Het lijkt me niet de bedoeling dat je eerst aan HW moet denken in verband met je vriend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet het eerste of tiende wat je gaat onthouden van je vriend
Dat weet ik dus niet. Dus hierbij mijn oprecht gemeende excusesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee? Hoe weet jij dat ik best wel een duidelijk aanwezige neus heb en ik mij er vroeger erg aan stoorde en het nog niet mijn mooiste 'ding' vind?![]()
Zo toevallig.
Neuzen zijn dan ook een kritisch element.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is geen enkele vrouw tevreden met 'r neus
Mij welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de bedoeling dat je eerst aan HW moet denken in verband met je vriend.
Ik ben hier altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het wel fijn dat we nu een werkende singles reeks hebben en de kansloze avond fokkers singles
Dan vervuilen die anti socials ons topic tenminste niet.
Dat zijn van die Android gebruikers
De ochtend!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Waarom die TT trouwens? Wat heb ik gemist?
Beetje verdraaid natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de bedoeling dat je eerst aan HW moet denken in verband met je vriend.
Ja 's avonds vind ik het hier ook kansloosquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het wel fijn dat we nu een werkende singles reeks hebben en de kansloze avond fokkers singles
Dan vervuilen die anti socials ons topic tenminste niet.
Dat zijn van die Android gebruikers
Wat fijn dat je dat vraagt 100%Tukkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus!
Zeg Ang3l, welke huidverzorgingsproducten gebruik jij eigenlijk?
maar je vraagt je af of wij het verhaal over de ontmoeting met de beste vriend van je vriendje wel willen lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
En verder 1x in de 3 of 4 maanden een keer een mannen-makser. Waarbij ik niet bedoel dat hetero me in m'n gezichtje spuit overigens,
Dan moet je maar in die andere singles postenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook bijna nooit op FOK! 's avonds, maar ik moet eigenlijk eens nokken met elke avond weg te zijn, ik wil eigenlijk dit jaar nog een keer naar de VS en moet eens iets minder uitgeven aan kroeg, restaurant, bioscoop, comedy clubs etc.
Dus wie weet ga ik wel wat vaker kansloos FOK!ken in de avonduren.
Jij hebt ook totaal geen leuk leven he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook bijna nooit op FOK! 's avonds, maar ik moet eigenlijk eens nokken met elke avond weg te zijn, ik wil eigenlijk dit jaar nog een keer naar de VS en moet eens iets minder uitgeven aan kroeg, restaurant, bioscoop, comedy clubs etc.
Dan had ik echt steenrijk moeten zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is volkomen kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt ook totaal geen leuk leven he.
Dat was ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik echt steenrijk moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |