@sylvana
hopelijk kan je snel wat rust vinden en kan je snel starten met de terapie.
@X_FoutBijRegistratie
Het lijkt me lastig ADD en depressie. Wel fijn dat er al hulp is. En sterkte ermee, en ach..gooi je verhaal er maar uit hoor.
Hier ging het vandaag iets beter maar later ging het toch weer minder. 's ochtends was ik behoorlijk moe en ik baal wel dat ik zoals altijd een beetje buiten de boot val op school.En naast school heb ik ook niemand op ma na.
En ik merk gewoon dat ik zolang ik bezig ben eigenlijk nergens last van heb, maar zodra ik even tijd "over" heb het fout gaat omdat dan alle gedachten constant rondspoken en ik gewoon geen rust krijg.
En ik zit er een beetje doorheen...ben wel blij dat het vakantie is. Maar ik heb het rooster voor volgende periode gezien en ik merkte nu al dat de dinsdag als lesdag een hel was en ik 's middag totaal uitgeblust en overstuur thuiskwam en volgende periode heb ik een dag van half 10 tot half 9 's avonds..en daardoor begin ik echt mega pessimistisch te worden over de opleiding. En dan nog de spanning die er is door de aanwezigheid van mijn pa en ma bijelkaar. Het zijn 2 goede personen, maar ze zijn zo anders..en pa heeft moeite met ma en ma met pa. En ze moeten allerlei officiele dingen regelen(pa heeft verblijfsvergunning maar woont niet in NL en heeft wel een andres nodig, maar heeft zijn kamer op moeten zeggen) en beiden willen het op eigen manier doen en botsen veel. En ma die gaat constant die irritaties aan mij vertellen.
En het intereseert me niet!!!
En dan nog eens mijn oom met kanker, maar toch die onzekerheid van wat is de verwachting ed. En het liefst zou ik een vliegtuig pakken en daarnaartoe gaan en alles heir laten voor wat het is..
Het word gewoon te veel..maar zolang ik bezig ben gaat het redelijk..maar zodra ik stop met dingen doen of moe ben zoals nu gaat het helemaal fout...

En mijn psych is er niet tot dinsdag..maar goed..ik zie wel hoe het loopt..en als ik hier dinsdag nog last van heb ga ik maar bellen