abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102751698
Hier poepen ze zelfs samen :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102751778
Oh na simmu, meestal doe ik het ook zo. Jen laat leyla met rust en leyla je moet niet zo miepen. Tenzij echt duwen of pijn doen, dan krijgt ze gewoon wel op haar donder.

En speelgoed waarvan ze niet wilt dat leyla het pakt moet ze gewoon niet laten slingeren. Wil je puzzelen? aan tafel dus. Doe je dat niet dan helpt leyla dus.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 oktober 2011 @ 22:00:40 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102752331
Die tip las ik laatst idd al van je Simmu; en dat probeer ik (sinds vandaag) idd ook toe te passen; maar ik moet zeggen dat ik dat nog lastig vind, omdat hij de kleinste is :') Het lastigste is nog dat Geert bijna alles wat Jan doet gewoon fantastisch vind en er om zit te hinniken als die baby uit de teletubbies :r Wat ik het "irritantste" vind, is dat mijn waarschuwingen en straffen/uitleggen gewoon totaal niet aan lijken te komen bij Jan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102752394
tegenwoordig hebben we ook "ravi, niet je zusje klieren. selene, negeer hem dan gewoon" :P
maar da's voor het dreumestopic O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102752435
Ach dat idee heb ik bij jen ook. Denk toch dat het echt de leeftijd is en vooral hoog oostindisch doofheid gehalte. Jen weet namelijk echt wel wat wel en nietag als je het haar later nog eens vraagt. Maar luisteren ho maar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 oktober 2011 @ 22:04:50 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102752561
Ticootje: Jan heeft het iig niet van een vreemde :') hoevaak ik al niet aan Johan gevraagd heb z'n schoenen in de gang te deponeren, elke dag weer vind ik die dingen onder de tafel. Nou ja mij best, dan mag Jan er van mij mee spelen >:)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_102752593
het wordt heus beter djmo, tis voor jan een schok dat die kleine baby opeens vanalles kan. peuters zien andermans ontwikkeling helemaal niet. selene was echt oprecht geschokt toen ze ravi voor het eerst zag lopen :o :+ "mama! hij loopt! "
pi_102752608
Ik zou ze naar buiten pleuren. In de regen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 oktober 2011 @ 22:07:40 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102752701
heb ik al eens gedaan _O- maakt geen indruk :') Dan mag Jan van mij de veters eruit halen hoor :Y zodra de veters eruit zijn is het toch niet interessant meer, en mik ik ze in de gang met de veters los in de schoen. Het is voor hem vervelender die veters elke keer te rijgen dan om een ander (droog) paar te pakken uit de gang ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 oktober 2011 @ 22:10:04 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102752829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef simmu het volgende:
het wordt heus beter djmo, tis voor jan een schok dat die kleine baby opeens vanalles kan. peuters zien andermans ontwikkeling helemaal niet. selene was echt oprecht geschokt toen ze ravi voor het eerst zag lopen :o :+ "mama! hij loopt! [ afbeelding ]"
Jan lijkt er helemaal niet van op te kijken dat Geert kan zitten; dat accepteert hij zonder meer, hij ziet Geert nu alleen als zo'n wiebelgeval wat automatisch weer omhoogveert, hoe heten die dingen? "he das leuk, als ik 'm omduw zet mama 'm wel weer overeind" .

pi_102753679
Karin ik kon het zelf geschreven hebben! zo herkenbaar allemaal! :*

Tyler kan Bobo en gogo zeggen. Klinkt zo schattig! O+
pi_102756691
Ow hoe herkenbaar allemaal!
Jaël loopt op S af en roept "duw" en daar gaat S. Vervolgens pakt ze het speeltje af wat S in haar handen/mond heeft en roept "mijn!"
Ik reageer consequent met geef dat terug je mag niet afpakken! Jaël reageert consequent met gillen en roepen "isse mijn." Maar uiteindelijk geeft ze het terug.
Ze doet ook vaak iets afpakken en dan geeft ze snel wat anders, daar moet ik stiekem wel om lachen :D
Maar ze doet ook heel lief knuffelen O+
Ow en het verbaasde ken ik ook, "ow nee baby kruipt, kijk mama" en vanmiddag, "ow mama saatje staat, ow nee" En dat gooit ze er echt overdramatisch uit alsof het vreselijk is _O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102762324
Fijn dat de aften weg zijn, Bar! Ik ben benieuwd hoe het met de gebarentaal gaat.

oeke, je jommetje geknipt, ik ben ook benieuwd naar een foto!
En bijna op reis, wat ontzettend leuk en spannend. Het wordt vast een heerlijke reis O+

En toen was het echt herfst, he -O- Maar eens binnenactiviteiten gaan bedenken en ontplooien. Ik denk dat we vandaag zandkoekjes gaan maken ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:56:33 #39
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102762355
Wij komen ons hier eindelijk melden!!!

Afgelopen zondag is Alexa 2 jaar geworden <3.... Enorm verwend, gewoon teveel cadeaus gekregen. De helft was nog niet uitgepakt, want alle kids die er waren, waren natuurlijk vele malen interessanter.

Ze maakt al tekeningen voor oma

En is dol op het fantasiespel, pop verzorgen, pannekoeken bakken, maar ook theepartijtjes met papa O+

Halloooo allemaal :W
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102762389
Taakemah en Alexa nog gefeliciteerd en welkom *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102762481
gefeliciteerd takkembah en alexa *O* *O* *O*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:17:51 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102762724
Takkembah *O* *O* Nog van harte gefeliciteerd met Alexa!! :* Welkom hier.
Make love, not war ☮
pi_102762981
Alexa gefeliciteerd *O* En takkembah ook natuurlijklijk!!! En welkom *O*
pi_102764266
Gefeliciteerd Takkembah!
pi_102764453
Muh! Tyler krijgt steeds meer last van zijn ontlasting. Zit weer flink te persen en schreeuwen en dan komt er maar weinig. Movicolon helpt weinig. Woensdag moet hij naar de kinderarts, maar ff aankaarten.
Nu is hij op zijn manier liedjes aan het zingen en danst in het rond. O+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:16:01 #46
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_102765492
Sinds kort volg ik jullie hier op het forum. Probeer nog een beetje duidelijk te krijgen wie wat en hoe maar hier alvast een foto van Kyelle:

Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_102765667
Wauw Tjab wat een beauty! En welkom!
pi_102765782
Wouw, das een leuk grietje zeg! Lekker ondeugend koppie.

Deze vind ik zo leuk van Jenny, mama maakt steeds foto's van de nagels en dat moest zij ook natuurlijk.
pi_102766613
Takkembah, gefeliciteerd nog met je grote meid!

Tjabbo... en Kyelle, ook welkom hier.

Veel herkenbaars gelezen over dwarse peuters en hun streken....
Toby heeft ook z'n klierige buien hoor, maar veel minder heftig en frequent dan grote broer ze had. Wat dat betreft verbaas ik me er regelmatig weer over dat bepaalde dingen dit keer zo heerlijk gemakkelijk gaan!
Kan deels ook komen omdat ik nu meer ervaren ben, en weet dat het echt maar een fase is en dat een kind ook weer gewoon heel gezellig en lief gaat doen en zich weer fatsoenlijk zal gaan gedragen zodra hij uit die ellendige peuterpuberteit komt. Dat hij niet voor altijd verpest is zeg maar :P
Faaaaaase dus, even volhouden nog want de betere tijden komen er aan. Echt :*

Miss_Sly, er is zoveel leuks te ondernemen, ook binnenshuis :Y
Koekjes of cakejes bakken en versieren (en opeten :Y) )is hier ook elke keer weer een groot succes. Net als kleien, kleuren en verven...
Houdt ze van knutselen? Figuurtjes maken van brooddeeg, halve aardappels uitsnijden en er zo stempels van maken, stickers plakken en er is in de winkels zoveel leuk knutselspul te krijgen!
Of iets anders: hutten bouwen is hier ook een grote hit. Hoeft niet perse spectaculair te zijn hoor, je hangt een laken ergens op met knijpers, gooit er een dekbed en wat kussens onder en je hut is klaar!
Enne, lekker loungen voor de TV (op bijv. een zitzak) terwijl je samen een leuke film en zelfgemaakte (gezonde) snacks eet is ook knus.
En als je het niet meer weet of uitgespeeld bent dan kun je altijd nog naar Ballorig :D
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:24:35 #50
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102767093
Stickers plakken is hier ook erg hot. Hoe zuinig Twan krijs met z'n stickertjes was, zo royaal is Lennon. :D Hij plakt dan ook vooral stickers die ik nog van Twan had liggen. Blaadjes vol. O+
Gisteren een vol geplakt met van die vilten bloemenstickers voor mijn oma. Erg leuk!

Tjabbo fvan harte welkom en wat een mooie dochter heb je!

jen met dr mooie gelakte nagels. O+
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')