoon in kwestie hebt
Maargoed, na 10 minuten stopte hij dus al zijn tong in je mond? Of jij jouw tong in zijn smoel?quote:
Metromannen doen mij niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet het 100% zeker. Bangerik. Misschien vanaf een afstand.
Het gebeurde gewoon, tijdens de film, ik weet niet meer wie er begon, volgens mij hijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maargoed, na 10 minuten stopte hij dus al zijn tong in je mond? Of jij jouw tong in zijn smoel?
Meisjes die voor lesbisch aangezien worden ook niet bij mij. Staan we gelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Metromannen doen mij niet zoveel hoor.
En waar eindigde het?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het gebeurde gewoon, tijdens de film, ik weet niet meer wie er begon, volgens mij hij
We konden sowieso niet echt van elkaar afblijven
ahh koetsie koetsiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het gebeurde gewoon, tijdens de film, ik weet niet meer wie er begon, volgens mij hij
Dan moet je met mij eens meegaan na middernacht op het metrostation in Amsterdam, zullen we zien of dat zo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Metromannen doen mij niet zoveel hoor.
In mijn bed natuurlijkquote:
Dus ik moet Newbie feliciteren met zijn eerste neukbeurt?quote:
Jawel, maar het scheelde niet veel.quote:
Nou maar hopen dat dat de volgende keer ook zo isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Neuken op de tweede date.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel, maar het scheelde niet veel.
Dus er komt snel een tweede rondequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zondag, jeweetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken op de tweede date.
Goed plan.
Ik blijf het nog wel even anders.quote:
Je bent verder dus wel regelmatig bang voor meisjes begrijp ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meisjes die voor lesbisch aangezien worden ook niet bij mij. Staan we gelijk.
Dus newbie is nu naar huis toe met blauwe ballen en een kutgevoel ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Laf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Basically, yesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Dus newbie is nu naar huis toe met blauwe ballen en een kutgevoel ?
Maagden die neuken op een eerste date, of ontmoeting zelfs. Je kan ook te veel vragen.quote:
Tot morgen toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf het nog wel even anders.![]()
Kak.
Ik heb in elk geval niet gecockblockt, dat jullie het wetenquote:
Whehe.quote:
Zoiets gaat gewoon vanzelf moet je niet over nadenken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maagden die neuken om een eerste date, of ontmoeting zelfs. Je kan ook te veel vragen.Is trouwens nergens voor nodig die haast.
Integendeel. Ben jij nog steeds bang om naar buiten te gaan of heb je toch maar de knop omgedraaid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent verder dus wel regelmatig bang voor meisjes begrijp ik?
Mooi!quote:
Alsof we het wíllen wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval niet gecockblockt, dat jullie het weten
Klopt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets gaat gewoon vanzelf moet je niet over nadenken.
Liever niet, als ze fok moeten spammen dan maar elkaars fotoboekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Okee dus Newbie en Ed hebben elkaar nu echt gevonden.
Daar gaat het topic.
Dagelijkse updates.
Ik vind dat Edje wel heel snel is getransformeerd van lief meisje in het begin van het topic in dit nu.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Okee dus Newbie en Ed hebben elkaar nu echt gevonden.
Daar gaat het topic.
Dagelijkse updates.
Dat vanzelf argument altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets gaat gewoon vanzelf moet je niet over nadenken.
Waar héb jij het over?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Integendeel. Ben jij nog steeds bang om naar buiten te gaan of heb je toch maar de knop omgedraaid?
Ze heeft nu een vriendje, dus meer zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat Edje wel heel snel is getransformeerd van lief meisje in het begin van het topic in dit nu.
Tot spamslet.quote:
Je blijft ook vanzelf vrijgezel en maagd. Hoef je niets voor te doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vanzelf argument altijd.![]()
Waarom gebruikt iedereen dat toch bij alles?
Dat vind ik ook wel. Binnen een maand tijd ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat Edje wel heel snel is getransformeerd van lief meisje in het begin van het topic in dit nu.
Dat krijg je gratis inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je blijft ook vanzelf vrijgezel en maagd. Hoef je niets voor te doen?
Nee joh hier veel leukerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Liever niet, als ze fok moeten spammen dan maar elkaars fotoboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tsja, wat moet ik hier nou op zeggen.... Ik vond haar eerst sympathieker...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Ze heeft nu een vriendje, dus meer zelfvertrouwen.
Nouja, áls er iets gebeurt, gaat het wel redelijk vanzelf eigenlijk ja. Dat dan weer wel. Alleen, er gebeurt zo bizar weinigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vanzelf argument altijd.![]()
Waarom gebruikt iedereen dat toch bij alles?
Mwa, daar is de eerste date uiterst geschikt voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maagden die neuken op een eerste date, of ontmoeting zelfs. Je kan ook te veel vragen.Is trouwens nergens voor nodig die haast.
Ik vind het niet eens zo raar, anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geluk maak je zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je gratis inderdaad.
Maar altijd dat gezanik, denk er niet teveel over na, het gaat vanzelf.
Ik ga er wel teveel over nadenken en het gaat echt niet vanzelf later.
Is ze nu geen lief meisje meer dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mij komt het zeker niet aanwaaien nee.quote:
Ook als je ongeluk hebt, moet je er zelf weer geluk van maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je erg veel ongeluk hebt.
ik weet niet waar jullie beiden t over hebben maar kunnen jullie elkaar niet met rust laten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je beweert dus zomaar wat, oke weet iedereen dat ook weer.
Omfg, krijgen we deze onzin nou alweeeer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zou je knuffelen hoor heloef, maar of dat nou is waar je op zit te wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja mijn moeder.
Scherpquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ze nu geen lief meisje meer dan?
Dat dacht ik ook maar echt het gebeurde gewoon. Date en de restquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je gratis inderdaad.
Maar altijd dat gezanik, denk er niet teveel over na, het gaat vanzelf.
Ik ga er wel teveel over nadenken en het gaat echt niet vanzelf later.
Geluk dwing je zelf afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je erg veel ongeluk hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh hier veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou
Bedankt voor het gebaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou je knuffelen hoor heloef, maar of dat nou is waar je op zit te wachten
Waarom geloof ik het niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar echt het gebeurde gewoon. Date en de rest
Shit ik had een weddenschap moeten afsluitenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
Wauw, wat leuk! Ik had er niet op gerekend maar super dat het irl ook klikt!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh hier veel leuker
Ik ben door haar afgewezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me toch ook niet kut?
C'est la vie
dank jequote:
Dat deed ik ook niet tot dat het gebeurdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt voor het gebaar.
[..]
Waarom geloof ik het niet?
En sommige mensen kunnen dat niet helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook als je ongeluk hebt, moet je er zelf weer geluk van maken.
Tijn stop, alsjeblieft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dank je
[..]
Dat deed ik ook niet tot dat het gebeurde
Dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben door haar afgewezen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Omfg, krijgen we deze onzin nou alweeeer?
Het wordt onderhand gewoon grappig hoe sneu je bent
Als je dit soort bevestigingzoekende posts ziet, lach je je dan niet suf? Ik wel, het is zo obvious allemaal.
En je probeert zo hard, zó hard heeerst effe heloef proberen af te kraken, proberen op te scheppen over jezelf, als dat niet genoeg reacties oplevert maar weer anderen zoeken om af te kraken...
mpj/mrk.n/iwannebehigh/flepke... 't Lijkt me duidelijk waarom je al die kloons steeds aanmaakt![]()
Niemand moet je, na een tijd merkt iedereen wat voor vage ongelukkige gast erachter zit en dan word je wanhopig dus begin je weer opnieuw - maar die lelijkheid schijnt er altijd dwars doorheen, het druipt gewoon van al je woorden af
Hoe dom is dat, niet eens normaal kunnen overkomenik bedoel, elke sukkel kan wel faken of 'ie sympathiek, of op z'n minst normaal is.
Een ding is zeker: Als jij eindelijk zou verdwijnen uit dit topic (snap überhaupt niet wat je hier te zoeken had trouwens, want je kunt alleen afkraken en verhaaltjes vertellen over jezelf (en dan daartussen niet-gemeende semi-ontopic posts) ) zou niemand daar rouwig om zijn. Niet een.
/wishful thinking
Oh wacht, misschien een van je kloontjes
Ik voel mij om andere redenen kut.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben door haar afgewezen.
Dat hij het zicht niet zo moet aantrekken.quote:
Iets met frustraties geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Haha, langste post in tijden hier volgens mij.
Je kan voor niemand bepalen of diegene wel of niet t recht heeft om zich kut te voelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij het zicht niet zo moet aantrekken.
Als iemand het recht heeft om ze belabberd te voelen ben ik het.
Adem in adem uit, schat. Adem in adem uit...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Als je dit soort bevestigingzoekende posts ziet, lach je je dan niet suf? Ik wel, het is zo obvious allemaal.
En je probeert zo hard, zó hard heeerst effe heloef proberen af te kraken, proberen op te scheppen over jezelf, als dat niet genoeg reacties oplevert maar weer anderen zoeken om af te kraken...
mpj/mrk.n/iwannebehigh/flepke... 't Lijkt me duidelijk waarom je al die kloons steeds aanmaakt![]()
Niemand moet je, na een tijd merkt iedereen wat voor vage ongelukkige gast erachter zit en dan word je wanhopig dus begin je weer opnieuw - maar die lelijkheid schijnt er altijd dwars doorheen, het druipt gewoon van al je woorden af
Hoe dom is dat, niet eens normaal kunnen overkomenik bedoel, elke sukkel kan wel faken of 'ie sympathiek, of op z'n minst normaal is.
Een ding is zeker: Als jij eindelijk zou verdwijnen uit dit topic (snap überhaupt niet wat je hier te zoeken had trouwens, want je kunt alleen afkraken en verhaaltjes vertellen over jezelf (en dan daartussen niet-gemeende semi-ontopic posts) ) zou niemand daar rouwig om zijn. Niet een.
/wishful thinking
Je moet er inderdaad wel iets voor doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijn stop, alsjeblieft.![]()
Bij mij gaat niks vanzelf dit ook niet.
Hoefde anders nauwelijks vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel iets voor doen.
Ik weet 't, ik doe echt m'n best om niet teveel offtopic meer te praten maar soms móet het gewoon effequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Haha, langste post in tijden hier volgens mij.
Ik probeer hem even op te beuren. Laat me.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan voor niemand bepalen of diegene wel of niet t recht heeft om zich kut te voelen
daaromquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hem even op te beuren. Laat me.![]()
"Van kijk ik was de kneus die ze afwees, het kan erger"
Maar goed het ging daar niet om lees ik net, dus ik faal.
Je steekt er wel erg veel tijd in en je neemt het te serieus, echt, denk niet zo diep na.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
/wishful thinking
Dank je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel iets voor doen.
Oh maakt niet uit, ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik doe echt m'n best om niet teveel offtopic meer te praten maar soms móet het gewoon effe
En ik ben slecht in kort posten
Jij bent een vrouw, jullie hoeven sowieso weinig te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoefde anders nauwelijks vandaag
Dood vogeltje spelen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jullie hoeven sowieso weinig te doen.
Hoezo? Ik vind het wel grappig dat hij meteen in de verdediging schiet om een grapje over zijn kloontjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik
[..]
ik weet niet waar jullie beiden t over hebben maar kunnen jullie elkaar niet met rust laten?
Wat denk jij dat je allemaal meer moet doen dan ik dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jullie hoeven sowieso weinig te doen.
En, hoe voelt het?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik doe echt m'n best om niet teveel offtopic meer te praten maar soms móet het gewoon effe
En ik ben slecht in kort posten
Hey happygirl!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
En dat n.a.v. zo'n hatelijk berichtje
Mooi tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoefde anders nauwelijks vandaag
Je poging wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hem even op te beuren. Laat me.![]()
"Van kijk ik was de kneus die ze afwees, het kan erger"
Maar goed het ging daar niet om lees ik net, dus ik faal.
Ach ja, de vijanden van je vijanden zijn je vrienden hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
Jij valt ook niet zo op nee. Mss wel positiefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja, de vijanden van je vijanden zijn je vrienden he.
Maarja, ik ben dan weer zo'n laffe allemansvriend.
Je komt altijd zo lief over en dan ineens zo'n berichtje waar je er alles uitgooitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde![]()
Ik heb zo een flauw vermoeden dat iets je dwars zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
/wishful thinking
Nouja dan zien die chickies me ook niet staan dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij valt ook niet zo op nee. Mss wel positief
Hoe is jou situatie trouwens op het moment? Nog wat meegemaakt de afgelopen maand? *sorry ik lees lang niet alles meer hier, gaat gewoon te snel ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja, de vijanden van je vijanden zijn je vrienden he.
Maarja, ik ben dan weer zo'n laffe allemansvriend.
Weet je hoe nerveus ik wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Van dat vanzelf gedoe word ik alleen maar nerveus.
Want vanzelf heb ik niet in de hand.
Zeker na al die verhalen en alles lijkt die druk mij enorm.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef minibeer het volgende:
Leuk trouwens dat de date leuk was, voor mij zou het denk ik niet werken als ik iemand eerst op internet ontmoet en dan pas in het echt. Dan ligt er druk op en daar kan ik niet tegen
Zonder kutgevoel. Met blauwe ballen. Maar niet haar schuld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Dus newbie is nu naar huis toe met blauwe ballen en een kutgevoel ?
Ik heb wel vaker gedate via internet maar was maar een keer raakquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef minibeer het volgende:
Leuk trouwens dat de date leuk was, voor mij zou het denk ik niet werken als ik iemand eerst op internet ontmoet en dan pas in het echt. Dan ligt er druk op en daar kan ik niet tegen
Gewoon gaan cammenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zonder kutgevoel. Met blauwe ballen. Maar niet haar schuld.
Ik word anders niet binnen een paar weken gehosseld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat denk jij dat je allemaal meer moet doen dan ik dan?
Vooral als je nog een verslag 'moet' uitbrengen in een reeks. Die druk is nogal irritant ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef minibeer het volgende:
Ik voel je broeder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je poging wordt gewaardeerd.Het is beter dan wat ik zou doen.
Op dit moment voel ik alsof er nooit iemand zal komen die mij leuk vindt. En dan lees je zoiets(ed en new).(ik gun het hun beide van harten) maar dat neemt niet weg dat ik mij na het lezen van zoiets nog kutter voel.
Ik vond het in elk geval heel leuk dat je er was!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zonder kutgevoel. Met blauwe ballen. Maar niet haar schuld.
Wel de negatiefst mogelijk uitlegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja dan zien die chickies me ook niet staan dus
Ja, dan is het ook het leukstequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker na al die verhalen en alles lijkt die druk mij enorm.Als ik al afspreek is dat helemaal open zonder verwachtingen of whatever.
Wonen jullie eigenlijk ver van elkaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vond het in elk geval heel leuk dat je er was!![]()
Zondag maar weer dan
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey happygirl!
En ik ben niemands kloon btw
Nouja, jij post hier dat je een vriendje wel leuk zou vinden en newbie duikt gelijk op jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat denk jij dat je allemaal meer moet doen dan ik dan?
3 uur met de treinquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wonen jullie eigenlijk ver van elkaar?
Ja maar ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe nerveus ik wasdamn dat was echt erg. Maar zodra ik haar zag was dat meteen over.
Het is gewoon klote om je zo te voelen. Ik kan het gewoon niet geloven dat er mensen zijn die mij een leuk en aardig persoon laat staan meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Niet zo'n beetje ook.
Misschien wel maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel de negatiefst mogelijk uitleg
Gelukkig heb je idd meer dan 1 kamerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vond het in elk geval heel leuk dat je er was!![]()
Zondag maar weer dan
Het was wederzijdsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, jij post hier dat je een vriendje wel leuk zou vinden en newbie duikt gelijk op je
Tja..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Je komt altijd zo lief over en dan ineens zo'n berichtje waar je er alles uitgooit
Ik heb het dan dat ik altijd dat iedereen me aardig zal vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om je zo te voelen. Ik kan het gewoon niet geloven dat er mensen zijn die mij een leuk en aardig persoon laat staan meer.
Waarschijnlijk omdat jullie beiden er niks aan doen om het te veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Niet zo'n beetje ook.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik heb vrijdag ook een date
Waar gaat het toch heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik heb vrijdag ook een date
Wat denk jij danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, jij post hier dat je een vriendje wel leuk zou vinden en newbie duikt gelijk op je
Heloefboefje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het dan dat ik altijd dat iedereen me aardig zal vinden.
Maar van me houden ho maar.
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jullie beiden er niks aan doen om het te veranderen.
Nouja, ik ga naar m'n ex toe, die is verhuisd en heeft nog een handje hulp nodigquote:
Anders was hij ook nog niet weggeweestquote:
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen.
Alles en iedereen date.
Hoi Myrquote:
Als je iemand vindt waar mee het klikt. Dan gaat het vanzelf. Het is niet uit te leggen. Dat je het niet geloofd en gaat denken dat het niet zo is of hoe en wat is logisch. Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het al voor me.![]()
Ik zit daar.
"Okee nu moet het dus vanzelf gaan enzo"
Er gebeurt niks.
"Moet ik toch wel wat doen"
Tot ik op dat moment langzaam paranoia word.
True, ik ondersteun heloef's punt alleen maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat denk jij daniemand die net zo raar is als ik, dat ik die niet zou hosselen
Nog geneukt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, ik ga naar m'n ex toe, die is verhuisd en heeft nog een handje hulp nodig
Afgelopen zaterdag ook wezen schilderen enzo
Eigenlijk had je zaterdag naar Enschede moeten komen, dan had ik je wat leuke disco's laten zien met veel dames van jouw leeftijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Anders moeten wij maar iets beginnen...
(zie je hoeveel sjans je hebt? Eerst myr, nu ik!)
Maar je moet wel durvenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je iemand vindt waar mee het klikt. Dan gaat het vanzelf. Het is niet uit te leggen. Dat je het niet geloofd en gaat denken dat het niet zo is of hoe en wat is logisch. Dat deed ik ook.
Ik weet echt zeker dat als ik iemand tegen kom waarmee het klikt dat het weer zo gaat als de vorige keer.
Zoiets moet je echt een keer zelf ervaren. Je hoeft niet gelijk met elkaar in bed te springen. Natuurlijk. Gewoon rustig aan.
Dan is het niet de mijne.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
Ik krijg een hele grappige schoonmoeder.
Ik heb serieus geen idee wat mensen van mij vinden. Echt geen idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het dan dat ik altijd dat iedereen me aardig zal vinden.
Maar van me houden ho maar.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey tijn kop op he, je bent een lieverd!
Is dat je date?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, ik ga naar m'n ex toe, die is verhuisd en heeft nog een handje hulp nodig
Afgelopen zaterdag ook wezen schilderen enzo
Ja klopt. Voor 't zelfde krijg je een kijharde klap in je gezicht en belt ze de politiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je moet wel durvenom gewoon te beginnen met zoenen dan.
Jep, mad respect bro.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat ik zo zie, toch wel!quote:
Had ik maar sjans met Myr vriend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Anders moeten wij maar iets beginnen...
(zie je hoeveel sjans je hebt? Eerst myr, nu ik!)
Weet je hoe moeilijk ik dat vind om te geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey tijn kop op he, je bent een lieverd!
Dat ging bij vrij goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Film kijken is een synoniem voor sexquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor 't zelfde krijg je een kijharde klap in je gezicht en belt ze de politie
Je merkt heus wel wanneer je kan zoenen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor 't zelfde krijg je een kijharde klap in je gezicht en belt ze de politie
Ik neem het maar van u aan, oh wijze Tijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je iemand vindt waar mee het klikt. Dan gaat het vanzelf. Het is niet uit te leggen. Dat je het niet geloofd en gaat denken dat het niet zo is of hoe en wat is logisch. Dat deed ik ook.
Ik weet echt zeker dat als ik iemand tegen kom waarmee het klikt dat het weer zo gaat als de vorige keer.
Zoiets moet je echt een keer zelf ervaren. Je hoeft niet gelijk met elkaar in bed te springen. Natuurlijk. Gewoon rustig aan.
Nee, ze deed "vind ik leuk" bij mijn "ik werd de les uitgestuurd" FB, maar toen ze wakker werd nadat ik al een uur thuis was begon ze me uit te kafferen dat ik me niet zo asociaal moest gedragen. Niet eens vragen waarom ik de les uitgestuurd was, of watde situatie was, nee joh, gewoon beginnen met schreeuwen. Walgelijk mens.quote:
haha zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je merkt heus wel wanneer je kan zoenen hoor
Of in ieder geval heel veel klefheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef kedge het volgende:
[..]
Film kijken is een synoniem voor sex
Negative, maar dat was het doel ook nietquote:
Och, beetje fantasie kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Is dat je date?
Maar wel cool dat je een normale/goede relatie hebt met je ex, trouwens!
Ik weet het niet, we spreken sowieso vaker afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
Eddarawen en Newbie, ik weet niet of jullie er nog zijn maar hoe gaat het nu verder?
Ik heb nog wat vraagjes maar als het privé is snap ik dat wel hoor
Dus kijk, jullie hebben dus gemeet en de klik was er ook IRL, gaan jullie nou snel weer afspreken?
Wonen jullie eigenlijk een beetje dicht bij elkaar in de buurt? En zou je wat jullie nu hebben omschrijven als daten of als het hebben van een (prille) relatie?
En nog een vraagje aan Newbie, je bent 16 - wisten je ouders van de date af, en wat vonden ze ervan, vonden ze het leuk of waren ze toch een klein beetje ongerust omdat het via het internet tot stand kwam?
[..]
Tja..
PM mij je msn dan, zullen we eens zien of je niet aardig bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk ik dat vind om te geloven.Ik snap echt dat mensen dat kunnen vinden van mij.
Ik ben niet leuk, lief, aardig, whatever.
[..]
Dat ging bij vrij goedhaha die keer
Oh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze deed "vind ik leuk" bij mijn "ik werd de les uitgestuurd" FB, maar toen ze wakker werd nadat ik al een uur thuis was begon ze me uit te kafferen dat ik me niet zo asociaal moest gedragen. Niet eens vragen waarom ik de les uitgestuurd was, of watde situatie was, nee joh, gewoon beginnen met schreeuwen. Walgelijk mens.
Vooral als je het er al zo vaak over gehad hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
doe ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM mij je msn dan, zullen we eens zien of je niet aardig bent
Dan pasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef en ik gaan seks hebben op Sziget.
Van donderdag, 2012 maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef en ik gaan seks hebben op Sziget.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Van donderdag, 2012 maken.
Zie je jongens ze moet me niet.
Voor het eerst gedumpt door een grote liefde.quote:
hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Van donderdag, 2012 maken.
Zie je jongens ze moet me niet.
Trio!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM mij je msn dan, zullen we eens zien of je niet aardig bent
Minder andere dingen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Jullie gaan zo snel - elke keer als ik reageer zijn er al een stuk of 11 posts overheen
Ja dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Jullie gaan zo snel - elke keer als ik reageer zijn er al een stuk of 11 posts overheen
Jongen niet haten, mijn hart was al gebroken door jou maar te zien klagen over het niet ontvangen van liefde terwijl ik zo mijn best doe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor het eerst gedumpt door een grote liefde.
Je maakt nog eens wat mee zo.
Ik wil er niet aan denkenquote:
Nee johquote:
Van het moment dat ik je zag was ik al bezig mijn liefde voor jou te tonen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen niet haten, mijn hart was al gebroken door jou maar te zien klagen over het niet ontvangen van liefde terwijl ik zo mijn best doe.
Ik zit op mijn telelfoon, beethe lastig. Heb je geen whatsapp ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk ik dat vind om te geloven.Ik snap echt dat mensen dat kunnen vinden van mij.
Ik ben niet leuk, lief, aardig, whatever.
[..]
Dat ging bij vrij goedhaha die keer
Ik geloof der niets van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Van het moment dat ik je zag was ik al bezig mijn liefde voor jou te tonen.
Nee ik heb een dumbfoonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telelfoon, beethe lastig. Heb je geen whatsapp ofzo
Je bent al sinds jaar en dg een van mijn favo fokkers, niet zonder reden hoor!
Ja, ik zei hoi tegen je en je zei niks terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je komt hier altijd wel leuk over, vooral ook door je humor. Maar goed het is en blijft alleen typen in dit geval. Hoe je in het echt bent weet ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb een dumbfoondus geen whatsapp enzo
![]()
![]()
Dank jeik weet ook wel dat mensen mij aardig vinden enzo maar ik kan het soms zo moeilijk geloven. Ik vind mijzelf vaak dat niet namelijk
Zeg ik vond jou altijd al leuk.quote:
.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ziet strawberry er eigenlijk uit?...
Ze is in elk geval wel slim
Jij hebt helemaal nooit gezegd dat je mij leuk vond, dat zeg je nu alleen maar omdat appel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik vond jou altijd al leuk.
Maar he, jij altijd maar zeggen dat je op oudere mannen viel.
Hoe denk je dat ik me dan voel?
Straw isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind je leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal nooit gezegd dat je mij leuk vond, dat zeg je nu alleen maar omdat appel.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal nooit gezegd dat je mij leuk vond, dat zeg je nu alleen maar omdat appel.
True, truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
Het topic heeft voor de meeste mensen geen zin want de meeste mensen hier willen/durven niks...
Ok doei!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
Nee, zoals het d'r staat.
Ik heb helemaal geen ''klonen'' behalve mijn twee oude accounts, laat de mods dat maar natrekken. I.p.v. zomaar wat schreeuen met je Flepke. Ik schep en hemel mezelf helemaal niet op (dat is niet nodig) en goede verhaaltjes vertel ik trouwens ook niet over mezelf, integendeel. Dat zit in bepaalde hoofden hier en gaat d'r ook niet meer uit, die indruk is d'r nou eenmaal. Ik ben inderdaad hard, in jullie ogen is dat afkraken maar ik denk dat hard zijn hier soms ook wel goed is (voor bepaalde mensen) aangezien bepaalde mensen hier echt niks ondernemen.
En Happygirl, volgens mij zit jij mijn posthistory helemaal door te lezen als ik dat lange bericht lees met je online sympathiek zijn enzovoort.![]()
![]()
Anyway, ik ben inderdaad weg uit dit topic. Het topic heeft voor de meeste mensen geen zin want de meeste mensen hier willen/durven niks en kunnen niet tegen de waarheid. Ik wil nog wel naar 'n meet trouwens.![]()
Vraag je dat nu aan mij of?...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze dat dit topic mij in elk geval enorm geholpen heeft!quote:
Hoezo, vind je haar dom dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Want?
En straw hoe gaat het met je huid?
a.s. zondag Enschedequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
Nee, zoals het d'r staat.
Ik heb helemaal geen ''klonen'' behalve mijn twee oude accounts, laat de mods dat maar natrekken. I.p.v. zomaar wat schreeuen met je Flepke. Ik schep en hemel mezelf helemaal niet op (dat is niet nodig) en goede verhaaltjes vertel ik trouwens ook niet over mezelf, integendeel. Dat zit in bepaalde hoofden hier en gaat d'r ook niet meer uit, die indruk is d'r nou eenmaal. Ik ben inderdaad hard, in jullie ogen is dat afkraken maar ik denk dat hard zijn hier soms ook wel goed is (voor bepaalde mensen) aangezien bepaalde mensen hier echt niks ondernemen.
En Happygirl, volgens mij zit jij mijn posthistory helemaal door te lezen als ik dat lange bericht lees met je online sympathiek zijn enzovoort.![]()
![]()
Anyway, ik ben inderdaad weg uit dit topic. Het topic heeft voor de meeste mensen geen zin want de meeste mensen hier willen/durven niks en kunnen niet tegen de waarheid. Ik wil nog wel naar 'n meet trouwens.![]()
Serieus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zei hoi tegen je en je zei niks terug
Omdat ik WO doe waarschijnlijk.quote:
Goed.quote:En straw hoe gaat het met je huid?
in welke zin?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze dat dit topic mij in elk geval enorm geholpen heeft!
Dus bedankt iedereen.
Nee, maar ik dacht dat er een specifieke reden was dat je dat noemdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo, vind je haar dom dan?![]()
![]()
JANEE IK WEET NIET WANNEER JIJ TROLLT OF NIETquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind je leuk.
IS HET NU DUIDELIJK!
Ik vind het echt leuk voor jullie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze dat dit topic mij in elk geval enorm geholpen heeft!
Dus bedankt iedereen.
Ik wist 't wel!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik WO doe waarschijnlijk.
Ik weet niet, ik heb er zelfvertrouwen en initiatief aan overgehouden denk ik...quote:
Kijk, jou zou ik dus wel IRL willen zien. Kijken of je dan ook zulke reacties geeft, ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok doei!![]()
Zeau...opgeruimd staat netjes hehe
Dan kan ik er sowieso zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef kedge het volgende:
[..]
a.s. zondag Enschede
De meesten hier willen wel veranderen, maar hebben niemand om hun te helpen irl.
Jij doet altijd zo verkapt negatief over jezelf, hou eens op joh. Je praat jezelf nog wat aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Dit topic heeft mij wel enigszins geholpen.
Ik heb er geen vriendin aan overgehouden maar he, wonderen kan je niet verwachten he.
Ik lieg niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
JANEE IK WEET NIET WANNEER JIJ TROLLT OF NIET
Iedereen op Fok doet WO, behalve kree, want die typt zonder hoofdlettersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist 't wel!!
Ik zag 't aan de manier waarop je postte, Straw
Dus je denkt dat ik bang ben of zo? Eventjes fyi, ik ben allang geen puber meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kijk, jou zou ik dus wel IRL willen zien. Kijken of je dan ook zulke reacties geeft, ben ik benieuwd naar.
Ik haat jullie allemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind jullie ook allemaal stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ondanks dat het super is dat je zoiets zegt blijft het vaak daarbij. Ik durf geen mensen toe te laten en ik durf iemand die zich open stelt voor mij daar op in te gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je komt hier altijd wel leuk over, vooral ook door je humor. Maar goed het is en blijft alleen typen in dit geval. Hoe je in het echt bent weet ik niet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal!
Watte ik hebbe gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
JANEE IK WEET NIET WANNEER JIJ TROLLT OF NIET
Ik zou tijn wel eens in 't echt willen zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat het super is dat je zoiets zegt blijft het vaak daarbij. Ik durf geen mensen toe te laten en ik durf iemand die zich open stelt voor mij daar op in te gaan.
Nee, ik ben gewoon benieuwd of je irl ook zulke reacties geeft. Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik bang ben of zo? Eventjes fyi, ik ben allang geen puber meer
Ik ook. WO doen zegt an sich niet zo heel veel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen op Fok doet WO, behalve kree, want die typt zonder hoofdlettersEn Newbie, maar die is nog te jong.
See you thenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kijk, jou zou ik dus wel IRL willen zien. Kijken of je dan ook zulke reacties geeft, ben ik benieuwd naar.
[..]
Dan kan ik er sowieso zijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
-blabla-
Anyway, ik ben inderdaad weg uit dit topic.
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeg!![]()
Blijf maar lekker zo denken hehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd of je irl ook zulke reacties geeft. Ik vermoed van niet.
Je bent ook nog maar 17 toch? Dan is het echt geen probleem als je nog geen vriendin hebt (gehad) hoor. Of praat ik nou als een of andere oude lul?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Dit topic heeft mij wel enigszins geholpen.
Ik heb er geen vriendin aan overgehouden maar he, wonderen kan je niet verwachten he.
ooh, bij mij gaat dat open stellen ook steeds beter. Heb nu al een paar keer gehoord van iemand die zei dat hij het zo goed vond dat ik me zo kwetsbaar op durfde te stellen. Ik weet alleen niet hoe je daar snel beter in kan worden op een goede manier, maar goed daar ben je zelf ook nog niet achter. Heb je een aantal goede vrienden? Misschien daar eens proberen heel open te zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat het super is dat je zoiets zegt blijft het vaak daarbij. Ik durf geen mensen toe te laten en ik durf iemand die zich open stelt voor mij daar op in te gaan.
Nee je praat niet als een ouwe lul.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent ook nog maar 17 toch? Dus dan is het echt geen probleem als je nog geen vriendin hebt (gehad) hoor. Of praat ik nou als een of andere oude lul?
Myr heloef vindt je leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lieg niet.![]()
Ik heb een topic vol getuigen.
Die kans is er bij de volgende meetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou tijn wel eens in 't echt willen zien
Nou mooi, niet druk maken dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je praat niet als een ouwe lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |