Dat mag altijd hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zou ik ook weer niet te lang mee wachten, hoe ouder hoe meer ze ervan meekrijgen en als ze zo klein zijn (3 maanden) heelt het ook relatief snel. Het klinkt misschien zielig, ze zijn nog zo klein, maar uiteindelijk is dat wel beter. Als ik ongevraagd mijn mening mag geven
Illusi0n wat een mooie duidelijke echo zegquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef Nirak het volgende:
Van 3 weken eerder krijg je ook leuke kinnekes, vraag maar aan KD![]()
De tijd zal het leren hoe lang het gaat duren bij ons allen...
Zijn er ook vrouwen die het zwanger zijn zo fijn vinden dat ze "hopen" 2 weken "over tijd" te gaan?
Naam? Wat weet jij dat wij (of iig de meesten van ons denk ik) niet weten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
jeetje Jipster..wat een verschrikking! Maar natuurlijk wel van harte met jullie zoontje, met mooie naam
Dit dus.. heb hem nergens gelezen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Naam? Wat weet jij dat wij (of iig de meesten van ons denk ik) niet weten?
Nah, soms dan merk ik wel dat ik wat licht in m'n hoofd ben. Of wat draaierig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Fee-nix het volgende:
Ah mooi Kuukske!
Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van die lage bloeddruk? (Ook 1 van mijn 'kwaaltjes')
90 / 55. Ik geloof in die volgorde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Susie het volgende:
Hoe laag was je bloeddruk dan? Vervelend is dat. Mijn bloeddruk is iedere keer weer keurig (120/80), maar nu wil ze hem omhoog hebben, want dat zou betekenen dat er wat gaat gebeuren!
Jeezzzz jipster wat heftig!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt zich.... met baby!!!!
kort verhaal: 2u ontslagen uit zkh, thuis, enorm bloedverlies, gillende sirenes, angst,
keizersnede, levend kindje!!!
35.2 wk, moeilijke start ligt nog op ic maar doet het goed, 3100 gr; wrs toch suikerbaby.
later meer!
Nou Poezebeest, ook al in het ziekenhuis? Je bent ook een mooie dit even hier neer te droppen, zonder verdere uitleg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb verder niks bijgelezen aangezien ik sinds woensdagavond ben opgenomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen maar dat is afhankelijk van lab. onderzoek. Later meer!
Dit dus. Poezquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Susie het volgende:
[..]
Nou Poezebeest, ook al in het ziekenhuis? Je bent ook een mooie dit even hier neer te droppen, zonder verdere uitleg!Hoop dat je idd vandaag naar huis mag en dat je snel even komt vertellen wat er loos is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |