Neymar IF ook echtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://twitter.com/TheRealGraoully
Gisteren al bekend gemaakt. Ze maken het altijd op dinsdagavond bekend en releasen op woensdag 19u
Dit is hem:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ecujo6KwbbzUN
Dank.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Heb Rijstbals hoofd uit de OP gehaald als jullie het niet erg vinden...
Lee * *, wat een held is dat hèquote:TEAM OF THE WEEK
SUBS
ST- Lee * *-> Jeonbuk Hyundai Motors ((73>74))
Ik kreeg hem eergisteren uit een pakjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef m25 het volgende:
Lol @ Boulah
Blij dat ik Neymar heb verkocht vd week, zal wel minder waard worden nu.
quote:
Nee, nog niet mee gespeeld. Heb mijn team nu wel helemaal klaar. Ik heb echt iedereen nu behalve El Kabir. Zelfs Drenthe. Wel 25K betaald voor hem in 41212, maar ja..beter dan de 35 die ik steeds tegen kwamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
@Tim86:
Al gespeeld met je over de grenzen silvers? Ik heb nu de basis staan, met uitzondering van een aantal dure krachten en ik vind ze redelijk poep. Dit heb ik nu (met gewenste tussen haakjes)
4-1-2-1-2
Waterman (Krul)
Zuiverloon - Dingsdag (Donk) - Bruma - Van Aanholt
Mendes da Silva (Boateng net gekocht)
Reimerink (Emnes/Sarpong) - Bouaouzan/MacDonald (Drenthe!)
Hadouir
Hasselbaink (El Kabir/Casta) - Wolfswinkel
En ik ga nog Donovan Deekman erbij halen (Brons) want ex-Hveen
Ik ben tevreden! 2 nieuwe silvers voor mn Eredivisie/NL teamquote:
Dankjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Gefeli stijn, hoe was je feestje gister?
Vandaag jarigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Rijst het volgende:
Ow ben je jarig geweest? Gefeliciteerd. Hoe oud ben je geworden?
Het zit ook echt tussen je oren. Met een wat mindere speler ga je het duel toch iets anders aan. Heb net Fanni gehaald, bevalt prima. Hij is een stuk sterker dan bijv. Konko. Ik zit nu even te kijken welke speler ik nu zal halen. Ik denk dat ik toch maar ga sparen voor Chiellini...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit vast tussen je oren!
Ik denk wel dat wanneer jij met Torres of Villa voor de goal je staat je denkt ah die bal gaat er toch wel in want hij heeft goede stats, dus KNALLEN! En zodra je een mindere speler heb staan ga je extra je best doen.
Zelfde reden waarom mensen met een goed team vaak zo'n moeite hebben tegen slechtere teams.
Gefeliciteerd!quote:
Kak. Anders was Bale mijn nieuwe CDM. Was ook te mooi om waar te zijn.quote:
Congratsquote:
Wat is er zo boeiend aan de stats van Bale? Hij heeft alleen ziek veel pace, maar zoveel pace heeft een CDM echt niet nodig..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Kak. Anders was Bale mijn nieuwe CDM. Was ook te mooi om waar te zijn.
Is er een CM met vergelijkbare stats als Bale?
Hoe meer hoe beter toch? Ongeacht de speler..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan de stats van Bale? Hij heeft alleen ziek veel pace, maar zoveel pace heeft een CDM echt niet nodig..
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:36 schreef rumiii het volgende:
Wacht, waar blijven de PC-users, dit motiveert niet echt om fifa voor de pc te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |