abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102767281
knippen en plakken met foto's is hier populair:

ze gaat wel als een razende door zowel de lijm (deze moest 4 dagen drogen :s) ) en stickers heen (pakje per sessie van 10 minuten als ik haar haar zin geef)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102767298
als het af is hang ik het op en hebben ze er allebei nog dagen plzier van met iedereen aanwijzen enzo O+
pi_102767532
We hadden bij de winkel een pakje meegenomen om sprookjesboom-cakjes te maken. Kind helemaal blij. Dus wij begonnen thuis met de voorbereidingen, allemaal leuk, tot ik de mixer tevoorschijn haalde. "Mama niet lawaai maken." Heel groot drama, want eigenlijk doodmoe. Boterhammetje gemaakt, ze ging niet slapen. Toch naar bed gebracht en met 2 minuten was het stil. So far voor cakejes maken :')

Knutselen doet ze graag. Met foto's is een goed idee!

Een hut bouwen, dat is een goede ook, Kersjes!

Ik ga straks als het tijd wordt om wakker te worden vast even het beslag mixen, kunnen de cakejes toch gemaakt, versierd en gegeten worden endan kijken we wel verder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102767605
Oh Simmu, wat leuk!!

Familiefoto's kijken idd, al dan niet op de laptop. En filmpjes ook, ze krijgen er geen genoeg van!
Tijdens de zwangerschap van Toby zijn we op vakantie geweest naar Kos met mijn ouders, zusje en zwager en er is toen ook veel gefilmd. Er is een DVD van gebrand en die is hier zowat grijs gekeken :D
Toby heeft hem een tijdje terug ook eens gezien en dacht elke keer dat zijn destijds peuter-broer in beeld kwam dat hij het zelf was :')
.... met gevoel voor drama....
pi_102767618
:D Sly da's ook toevallig, wij hebben gister ook cakejes gemaakt. Willow heeft de vier minuten van het mixen met open mond ernaar staan kijken :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102767690
Meestal gebruik ik de mixer ook alleen als schaap erbij is. Dan blijft hij Senna geruststellen dat er niets aan de hand is. Maar het was nu al een tijdje geleden dat ik gemixt had en ik dacht dat het wel zou gaan, omdat ze de cakejes zo leuk vond. Ze is namelijk weg van de sprookjesboom op het moment. Maar het was toch te eng, misschien juist omdat ze zo moe was.
pi_102767700
Aww Senna toch...

Lekker hoor Innepin!

Wij hadden dinsdag chocolate chip cookies gemaakt. Van de 12 koekjes had Toby er 6 weggegeten :Y)
Hij eet sowieso goed momenteel, zal wel weer een groeispurtje zijn.
.... met gevoel voor drama....
pi_102767908
denk er wel aan dat het niet blijvend is. kinderlijm is niet goed voor foto's (de foto's verkleuren in no time) en laat makkelijk los (alhoewel deze collage al een week hangt). ik print hier vaak zelf foto's uit die gephotoshopt zijn, dus daar komt vaak eerst een proefuitdraai van en die krijgt selene dan
pi_102768094
Ow, ik print gewoon wat foto's uit op gewoon papier dan. Het gaat om het idee, denk ik ;)
pi_102768320
mijn mopsie krijgt hier dus ook echt mooi niet mijn kekke speciale scrappapier he :N
eens per week mag ze een blanco vel van de stapel. mag ze wel zelf het kleurtje uitzoeken. maar niet mijn mooie dessinnetjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102768473
Seb lag als een zoutzak op de bank. Was niet te genieten. Heel moe, hij ging uit zichzelf naar boven en op het moment dat zijn hoofd het matras raakt is meneer klaar maar dan ook echt klaarwakker. En blijft hij op zijn deur kloppen en 1000 keer mama roepen. Zucht
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:20:38 #62
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102768829
Kyelle gaat nog vaak braaf slapen tussen de middag maar haar broertje Tijmen van bijna anderhalf is ook zo.n kampioen niet slapen.

In de ochtend als hij moe wordt dan is hij driftig. Gooit met zijn knuffels en auto's en valt om van de slaap.

Al oogjes wrijvend naar zijn bedje, maar als hij zijn bedje ziet is het drama. Meestal na een tirade van 20 min. geeft hij het op.

Dit ken ik zo niet van Kyelle.
Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_102786904
Wat leuk, al die binnenspeel ideeen. Knutselen met foto's is een goede inderdaad. Ko is ook dol op zijn fotoboek. :Y
We hebben vanochtend ook taart gebakken. Ko mocht helpen de mixer vast te houden, die vond hij ook eng, maar samen mixen hielp hem over zijn angst heen. Hij wil alleen nergens van proeven. :')
Meer voor ons! *O*

Ko is vanochtend naar de tandarts geweest! Alleen bij mij op schoot, maar het was een leuk begin.

En de beloofde voor en na foto's!
Voor:

Na:

Het is toch een beetje een trap geworden, Karin! :D Maar dat groeit vast snel genoeg uit. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_102787053
Oh, maar het ziet er in het echt veel leuker uit! Veel schoffie-achtiger. O+

Wat is die bovenste foto mooi dromerig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102787085
Haha! Ik kreeg het niet goed op de foto. Meneer had niet zo'n zin. ;)
Oh, ik zie het al, het lijkt heel recht geknipt he? Zijn pony, terwijl het wat vlassiger is. Wat slordiger.
pi_102787129
Je hebt er te veel aan zitten frotten. Ik zie het wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102787269
Nou! :D
Ko vond het trouwens erg gezellig bij jullie. En die speelgoedkast van Ivan, P. zou spontaan jaloers worden, het is hier zo'n ontplofte speelgoedchaos. Echt netjes.
Mijn moeder en schoonzusje komen met zoveel aanzetten dat we hier dichtgroeien. We hadden gewoon een jaar lang 2 schommelpaarden. 8)7
Nu staat er een bij ons Chinese buurmeisje.
pi_102791589
Ko wat een leuk kapsel!!! ^O^

Ik wil ook zo graag knutselen met Roy ;(
Van het weekend eens klei halen wie weet kan hij daar wat mee.
kleuren e.d is geen s6 nog, Roy gooit alles op de grond :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102792143
Ohw vast wel bar, lars vindt klei echt geweldig!

Tjabbo, wat een snoepsie!

Oeke, de pony is wel heel recht inderdaad, maar wel een stoer kort koppie hoor.
en respect dat je dat zelf doet! Dat durf ik echt no way niet!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102792962
Ko wat ben je toch een leukerd!

En binnen spelen, er zijn inderdaad genoeg leuke dingen! Jaël is gek op kleuren en vingerverven, spelletjes en boekjes lezen, maar ze kan zich ook uren vermaken met haar serviesje en keukentje, of de duplo.
Maar buiten in de plassen stampen is ook een hit hier! En vandaag hoorde ik de hele dag door 'kijk mama beetje hegen' (het was echt een hoosbui) en da hoorde ik weer 'kijk is doog, passe stampe ja?'. Zo lief :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102792974
Karin en dan gewoon die van play-doh ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 oktober 2011 @ 23:16:22 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102793049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:01 schreef Kersjes het volgende:
Takkembah, gefeliciteerd nog met je grote meid!

Tjabbo... en Kyelle, ook welkom hier.

Veel herkenbaars gelezen over dwarse peuters en hun streken....
Toby heeft ook z'n klierige buien hoor, maar veel minder heftig en frequent dan grote broer ze had. Wat dat betreft verbaas ik me er regelmatig weer over dat bepaalde dingen dit keer zo heerlijk gemakkelijk gaan!
Kan deels ook komen omdat ik nu meer ervaren ben, en weet dat het echt maar een fase is en dat een kind ook weer gewoon heel gezellig en lief gaat doen en zich weer fatsoenlijk zal gaan gedragen zodra hij uit die ellendige peuterpuberteit komt. Dat hij niet voor altijd verpest is zeg maar :P
Faaaaaase dus, even volhouden nog want de betere tijden komen er aan. Echt :*
Ik ben blij met deze post :Y ik herken namelijk ook het gevoel dat het met een 2e (oke, eigenlijk 3e, maar qua ervaring toch 2e ;) ) makkelijker, soepeler gaat. Als Geert huilt/aandacht vraagt ben ik sneller met oordelen of het ernstig is of niet en of hij wel even kan wachten. Ik heb ook meer rust en geduld als hij huilt dan ik had/heb met Jan. Nou is Jan ontzettend druk en nog steeds veeleisend.

Een poosje terug zei, ik meen MissSly, dat ze het gevoel had dat alles moest wijken voor de borstvoeding van Geert. Ik heb het zelf eens een poosje van een afstand bekeken, maar dat is dus niet zo. Het is gewoon opvallend dat als ik in het huishouden bezig ben, Jan wel rustig kan spelen, maar op 't moment dat ik Geert oppak, hij ineens moet poepen en z'n luiers al op z'n enkels heeft hangen. Ja, natuurlijk zal er een stukje zindelijkheid meespelen, alsof hij door Geert's luier verschonen getriggerd word om naar de wc te willen, maar het word wel irritant. Overdag ben ik eigenlijk vrij weinig met Geert bezig, stukken minder dan dat ik was met Jan. En ik wil voorkomen dat Geert te weinig aandacht krijgt, maar op het moment is het vaak zo dat ik de aandacht overdag voornamelijk aan Jan besteed en Geert alleen verschoon of voed of zijdelings aandacht geef terwijl ik jan probeer te vermaken.

Ik hoop echt dat die betere tijden snel komen, ik wil de gezelligheid terug in huis, en niet constant voor politieagentje moeten spelen :{

Takkembah, alexa nog gefeliciteerd en welkom! En jij ook welkom natuurlijkk Tjabbo!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102793106
Ik vind playdoh irritant, plakkerig of was dat nou ses?
Klei van de hema is ook wel oke.
Plastic mesjes erbij, rollers, vormpjes, en ik heb er plastic schaartjes bij, klei knippen is nl way the bomb
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102793434
Ik ga opzoek naar fijne soepele klei, hema eens een bezoekje brengen, en marskramer, intertoys.
Thx.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:40:32 #75
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102797924
Klei is hier nog niet zo'n goed idee. Laatste keer dat Kyelle een klei taartje had gemaakt is die verdwenen in Tijmen zijn buik.

Zie ik Tijmen met een rood groen gekleurde mond, en Kyelle verteld trots dat haar broertje haar taartjes lekker vind... O-)
Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')