Tijd voor Operatie Stofwolk dan maar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef Braamyo het volgende:
EINDE OEFENING !!!!
IK HERHAAL
EINDE OEFENING !!!!
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef Braamyo het volgende:
EINDE OEFENING !!!!
IK HERHAAL
EINDE OEFENING !!!!
Met welke ben je bezig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Clan het volgende:
Als iemand hier wat aanvullingen heeft voor Wikipediasites ( defensie gerelateerd ) dan hoor ik dat graag. Ik ben vandaag wat Wikipediasites aan het bijwerken/maken met foto's en tekst, dus als er aanvullingen voor sommige sites zijn, dan hoor ik dat graag.
Stofwolk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor Operatie Stofwolk dan maar.
Had je gisteren de trein van best naar Tilburg moeten nemen. Die was 3 minuten te laat. Hierdoor miste ik mijn aansluitende trein in Tilburg richting Roosendaal. Dat was de aankomende drie uur de laatste trein die vanuit Tilburg nog die richting op reed....quote:
Ken jij Operatie Stofwolk niet!?quote:
Operatie Stofwolk: De militairen die het onderdeel (kazerne, basis) snel verlaten om naar huis te gaanquote:
Ow, nee joh, weekend start bij mij pas als ik thuis ben. Alles tussen werk en weekend in word beschouwd als een noodzakelijk kwaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
Operatie Stofwolk: De militairen die het onderdeel (kazerne, basis) snel verlaten om naar huis te gaan
Ik heb altijd een overstap in Arnhem die kielekiele is, en als je die mist kun je mooi een uur wachten op het volgende station omdat ze rond 19:00 op uursdiensten gaan bij onsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Had je gisteren de trein van best naar Tilburg moeten nemen. Die was 3 minuten te laat. Hierdoor miste ik mijn aansluitende trein in Tilburg richting Roosendaal. Dat was de aankomende drie uur de laatste trein die vanuit Tilburg nog die richting op reed....
Best-Tilburg, dezelfde 1 minuut. Ik weet nog heel goed hoe ik vechtend met de deur probeerde mijn ruza de trein in te krijgen, RAWR.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb altijd een overstap in Arnhem die kielekiele is, en als je die mist kun je mooi een uur wachten op het volgende station omdat ze rond 19:00 op uursdiensten gaan bij ons
@stofwolk: Op vrijdag na twaalven iemand bereiken is dan ook zo goed als onmogelijk
Ben dan ook blij dat dit weekend mijn auto het wrs weer doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Best-Tilburg, dezelfde 1 minuut. Ik weet nog heel goed hoe ik vechtend met de deur probeerde mijn ruza de trein in te krijgen, RAWR.
Mo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij PostNL zouden ze bij werkweigering subiet ontslag ontslag op staande voet moeten belijden. Wat een dag zeg!!!
En mijn maat, die wekelijks met de auto van oirschot naar middelburg en terug rijd... die misde ik ook op een klein uurtje. Pffff, het zat tegen gisteren rond deze tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben dan ook blij dat dit weekend mijn auto het wrs weer doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |