SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zal het vanavond nog maar weer eens een keer proberen (wil zeggen als er een contact is *huil*quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek zelf nog eens op een speeddate dan, misschien was de vorige keer gewoon pech.
Nee een troll noemen we dat, een kloontroll om precies te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Het ging vandaag over lant en nu is ze terug, it's a miracle.
Raar hoor, jij zou toch ook speeddates moeten krijgen, heb je geen hele aparte dingen bij die profielvragen ingevuld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
Zal het vanavond nog maar weer eens een keer proberen (wil zeggen als er een contact is *huil*)
Kloon van wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee een troll noemen we dat, een kloontroll om precies te zijn.
Nee volgens mij niet, dat ding heeft gewoon een voorkeur voor vrouwen denk....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar hoor, jij zou toch ook speeddates moeten krijgen, heb je geen hele aparte dingen bij die profielvragen ingevuld?
Mpj.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Volgens mij is dat al grondig onderzocht.
Het is....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kloon van wie?
Volgens mij is dat al grondig onderzocht.
Oh ik zie het al ja. KutMystikvsm, die is gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Het ging vandaag over lant en nu is ze terug, it's a miracle.
Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik zie het al ja. KutMystikvsm, die is gewoon niet goed bij zijn hoofd.
Nouja ik kwam alleen maar effe vragen hoe het met heloef gaat en daar heb ik nu antwoord op, de groeten.
Dat is echt teveel op op te schrijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen..
Goede grap weer! Maar wat heb jij met mij? Dit is niet de eerste keer dat je zo mijn naam naar voren haalt in een topic.quote:
Heb je zijn nummer nou nog niet geregeld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Newbie, als je trein internet heeft, ik mis je nu al
Eigenlijk andersom trouwens, mpj is de kloon van Lant.quote:
The plot thickens...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk andersom trouwens, mpj is de kloon van Lant.
Shit, de date was een succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Geslaagd dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Nogal ja!quote:
Fuck ik had 20 euro ingezet op een faaldate.quote:
Dat vind ik ook zo vaag, hoezo kan je nou niet meer in je oude accounts?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Las ik, ik heb drie namen en ik kan er maar in één. Jij?
Vertel! Hoe was het?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Edarrawen het volgende:
Zeg doe het topic eens eer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Knuffelenquote:
Maar waar slaat zo'n reactie op dan, die je nu hebt weggehaald? Serieus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo vaag, hoezo kan je nou niet meer in je oude accounts?
Ik haalde het weg trouwens omdat Mfn het al gequote had.
Niemand wil het met mij.quote:
Ja, we hielden het film kijken nog geen 10 minuten volquote:
Maar okee even een goed kort verslagje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, we hielden het film kijken nog geen 10 minuten vol
( ok laatste post hoor)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand wil het met mij.![]()
Oh ja mijn moeder.
Ah gossie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar waar slaat zo'n reactie op dan, die je nu hebt weggehaald? Serieus?
Boohoo, hier is het niks anders hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand wil het met mij.![]()
Oh ja mijn moeder.
Ja doe dat, voordat ik weer 50+ berichten moet doorscrollenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar okee even een goed kort verslagje.
Hoef je geen 30 verschillende vragen te beantwoorden.
Serieus knuffelen heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boohoo, hier is het niks anders hoorDe laatste keer serieus knuffelen is al weer een aantal jaren geleden
Dan heb je een slechte moederquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus knuffelen heb ik nog nooit gedaan.
Met iemand anders dan mijn moeder natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte moeder
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor jou op dit moment?quote:
En dan is het eerste resultaat:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
( ok laatste post hoor)
http://www.google.nl/#scl(...)118&biw=1366&bih=559
"Ongeveer 2.880 resultaten"
make your bet!quote:
Eerste hit:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
( ok laatste post hoor)
http://www.google.nl/#scl(...)118&biw=1366&bih=559
"Ongeveer 2.880 resultaten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |