Pas zat er 1 op de slaapkamer bij mijn ouders, toen zei ik ook dat ze zeggen dat ze altijd met zijn tweeën zijn, is me niet in dank afgenomen

Gewoon heel je huis in 1 dag op zijn kop zetten en alles verplaatsen, of je komt er een paar tegen of je komt er geen tegen en bent dus veilig! mGa ik ook maar weer eens doen eerdaags, liever dat ik ze midden op de dag tegen kom dan dat ik een zwarte vlek razendsnel zie bewegen wanneer het half donker is, of dat eentje me aan zit te staren op de muur nog geen meter van me af wanneer ik rustig wakker aan het worden ben
Had een jaar geleden wel een lieve, die zat lekker rustig midden op de muur te chillen toen ik thuis kwam, die kon zo het glaasje in en naar buiten verhuizen, zo aardig ben ik dan ook wel weer, dat ik ze gewoon buiten zet.
Of ik een fobie heb weet ik niet, het zijn niet mijn vrienden en dat zullen ze ook nooit worden maar ik durf ze best te verplaatsen, niet in mijn hand want krijg er wel spontaan jeuk van en ze zien er nou eenmaal niet lief uit!

En ik mag mijn vriendin dan wss ook een week niet meer aanraken
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]