quote:
Ik heb het dan ook niet over de discussie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef m.k het volgende:
[..]
De 12V rail kan max 408 watt leveren, daar moet de CPU, GPU en mobo op.
En dan nog, misschien dat je het allemaal aangesloten krijgt en aan krijgt. Van dat geld had je ook een veel betere PSU kunnen kopen.
[..]
Ik zie hier geen drukte, gewoon een discussie die op een best redelijk niveua word gevoerd als je kijkt naar de discussies die hier normaal worden gevoerd.
En jij, hup de keuken in!quote:
Mijn groentesoep is allang klaar! Je komt maar langs voor een kommetje!quote:
Soon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn groentesoep is allang klaar! Je komt maar langs voor een kommetje!
Of course!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soon.Maar dan moeten we de Griekse economie maar weer eens gaan steunen.
Oh shit..............quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of course!
Of als het heel erg herfstig weer is, doe ik weer mijn stoofvlees.... jij mag kiezen!
Kut he, keuzesquote:
Ja.quote:
Er hoort toch altijd een gat in een uitlaat te zitten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver... Gat in mn uitlaatpijp. Hij maakte al zo'n mooi geluidje bij het gas geven
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hoort toch altijd een gat in een uitlaat te zitten?
ff dichtlassen en klaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver... Gat in mn uitlaatpijp. Hij maakte al zo'n mooi geluidje bij het gas geven
Nou heb ik aan behoorlijk wat auto's gesleuteld en ben heb er 2jaar opleiding in gehad maar WTF is een filterbusquote:
Waarschijnlijk heeft hij die filterbus van CBRN-masker ertussen gezet in plaats van de kat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou heb ik aan behoorlijk wat auto's gesleuteld en ben heb er 2jaar opleiding in gehad maar WTF is een filterbus
Gekke natressersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef Schild het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij die filterbus van CBRN-masker ertussen gezet in plaats van de kat.
Arme ER. Nog een poes in huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Lotusss het volgende:
Het pleegpoesje is hier! Ze is nog wel angstig maar dat is te verwachten.
Hij was wel de eerste (en tot nu toe enige, want ik lig in bed met de andere twee poezels) die haar heeft mogen aaien!quote:
Ik ga ook poging doen tot slapen... Truste!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |