Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vanwaar de emo.gif? Ik heb morgen van 10 voor 12 tot half 7.
Allemachtig, wat laat zeg. Vandaar de emo.gif. Kan niet geloven tot zo laat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vanwaar de emo.gif? Ik heb morgen van 10 voor 12 tot half 7.
Nee, met kb zou ik gewoon gezellig doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutstudent: "Ik zou je wel laten komen ja."
Geen idee waar dat is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
Klinker, om 17.00 uur in het Atrium (Oudemanhuispoort).
Rebelse boii.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
laatste halfuur geskipt, ik ging dood bij informatica dus ik mag en nu loop ik fokkend buiten raak me aan omg
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.
Jij mag helemaal niet skippen, vieze spijbelaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
laatste halfuur geskipt, ik ging dood bij informatica dus ik mag en nu loop ik fokkend buiten raak me aan omg
Maar jij hebt dan wel de rest van de dag vrij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.
Voor jou is iemand laten komen toch 'gewoon gezellig doen'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, met kb zou ik gewoon gezellig doen.
nope, ander beest dan maar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een albino met bruine vlekken en geen wimpers?
Ja, maar daar heb je dus geen ene fuck aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel de rest van de dag vrij.
ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet skippen, vieze spijbelaar.
Wel nu het nog mooi weer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dus geen ene fuck aan.
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend heb![]()
Vandaag is het geen mooi weer.quote:
Hier anders wel hoor. Lekker in het zonnetje bohquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag is het geen mooi weer.
Minstens. Voor elke keer zijn naam eentje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had wel gerekend op twee à drie positieve notes.
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?![]()
"Petfles"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |