abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103045617
Vandaag uiteindelijk de psych niet gebeld omdat ik me vanmorgen veel beter voelde.
Maar nu voel ik me toch weer geïrriteerd. Pa is op bezoek voor een paar dagen en ik heb moeite met zijn verandering van de afgelopen jaren, hij is ouder. Zeurt en klaagt veel meer over de wereld ed. En ik heb er een enorme hekel aan als ik alleen ben met hem.
En dan ook nog dat van mijn oom. Van het project ben ik bijna af. Nog een inleiding en voorwoord typen.
Over het algemeen ben ik gewoon heel snel geïrriteerd.

Nu mijn vraag: ik heb volgende week vrijdag een gesprek met de psych. Zaterdag gaat mijn pa weg. Denken jullie dat het nog nut heeft om de psych morgen te bellen. Want dan kan ik misschien maandag of dinsdag terecht maar er staat al een afspraak voor vrijdag. Telefonisch kan ze waarschijnlijk niet veel doen.

Dus wat zeggen jullie bellen of niet?
pi_103048331
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef cafpow het volgende:
Vandaag uiteindelijk de psych niet gebeld omdat ik me vanmorgen veel beter voelde.
Maar nu voel ik me toch weer geïrriteerd. Pa is op bezoek voor een paar dagen en ik heb moeite met zijn verandering van de afgelopen jaren, hij is ouder. Zeurt en klaagt veel meer over de wereld ed. En ik heb er een enorme hekel aan als ik alleen ben met hem.
En dan ook nog dat van mijn oom. Van het project ben ik bijna af. Nog een inleiding en voorwoord typen.
Over het algemeen ben ik gewoon heel snel geïrriteerd.

Nu mijn vraag: ik heb volgende week vrijdag een gesprek met de psych. Zaterdag gaat mijn pa weg. Denken jullie dat het nog nut heeft om de psych morgen te bellen. Want dan kan ik misschien maandag of dinsdag terecht maar er staat al een afspraak voor vrijdag. Telefonisch kan ze waarschijnlijk niet veel doen.

Dus wat zeggen jullie bellen of niet?
Als jij denkt dat je het nodig hebt, dan moet je gewoon bellen, ik heb ook wel eens 2 afspraken gehad in 1 week, de ene op woensdag en de ander op vrijdag, en dat voelde prima :)
S. 2014
J. 2016
pi_103066067
ik heb mijn "ik voel me zo dom" moment weer gehad! zit ik om half 9 bij de kno arts voor mijn oren en eventueel buisjes, blijkt het helemaal niet uit mijn oren te komen maar van een disfunctioneel kaakgewricht! pffft zat ik daar voor niks! maar goed ik hoef dus geen buisjes!

verder gaat het wel goed hoor :P
S. 2014
J. 2016
pi_103066252
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb mijn "ik voel me zo dom" moment weer gehad! zit ik om half 9 bij de kno arts voor mijn oren en eventueel buisjes, blijkt het helemaal niet uit mijn oren te komen maar van een disfunctioneel kaakgewricht! pffft zat ik daar voor niks! maar goed ik hoef dus geen buisjes!

verder gaat het wel goed hoor :P
Oh, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken? En nu, is daar nog iets aan te doen??

Zo heb ik eens een paar keer een kno arts bezocht voor m'n oren, maar had nog nooit in mijn neus gekeken. Bij de aangevraagde second opinion keer een andere arts daar wel in en bleek ik allergisch te zijn voor vanalles en nog wat. En ja, dat slaat ook op je oren...
pi_103068246
Nou ik vraag mij wel af of mijn huisarts daar niet eerst even naar had kunnen kijken, Die man steekt vanmorgen van alles in mn oren, drukt vervolgens op mijn kaakgewricht en ik vlieg m zowat aan! maar goed, je kunt de tandarts bellen voor een bitje, en fysio voor je kaak :') ik ben benieuwd!

Hoe is het vandaag met jou nyota?
S. 2014
J. 2016
pi_103069115
@gewoonmezelf: ik had het juist andersom, dacht dat er iets met mijn kies was, bleek ik een ontsteking in mijn neusholtes te hebben :')
pi_103070362
Nou, geen reden dus dat jij je dom voelde vanochtend: laat dat maar even over aan je huisarts..

Hier een klotedag. Slecht geslapen, gisterenavond nog lang bezig geweest met een brief en zit nu eigenlijk op een 2-tal telefoontjes of mailtjes te wachten. Killing. Maar ben bijna zover dat t me allemaal niets meer kan schelen. Ik kan gewoon even niet meer vechten tegen zulk soort ongein.

Verder heel moe en verdrietig. Ga me steeds meer beseffen in hoeveel situaties met mensen ik me vooraf eigenlijk al wel niet druk maak en wat ik allemaal over mezelf denk op de momenten zelf. Confronterend eigenlijk wel. En ook hoe alleen ik me vroeger voelde (ik wist wel dat ik me als puber alleen voelde, maar dat ik dat zo voor m'n 12e ook had, heb ik me ook nooit zo beseft).

Al met al voel ik vanalles, maar wil er eigenlijk niet aan denken en bij stil staan (en dat zal dan dat ontwijkende trekje dan wel weer zijn). Maar zo lang ik dat doe, ga ik weer niet vooruit komen. Ben gewoon zo bang dat t allemaal niet gaat lukken omdat ik zo hardnekkig ben en me ook in therapiesetting me het liefst niet helemaal laat zien (uit angst en schaamte). Dat schiet lekker op hè?

En nu lig ik dus al de hele ochtend op de bank half te slapen. Wel nog even buiten geweest en zo weer een rondje.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:36:58 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103071429
Na de up van de laatste 1,5 dag, zit ik weer even in de put. Het ging prima, mijn huisje wordt steeds wat schoner en ik kan steeds wat nieuws kopen dat helemaal van mij is. Werk ging prima, op een collega na die me leek te negeren. Ik heb fiks wat aan mijn studie gedaan en wat achterstallige post ed. gedaan.
Gisteravond langs bij mijn ex om haar wat spullen te brengen die ik nog had gevonden en daar de stofzuiger mee te nemen. We wisten ons beiden geen houding te geven en het was vreemd. Het is een klein appartementje waar eigenlijk niks past. Ook de vermoeide en verdrietige blik in haar ogen was moeilijk en hoe ze toch haar huisje wilde laten zien. Ik heb me zo neutraal mogelijk gehouden en vond zij niet prettig.
Aan de ene kant vind ik het moeilijk haar te zien worstelen, maar ik ben er zelf niet veel beter aan toe. Aan de andere kant: het is wat ze zelf gekozen heeft en ik ben nog steeds boos op haar.
Vandaag lijk ik echter niks voor elkaar te krijgen, geen enkel concentratie vermogen en ik ben alleen maar verdrietig en ik voel de druk van alles wat ik nog moet doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103075891
Even een snelle update: Het gaat hier helemaal niet goed en dinsdag krijg ik te horen of ik in volledige deeltijdtherapie kan, dus 5 dagen per week van 9-17 uur en thuis slapen. Als psych toestemming krijgt kan ik waarschijnlijk ook volgende week al beginnen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:32:08 #235
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103077181
Sylvana, dikke kus vor jou. Ik had toch echt gehoopt je niet meer in dit topic te zien -O-
Sterkte iig :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103084759
Dankjewel :*
pi_103086998
Ik word nu al gek van de spanning :'( Maak me ook z'n zorgen over wat voor gevolgen het voor mijn studie etc. gaat hebben :'(

En kan er met vriendief ook niet echt over praten ;(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:06:30 #238
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_103094930
Heb voorheen al een keer m'n verhaal gedaan, gewoon om het ergens kwijt te kunnen dan iemand in je naaste omgeving, omdat ik dat sowieso ook niet kan.
Na veel narigheid in een korte tijd toch de stap durven nemen om hulp te gaan zoeken.
Zit nu bij een psycholoog voor mogelijk ADD en een Depressie.

M'n ADD test heb ik al gedaan, ik scoorde een 9 ( vanaf een 6 wordt er gesteld dat je ADD hebt ), maar vanuit m'n jeugd gezien de score zat ver onder de 6.

Dus gaan we nu eerst kijken waar de depressie vandaan komt en kijken hoe we er van af kunnen komen. Ben bezig met een test MMPI-2.

Laatste dagen in m'n depressie weer echt flink aanwezig, ik heb echt nergens zin in. En heb het gevoel dat het gewoon allemaal mag stoppen van me. Ik heb echt het gevoel dat ik als een zombie door het leven ga.
Kan me totaal niet ontspannen, ook nergens te vinden.
Mega drukte in m'n hoofd.
Nooit eens rustig in m'n lichaam.
Blegh....

Ik heb ook niet iemand in m'n naaste omgeving die echt een praat maatje is of zo waar je tegen kan praten, want er gaan 100 gesprekken in m'n gedachte die ik eigenlijk tegen iemand zou moeten zeggen, gewoon om het verhaal kwijt te kunnen, dus ik doe het hier, vandaar dat ik een beetje met de deur in huis val.
ⁿڻⁿ
pi_103095799
Sylvana, wat beroerd :* Sterkte meis, maar als dit nu even beter is, dan is dat maar even zo...
Fake it till you make it...
pi_103096085
Dankjewel nijna :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:35:12 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103096581
Ik hoop dat je er wat aan hebt Sylvana.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103096985
@sylvana
hopelijk kan je snel wat rust vinden en kan je snel starten met de terapie.

@X_FoutBijRegistratie
Het lijkt me lastig ADD en depressie. Wel fijn dat er al hulp is. En sterkte ermee, en ach..gooi je verhaal er maar uit hoor.

Hier ging het vandaag iets beter maar later ging het toch weer minder. 's ochtends was ik behoorlijk moe en ik baal wel dat ik zoals altijd een beetje buiten de boot val op school.En naast school heb ik ook niemand op ma na.
En ik merk gewoon dat ik zolang ik bezig ben eigenlijk nergens last van heb, maar zodra ik even tijd "over" heb het fout gaat omdat dan alle gedachten constant rondspoken en ik gewoon geen rust krijg.
En ik zit er een beetje doorheen...ben wel blij dat het vakantie is. Maar ik heb het rooster voor volgende periode gezien en ik merkte nu al dat de dinsdag als lesdag een hel was en ik 's middag totaal uitgeblust en overstuur thuiskwam en volgende periode heb ik een dag van half 10 tot half 9 's avonds..en daardoor begin ik echt mega pessimistisch te worden over de opleiding. En dan nog de spanning die er is door de aanwezigheid van mijn pa en ma bijelkaar. Het zijn 2 goede personen, maar ze zijn zo anders..en pa heeft moeite met ma en ma met pa. En ze moeten allerlei officiele dingen regelen(pa heeft verblijfsvergunning maar woont niet in NL en heeft wel een andres nodig, maar heeft zijn kamer op moeten zeggen) en beiden willen het op eigen manier doen en botsen veel. En ma die gaat constant die irritaties aan mij vertellen.
En het intereseert me niet!!!
En dan nog eens mijn oom met kanker, maar toch die onzekerheid van wat is de verwachting ed. En het liefst zou ik een vliegtuig pakken en daarnaartoe gaan en alles heir laten voor wat het is..

Het word gewoon te veel..maar zolang ik bezig ben gaat het redelijk..maar zodra ik stop met dingen doen of moe ben zoals nu gaat het helemaal fout... :'( :'( En mijn psych is er niet tot dinsdag..maar goed..ik zie wel hoe het loopt..en als ik hier dinsdag nog last van heb ga ik maar bellen :N
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:51:11 #243
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103097578
Hier gaat het ook niet echt fijn.
De dwang is weer supererg en ik moet zelfs knipperen volgens een vast patroon ... ik word gek hier.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103098598
Ga me eigen weg op niks en niemand kan me nog wat schelen, Altijd heel sociaal en iedereen geholpen die ik maar kon nu gaan er eens veranderingen komen, Van warm en zacht naar keihard en mededogenloos.

Het kan me werkelijk niet meer boeien, Geld maakt macht en die 2 dingen wil ik en meer hoef ik niet meer en daarmee stopt mij zoektocht naar het zogenaamd gelukkig zijn dat word ik toch niet op deze manier. En wie men mij heel persoonlijk kent weet wat ik bedoel.

Juist..

Ayumu heeft gesproken.

[ Bericht 17% gewijzigd door ayumu op 14-10-2011 23:13:05 ]
pi_103106793
Pfff was het maar al dinsdag...

Gaat echt niet goed en word nog gekker van die onzekerheid/ spanning.

Hoe is het met de rest? Rustig hier!
pi_103107227
Ik ben rustig vergeleken bij wat sommign op het moment meemaken. Maar de psych zat te zeggen hoe herstel geen rechte lijn omhoog zal zijn, maar toch echt vallen en opstaan. Hij heeft gelijk natuurlijk maar...ben zo moe van vallen.
Helel ochtend me lekker gevoeld, opeens gaat er weer een zwarte deken over...stomme ik.
pi_103107476
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:34 schreef VanGoghFan het volgende:
Ik ben rustig vergeleken bij wat sommign op het moment meemaken. Maar de psych zat te zeggen hoe herstel geen rechte lijn omhoog zal zijn, maar toch echt vallen en opstaan. Hij heeft gelijk natuurlijk maar...ben zo moe van vallen.
Helel ochtend me lekker gevoeld, opeens gaat er weer een zwarte deken over...stomme ik.
Helemaal niet stomme jij! Het is gewoon kut als het ineens omslaat! En een rechte lijn omhoog heeft niemand hoor, een stijgende lijn is prima toch? en als we op onze bek gaan is er altijd wel iemand die ons omhoog trekt! :)

Gisterenavond was het bij mij weer even vol, maar gelukkig voelde ik het aankomen en kon ik erover praten voordat de paniek aanviel, en dat was wel fijn, Met de benauwdheid gaat het af en aan, nu heb ik weer een beetje weinig lucht, maar goed! Heeft tijd nodig!
Vanmiddag lekker cupcakes maken met marsepein, en morgen komt mijn liefste vriendinnetje op ziekenbezoek, heb ik wel zin in!
S. 2014
J. 2016
pi_103109316
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:34 schreef VanGoghFan het volgende:
Het is helemaal niet stom. Ik val en sta ook super vaak op en ben het ook zat.

Vandaag ben ik een beetje in rare bui wakker geworden. Ik voel me somber en serieus en alles irriteerd me. En wil helemaal alleen zijn, maar dat is onmogelijk met een ma die constant thuis zit en net een papegaai lijkt.
En ik ga dan naar mijn kamer, maar zij moet dan zonodig beneden komen opruimen en mij lastigvallen met allerlei stomme dingen die mij geen ene moer intereseren.
En ik zou nu de straat op willen, maar moet wachten tot pa straks thuis is omdat hij als het goed rond 2 uur vertrekt..dus moet ik afscheid nemen.
Maar ik wil weg hier..ik irriteer me aan iedereen...en mijn pc werkt ook niet goed mee vandaag..alle radios die ik normaal luisteren hebben stomme muziek op.

Kortom vandaag voel ik mij niet echt prettig!
En volgens mij komt er een woede aanval opzetten, want ik ben enorm zenuwachtig en bijt heel erg hard op mijn nagels..enzo. En ik voel me raar..en meestal volgt er woede na.
pi_103110958
Het gaat hier niet zo fantastisch, word er moedeloos van...
Fake it till you make it...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:44:39 #250
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_103132565
Zojuist een feestje gehad, voel me toch altijd een beetje buiten gesloten of te veel terug getrokken. Een aantal vrienden kan ik het goed mee vinden en die doen er ook veel aan om me niet buitengesloten laten voelen. Maar dat zijn ook mn beste vrienden. Ondanks dat toch erg eenzaam gevoeld ik voel me rotter en rotter over mezelf. Vermoeiend.......
ⁿڻⁿ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')