Takkembah, gefeliciteerd nog met je grote meid!
Tjabbo... en Kyelle, ook welkom hier.
Veel herkenbaars gelezen over dwarse peuters en hun streken....
Toby heeft ook z'n klierige buien hoor, maar veel minder heftig en frequent dan grote broer ze had. Wat dat betreft verbaas ik me er regelmatig weer over dat bepaalde dingen dit keer zo heerlijk gemakkelijk gaan!
Kan deels ook komen omdat ik nu meer ervaren ben, en
weet dat het echt maar een fase is en dat een kind ook weer gewoon heel gezellig en lief gaat doen en zich weer fatsoenlijk zal gaan gedragen zodra hij uit die ellendige peuterpuberteit komt. Dat hij niet voor altijd verpest is zeg maar
Faaaaaase dus, even volhouden nog want de betere tijden komen er aan. Echt
Miss_Sly, er is zoveel leuks te ondernemen, ook binnenshuis
Koekjes of cakejes bakken en versieren (en opeten

)is hier ook elke keer weer een groot succes. Net als kleien, kleuren en verven...
Houdt ze van knutselen? Figuurtjes maken van brooddeeg, halve aardappels uitsnijden en er zo stempels van maken, stickers plakken en er is in de winkels zoveel leuk knutselspul te krijgen!
Of iets anders: hutten bouwen is hier ook een grote hit. Hoeft niet perse spectaculair te zijn hoor, je hangt een laken ergens op met knijpers, gooit er een dekbed en wat kussens onder en je hut is klaar!
Enne, lekker loungen voor de TV (op bijv. een zitzak) terwijl je samen een leuke film en zelfgemaakte (gezonde) snacks eet is ook knus.
En als je het niet meer weet of uitgespeeld bent dan kun je altijd nog naar Ballorig
.... met gevoel voor drama....