Spoilers zijn dus geen probleem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gedeelte "waar zijn we nu" in de OP klopt niet meer.
En ik wacht gewoon met kijken totdat het in Nederland op de buis is.
Het maakt me niet echt uit of ik weet wat er gaat gebeuren.quote:
Kurt wou class-president worden ofzo....en omdat Rachel dacht dat ze de musicalrol ging verliezen schreef ze zich ook in voor class president...terwijl Kurt een goede reden had om mee te doen. Terecht boos dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef leilab het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen waarom Kurt boos is op Rachel??....
Donequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou je de OP kunnen aanpassen? "Spaanse leraar" kan beter "leraar Spaans" worden en bij "Waar zijn we nu?" kan staan dat de eerste 3 afleveringen van seizoen 3 geweest zijn en we een maand moeten wachten op de 4e.
?
Brittany is wel ok, maar ik vind haar soms wat eentonig worden. Deze aflevering was ze wel tof in moet ik toegeven. Maar ik vind het een beetje irritant worden dat ze haar zo verschrikkelijk dom schrijven qua script. Ze kan goed dansen en zelfs goed gingen maar leg daar wat meer de druk op ipv op haar ''humor'' die telkens hetzelfde is, etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nou helemaal gezien en ik vond het een erg toffe aflevering!
vond die moderne dans van Mike ook heel cool!
oh en dat nr uit dreamgirls vond ik ook heel tof gedaan met iedereen zo
en dan kleine stukjes veranderd zodat het precies paste in de situatie
valt me nu trouwens ook op dat niemand anders Brittany zo tof vond
ik vind haar al vanaf seizoen 1 het tofst
niet alleen om de one liners maar zelfs als ze achtergrond danst dan trekken je ogen toch naar haar toe vanwege de energie die ze mee brengt (vind ik dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tot nu toe eigenlijk nogal saaiAlle drie de afleveringen van dit seizoen vielen me vrij tegen... En ik heb medelijden met Rachel en Kurt. Ik denk niet dat hun omgeving begrijpt hoe graag ze dit willen. Ik denk dat ze het er over moeten hebben met de groep. En nasty van Mercedes om om zoiets naar de concurrent te gaan. Dus.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Precies, ik vind Rachel dus beter en zo vinden anderen Mercedes beter, smaken verschillen. Als ik auditie deed en ik kon kiezen tussen geen rol, of de hoofdrol delen, dan zou ik zeker voor het laatste gaan hoor! Als er nou eentje heel slecht is dan is het een ander verhaal, maar beide dames zijn vreselijk goed dus waarom niet delenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Er wordt in dit topic net gedaan alsof het een gegeven feit is dat Mercedes beter was, zo duidelijk vond ik dat allemaal niet. Bovendien; als de casting jou net zo goed vindt ga je je rol toch niet opgeven?
Verder blijf ik erbij dat ik seizoen 3 in tegenstelling tot anderen hier niet al te best vind openen, dat Mike Chang verhaallijntje was ook een beetje simpel, zeker toen die moeder zo makkelijk omsloeg, m'n tanden deden er pijn van.![]()
In de eerste aflevering zei ze toch dat ermee stopte? Je mist haar toch niet of welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
Trouwens, ik ben het even kwijt maar waar is Lauren Zizes? Heb haar volgens mij dit seizoen niet gezien?
De relatie was ook uit ja. Ik weet niet wat voor rare reden ze opgaf. Was het niet iets dat ze genoeg had van haar ''image'' ofzo bij de Glee club maar dat ze erachter kwam dat het niet voor haar is weg gelegd ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
Whehe nee ik mis haar absoluut niet, het viel me ook nu pas op dat ze er niet meer bij was na een oudere aflevering te hebben gezien
Maar dat is waar ook ja, ze is ermee gestopt. Was het ook uit tussen haar en Puck dan? Ik ben het allemaal een beetje kwijt. Maar ik heb een lichte hersenschudding, dan mag je vergeetachtig zijn toch
Voor Lindsay hoefde niet echt een rol geschreven te worden natuurlijk, aangezien ze maar in 2 afleveringen zat. Voor de winnaar(s) wel, dus dat duurt langer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Jabberwocky het volgende:
Volgens die logica had Lindsey niet in de eerste aflevering kunnen zitten. Het zal wel met sport of een grote show of wat ook te maken hebben.
Ze zat er toch maar in één? So far in elk gevalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Voor Lindsay hoefde niet echt een rol geschreven te worden natuurlijk, aangezien ze maar in 2 afleveringen zat. Voor de winnaar(s) wel, dus dat duurt langer.
Precies mijn gedachtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
De liedjes waren onderdeel van het verhaal.... en meteen werkte 't voor mij
Leuke aflevering, finally!
Kan ik niet kijken in Nederland.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf dit een leuk liedje vinden
Daar heb ik zó'n hekel aan, als mensen dat doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken in Nederland.
"De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. Het spijt ons."![]()
Maar vind het ook een leuk nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me vooral op Damian, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
3 van seizoen 3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Heb een paar afleveringen gemist, hoeveel zijn er nu uitgezonden?
Oh dan heb ik alleen aflevering 3 nog niet gezienquote:
FOX zendt de World Series uit, dus een maand geen Glee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dan heb ik alleen aflevering 3 nog niet gezien
Zijn er weken overgeslagen dan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
FOX zendt de World Series uit, dus een maand geen Glee.
Ik heb een promo gezien, dat joch kan totaal niet acterenquote:
Ik hoop dat ie een regular wordt, of ie nou kan acteren of nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een promo gezien, dat joch kan totaal niet acteren. Ik hoop niet dat ie al te veel in beeld is.
linkje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een promo gezien, dat joch kan totaal niet acteren. Ik hoop niet dat ie al te veel in beeld is.
ik ook terwijl ik heel graag wat met hem wil zien!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat! Ik zag alleen promo's zonder hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
SPOILER: behind the scenesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Ik snog je wel damianquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ook!
I really wanna snog her! I'm so lonely
mawwwww
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snog je wel damian
britney ook trouwens
maar nice idd! tnx voor de link
briljant
oeh en die ogenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige wat interessant aan hem is dat zijn accent voor de meeste Amerikanen totaal onbegrijpelijk zal zijn.
quote:Vader Glee-actrice Charice Pempengco vermoord
AMSTERDAM - De vader van Glee-ster Charice Pempengco is vermoord. De 40-jarige Ricky Pempengco werd op de Filipijnen doodgestoken door een dronken man.
Foto: Wenn Zijn dochter heeft haar werkzaamheden per direct neergelegd om terug te keren naar haar geboorteland.
De 19-jarige Charice zou woensdag en donderdag een gastoptreden verzorgen tijdens een concert in Singapore. "Ik moet zo snel mogelijk terug naar de Filipijnen om bij mijn familie te zijn", heeft de zangeres en actrice laten weten.
Ze had al sinds haar kindertijd geen contact meer met haar vader, maar laat weten ooit een 'hele goede relatie' met hem te hebben gehad.
Bouwvakker Ricky Pempengco liep maandag op tegen een dronken man die boos werd en een ijspriem tevoorschijn haalde. Hij stak de vader van de Glee-ster in zijn borst en rug. Volgens de politie kenden de mannen elkaar niet en is er voorheen niet iets voorgevallen tussen de twee.
Voortvluchtig
De dader is nog voortvluchtig. De politie heeft inmiddels een zoektocht op touw gezet en een beloning van zo'n vijfhonderd dollar uitgeloofd.
Charice Pempengco werd bekend door filmpjes van haar zangkunsten op Youtube. Na optredens in verschillende Amerikaanse talkshows kreeg ze een rol in Glee. In de muzikale televisieserie vertolkt ze het personage Sunshine Corazon.
quote:
Maar het was toch wel een leuke afleveringquote:Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hij had de gunfactor bij de GPmaar dit wordt 'm niet
![]()
Volgens mij niet. Maar dat is nogal vreemd, ze is voor mij prima te verstaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef babette21 het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met het verstaan van Brittany (met haar uitspraak dus)
even uit mijn hoofd dus weet niet of ie 100% klopt maar sour bears (snoepjes) are just gummiebears who do drugsquote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef babette21 het volgende:
Ik ken die Damian niet, maar vond hem niet heel storend. Alleen zijn zang vind ik niks, aan één Kurt hebben wel wel genoeg.
Santana blijft de leukste, gevolgd door Puck, Mercedes, Quinn (niet in deze ep) en de vader van Kurt.
Ben ik de enige die moeite heeft met het verstaan van Brittany (met haar uitspraak dus)? Ik moet 'm vaak (een aantal keer) terugspoelen en zelfs dan versta ik er soms echt niks van - wat jammer is want daarmee mis ik helft van de grappen. Wat zei ze nou bv tijdens dat etentje, toen Santana zei dat ze een vraag wilde stellen (iets met drugs?!).
Ik heb er ook moeite mee hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef babette21 het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met het verstaan van Brittany (met haar uitspraak dus)? Ik moet 'm vaak (een aantal keer) terugspoelen en zelfs dan versta ik er soms echt niks van - wat jammer is want daarmee mis ik helft van de grappen. Wat zei ze nou bv tijdens dat etentje, toen Santana zei dat ze een vraag wilde stellen (iets met drugs?!).
"That Sour Patch Kids are just Gummy Bears that turned to drugs?"quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee hoorDe grote lijn volg ik vaak wel, maar specifieke opmerkingen mis ik soms inderdaad ook.
Hierdoor moet ik opeens denken aan "Dolphins are just gay sharks"
Thanx!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Steve het volgende:
Brittany zei: "That Sour Patch Kids are just Gummi Bears that turned to drugs?"
Ik moest het ook even opzoeken...
Nooit uitgelegd volgens mij. Glee is niet altijd even logisch. Enige reden dat ik nog kijk is omdat ik Rachel & Kurt leuk vind, en de muziek die vaak ( al valt dat dit seizoen ook wat tegen ) goed is.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef babette21 het volgende:
God, that was boring.....![]()
Had liever de hele West Side Story langs zien komen.
Btw, hebben ze ooit uitgelegd dat die ene gozer niet meer bij hen op school zat? Ik vroeg me laatst al af waar hij gebleven was (voor zover ik kon herinneren had hij nog steeds die fake-relatie met Santana, terwijl ze de kneusjes beschermden).
yeahquote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Wat een leuke ep!
En Karofskyde bear cub.
Qua verhaallijnen zat het inderdaad niet verkeerd in elkaar. Het is alleen jammer dat het dramatische gedoe mij niet interesseert. En die musical ken ik niet dus dat gaat ook allemaal langs mij heenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:26 schreef Steve het volgende:
Ik vond hem ook vrij traag ja.
Maar overall gezien best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |