Hallo ik heb op die knop gedrukt jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel conclusies trekken Suusje.
Botte bijl vind ik best wel overdreven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als iemand als een botte bijl tegen mij bezig is, vind ik dat niet onterecht. Maar jij blijkbaar wel. Dat kan.
Ik vond je niet bepaald netjes anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Botte bijl vind ik best wel overdreven.
Wees blij dat ie geen scherpe bijl isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar de moeite niet ervoor neemt, maar jezelf liever als botte bijl profileert.
Dat kan, maar dat was jij ook niet. Jou vind ik ook geen botte bijl.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond je niet bepaald netjes anders.
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond je niet bepaald netjes anders.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wees blij dat ie geen scherpe bijl is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te worden
Je profileert jezelf als botte bijl. Ik neem alleen jouw woorden over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat was jij ook niet. Jou vind ik ook geen botte bijl.
Ik weet dat ik een botte bijl kan zijn, maar ik vond het nu wel meevallen.
Doe jij maar, ik heb er thuis een zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te worden
Ja, hela, dat ik mezelf een stomme paardenlul noem betekent niet gelijk dat jij woorden van soortgelijke strekking mag hanteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je profileert jezelf als botte bijl. Ik neem alleen jouw woorden over.
[..]
Doe jij maar, ik heb er thuis een zitten.
Ja tuurlijk wel, zo gaat dat toch hier?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, hela, dat ik mezelf een stomme paardenlul noem betekent niet gelijk dat jij woorden van soortgelijke strekking mag hanteren.
Alleen als het mij een beetje uitkomt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, zo gaat dat toch hier?
NU KOMT DE AAP UIT DE MOUW WAT IS DEZENquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen als het mij een beetje uitkomt.
Zo werkt het leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NU KOMT DE AAP UIT DE MOUW WAT IS DEZEN
Klinkt goed.quote:
Komt goed.quote:
Strak plan.quote:
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Strak plan.
Bom op Helmond alles.
Mooie stad wel ja, hoewel Veghel natuurlijk beter is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |