Care... zijn zoveel mensen die veel beter kunnen zingen dan de huidige/oude zangers(essen) maar je moet ook goeie muziek kunnen maken dan steeds maar nazingen... dat is toch wat anders..quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
(vanaf 3:10 ong.)
Marc Martel, de beste zanger die niemand kent
Rofl. Bodycheck!quote:
Lol wutquote:
quote:
murphy's lawquote:
Ja, dat is echt bijna hetzelfde als neergemaaid worden door een zo'n beest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:04 schreef jagga het volgende:
[..]
murphy's law
Das net als het moment dat je leert fietsen.
Overal netjes gladde wegen, geen kuilen/hobbels.
Echter ligt er ergens 1 kiezeltje, die je uiteraard raakt, je stuur klapt dubbel en je gaat op je moel.
Gevolg: janken en brullen en zweren dat je nooit meer zult fietsen.
true story
lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is echt bijna hetzelfde als neergemaaid worden door een zo'n beest.
Net als die keer dat mijn koffiefilter scheurde en mijn hele kop koffie vol gruis zat. Is net zoals van je fiets gebeukt worden door een wild dier op de steppe. Want het is allebei toevallig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:08 schreef jagga het volgende:
[..]
lezen.
Murphy's Law
Als het kan gebeuren, dan gebeurt het ook.
en voedsel van hoge kwaliteit uiteraardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:44 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk wel dat ze hoge prijzen hebben.
Parachute.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:09 schreef vosss het volgende:
Met een volgevreten pens datzelfde kutstuk weer terug naar beneden moeten lijkt me overigens nog kutter
Wel elke dag gratis etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef error_404 het volgende:
Je zal kok zijn in dat restaurant. Elke dag lopen naar je werk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |