Stomme vraag misschien maar staat er iets van een lantaarn voor haar raam oid? Dat er rond 22:00 iets verandert en ze daarvan schriktquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef MamaPurk het volgende:
Ow wat heerlijk kleintjes die lachjes weg gaan geven, maken jullie er wel even foto's van dames om die vervolgens hier te komen spammen!
@BJ dank je voor het vragen, afgelopen nacht heeft Sarah de hele nacht bij ons in bed geslapen! Wel echt geslapen en dat was vandaag goed aan haar te merken. Ze was uitgerust en happy. Nu ligt ze wel weer in haar eigen bedje, meestal 's avonds van 19 tot een uur of 22. Daaran gaat het dus meestal mis. Hopelijk gaat het vandaag goedMaar gelukkig mogen we morgen naar de KA, ben erg benieuwd wat die te zeggen heeft.
Nou niet een hele stomme vraag, maar nee en ze heeft een verduisteringsgordijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien maar staat er iets van een lantaarn voor haar raam oid? Dat er rond 22:00 iets verandert en ze daarvan schrikt
Ja, wij zijn ook druk met het slaapritme en dat gaat de laatste dagen echt heel goed *afklopt*. We hebben geprobeert Simon 's avonds wat langer wakker te houden, maar hij valt nog steeds tussen 19.00 en 20.00 in slaap, daar is geen houden aan! Wat we nu dus ik dat we hem rond 22.00 wakker maken en hem dan ook even wakker houden (voeden, luier, knuffelen, even op de buik in de box etc.). Om 23.00 doen we het "avondritueel (slaapzak aan, vitaminen, nog even bij ons in bed lurken aan de borst) en dan komt bij daarna pas weer rond 4.00 en daarna weer rond 7.00-8.00. Heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
MwMus; heb jij nog met het slapen geoefend? wij zijn wel bezig; Liene wordt niet meer ingebakerd na de voeding van 20 u, maar na de volgende; dus ergens rond 22/23 uur, en dat gaat beter; ze is savonds wat wakker soms, maar gewoon rustig. En vanacht deed ze waar ik op hoopte; de lange ruk was nu van 22 tot (bijna) 4 uur. Keurig!! dat deel erna is vaak wat onrustiger, maar ben al zo ontzettend gelukkig als ik af en toe eens een uur of 4/5 achter mekaar kan slapen!![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef Juud79 het volgende:
MP, heb je al eens geprobeerd om haar die voeding in haar eigen bed te geven, dus niet eruit halen, maar gewoon laten liggen?
Ik roep maar iets hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Ik zit nog te wachten op die fase, grietje heeft hier een dagje prrfft gezegd en toen was het weer stilquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wie heeft hier ook een baby met een krijsen/gillen-voor-de-lol fase gehad en kan mij zeggen hoe lang dit ongeveer duurde? Mijn oren beginnen pijn te doen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef MamaPurk het volgende:
[..]ook al geprobeerd. Het is zo frustrerend dat ik gewoon geen idee meer wat we nu nog kunnen proberen, dat ik echt hoop dat de KA morgen zegt, daar komt het vandaan en zo moet je het aan pakken... maar ja zo zal het wel niet gaan. het is en blijft een kleine baby die zelf niet duidelijk kan maken wat ze wil, dus blijft het voor ons gissen en zoeken.
Juud heftig hoor dat ze nog steeds om de 2 uur komt! En heerlijk die weekendjes weg, waar gaan jullie dan heen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Een paar weken. En na een maand of twee was hij weer terug voor een paar wekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wie heeft hier ook een baby met een krijsen/gillen-voor-de-lol fase gehad en kan mij zeggen hoe lang dit ongeveer duurde? Mijn oren beginnen pijn te doen
Bij Mette is het eigenlijk nooit weggegaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Die van mij is geen koukleum, maar slaapt toch al een aantal weken in een winterslaapzak en soms al een nacht met mouwen eraan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:00 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk dat hij eindelijk aangekomen is MeNicole, wat moet dat een geruststelling zijn.
Soneal heeft vannacht (voor het eerst) bij ons in bed geslapen, in z'n eigen bed was t iedere keer wakker worden en drama, en rond 01.00 hebben we voor de makkelijke oplossing gekozen, vooral ook omdat hij gelijk stil was en sliep zodra hij bij ons lag, dus eigenlijk denk ik dat hij een dikkere slaapzak moet hebben
Als het kleintje in de risico groep valt is het afwegen van belangen, Ik val ook in de risicogroep, en ik ben liever een paar dagen grieperig van die prik (want dat is het dan) dan dat ik door een zware griep een longontsteking krijg met alle problemen en medicatie die daar bij komt kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:52 schreef cleany het volgende:
lekker hoor MeNicole2!
ai mrien...dat lijkt me niet fijn. Van de griepprik zelf kan je ook al ziek worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |