Uhm, herhaling van vorig weekend: Zaterdagavond werken en 's nachts een stuk in me kraag zuipen!quote:
Zelfde plannen? Of lekker de boeken in?quote:
Klinkt lekker! Zo ga m'n zondag tegemoed met de wetenschap dat er nog wat anatomie huiswerk op me wachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:12 schreef EllaN het volgende:
Morgen ga ik een dagje goed studeren en dan dit weekend hopelijk geen 1 boek openen.
Verder nog niet echt plannen gemaakt..
Het is pas voor volgende week donderdag maar als ik zondag een doodmoment heb maak ik het 'eventjes'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef EllaN het volgende:
haha ik doe echt alles om te voorkomen dat ik iets in het weekend moet doen.
Goede instelling. Ik heb de afgelopen week gas er op gezet, zodat ik maandag aan mijn scriptie kan beginnen, maar het ging eigenlijk vrij vlot dus ik begin morgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is pas voor volgende week donderdag maar als ik zondag een doodmoment heb maak ik het 'eventjes'
Gewoon huiswerk kan ik wel plannen en doe ik ook. Maar zoals vanavond moest ik nog een verslag maken voor morgen ochtend... ook pas net aanbegonnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Goede instelling. Ik heb de afgelopen week gas er op gezet, zodat ik maandag aan mijn scriptie kan beginnen, maar het ging eigenlijk vrij vlot dus ik begin morgen.
Mogguh!quote:
Ik reserveer een liter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |