Edit -> profile -> Check if you prefer to send to repeated countries (does not affect the postcards you receive). This option is experimental.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef searchanddestroy het volgende:
Op de een of andere manier kan ik alleen maar kaarten versturen naar Rusland.
Russische adressen.
Ze zijn binnen hoor!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef RiesAmaris het volgende:
Als PostNL een beetje meewerkt zou je inderdaad vandaag je kaarten moeten krijgen, op hoop van zege dus ;-)
Oh en even offtopic, je onderschrift, ik vind m top!
Hier zijn er inmiddels al weer 2 van de 13 kaarten geregistreerd dus ik verwacht binnenkort wel wat nieuws op de deurmat
Welnee, je moet wel weten hoe je met photoshop oid werkt..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik scan ook alles in, zowel de ontvangen als de te versturen kaarten. Een eigen ontwerp kaart lijkt me ook nog wel eens heel leuk om te hebben. Is zoiets duur om te laten maken?
Meestal scan ik de kaarten die ik verstuur ook in. Maar ik vergeet het wel eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik werk bij PostNL, en kijk stiekem altijd even naar de PC kaartjes die ik tegenkom![]()
Wie van jullie scant de verstuurde kaartjes ook in voor op PC.com? Ik ben zelf namelijk alleen van plan om de ontvangen kaartjes te scannen/fotograferen.
Die is ook wel erg gaaf zeg!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze staat met kop en schouders bovenaan, met 10 favorites:
afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |