abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:39:27 #151
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102870326
Wat vervelend dat Matthias (weet niet of ik het al gezegd had, maar wat een leuke naam!) nog steeds niet goed aankomt :{

Lex al iets beter op temperatuur inmiddels? Z'n couveuse klinkt heel knus, maar wel vervelend dat het nodig is. De beschrijving van Lex doet me denken aan Simon's eerste tijd. Zo'n klein knorrend diertje O+ Volgens onze kraam was het typisch voor kindjes die wat vroeg geboren zijn.

Hier hebben we vanmorgen de eerste voorzichtige gerichte glimlachjes gezien! Nooit gedacht dat dat zo fantastisch zou zijn, ik knap bijna uit elkaar van liefde en trots O+ :D *;
Oude (on)bekende.
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:56:02 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102870906
ooo Leandra; wat leuk! de eerste keer zitten in de dierentuin! wat grappig!! O+ en mjam; nu heb ik zin in pannekoeken haha

MP; hoe ging de afgelopen nacht van Sarah? Hopelijk wat beter?? :*

Mw Mus; wat enorm bijzonder he? de eerste gerichte lachjes? echt van die smeltmomentjes... Liene produceert ze ook; en ik krijg soms echt een TSR als ze me aankijkt en dan heel gericht naar me lacht... O+ O+ O+

KD wat klink je toch gelukkig op je roze wolk! en wat ben ik blij dat je je zo voelt; heb je verdiend na die ellende van de laatste weken voor de bevalling :* .

En ik ben ook echt verliefd op mijn meiden, hoort hier misschien niet helemaal; maar Evie is weer helemaal zichzelf; weer vrolijk; en ze vindt Liene stiekem wel heel leuk en lief.. en ook Liene krijgt een kus als Evie naar buiten gaat; of als ze gaat slapen... O+ O+ O+ zo ontzettend bijzonder om te zien hoe mijn meiden op elkaar reageren...

MwMus; heb jij nog met het slapen geoefend? wij zijn wel bezig; Liene wordt niet meer ingebakerd na de voeding van 20 u, maar na de volgende; dus ergens rond 22/23 uur, en dat gaat beter; ze is savonds wat wakker soms, maar gewoon rustig. En vanacht deed ze waar ik op hoopte; de lange ruk was nu van 22 tot (bijna) 4 uur. Keurig!! dat deel erna is vaak wat onrustiger, maar ben al zo ontzettend gelukkig als ik af en toe eens een uur of 4/5 achter mekaar kan slapen! O+ :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:26:42 #153
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102880532
Wie heeft hier ook een baby met een krijsen/gillen-voor-de-lol fase gehad en kan mij zeggen hoe lang dit ongeveer duurde? Mijn oren beginnen pijn te doen :+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 oktober 2011 @ 19:26:34 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102884136
een goeie week ofzo ? Geert ontdekte dat hij een stem had, dus speelde hij ermee. Nog steeds wel, maar niet meer zo oorverdovend krijsend speenvarkenachtig zeg maar :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:01:28 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102889886
Even rondje spammen hoor, zijn er hier nog mensen die mee willen doen?

[OUD] Secret SinterSanta 2011 - Meedoen kan tot 15 oktober!
pi_102890288
Ow wat heerlijk kleintjes die lachjes weg gaan geven, maken jullie er wel even foto's van dames om die vervolgens hier te komen spammen!

@BJ dank je voor het vragen, afgelopen nacht heeft Sarah de hele nacht bij ons in bed geslapen! Wel echt geslapen en dat was vandaag goed aan haar te merken. Ze was uitgerust en happy. Nu ligt ze wel weer in haar eigen bedje, meestal 's avonds van 19 tot een uur of 22. Daaran gaat het dus meestal mis. Hopelijk gaat het vandaag goed :) Maar gelukkig mogen we morgen naar de KA, ben erg benieuwd wat die te zeggen heeft.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102890449
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef MamaPurk het volgende:
Ow wat heerlijk kleintjes die lachjes weg gaan geven, maken jullie er wel even foto's van dames om die vervolgens hier te komen spammen!

@BJ dank je voor het vragen, afgelopen nacht heeft Sarah de hele nacht bij ons in bed geslapen! Wel echt geslapen en dat was vandaag goed aan haar te merken. Ze was uitgerust en happy. Nu ligt ze wel weer in haar eigen bedje, meestal 's avonds van 19 tot een uur of 22. Daaran gaat het dus meestal mis. Hopelijk gaat het vandaag goed :) Maar gelukkig mogen we morgen naar de KA, ben erg benieuwd wat die te zeggen heeft.
Stomme vraag misschien maar staat er iets van een lantaarn voor haar raam oid? Dat er rond 22:00 iets verandert en ze daarvan schrikt
pi_102891724
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien maar staat er iets van een lantaarn voor haar raam oid? Dat er rond 22:00 iets verandert en ze daarvan schrikt
Nou niet een hele stomme vraag, maar nee en ze heeft een verduisteringsgordijn ;) 22 uur is haar laatste voeding meestal, soms iets later en heeeeeeel soms slaat ze hem over (2x gebeurt). En na die voeding wil ze dus niet meer terug in bed, dan slaapt ze bij ons. Nu is ze overigens ook al weer bezig, ik heb net een tijdje met haar op ons bed gelegen en nu ligt manlief daar met haar. Dan valt ze echt in slaap en je voelt haar slap worden en je hoort haar ademhaling rustig worden, maar zo gauw je haar overlegd, wakker! En haar in bed gerust stellen lukt niet, dan blijft ze maar met haar armen zwaaien en wil ze niet aangeraakt worden in de vorm van onze handen weg duwen... het is echt zo vermoeiend en zo lastig.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:35:09 #159
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102892546
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
MwMus; heb jij nog met het slapen geoefend? wij zijn wel bezig; Liene wordt niet meer ingebakerd na de voeding van 20 u, maar na de volgende; dus ergens rond 22/23 uur, en dat gaat beter; ze is savonds wat wakker soms, maar gewoon rustig. En vanacht deed ze waar ik op hoopte; de lange ruk was nu van 22 tot (bijna) 4 uur. Keurig!! dat deel erna is vaak wat onrustiger, maar ben al zo ontzettend gelukkig als ik af en toe eens een uur of 4/5 achter mekaar kan slapen! O+ :Y
Ja, wij zijn ook druk met het slaapritme en dat gaat de laatste dagen echt heel goed *afklopt*. We hebben geprobeert Simon 's avonds wat langer wakker te houden, maar hij valt nog steeds tussen 19.00 en 20.00 in slaap, daar is geen houden aan! Wat we nu dus ik dat we hem rond 22.00 wakker maken en hem dan ook even wakker houden (voeden, luier, knuffelen, even op de buik in de box etc.). Om 23.00 doen we het "avondritueel (slaapzak aan, vitaminen, nog even bij ons in bed lurken aan de borst) en dan komt bij daarna pas weer rond 4.00 en daarna weer rond 7.00-8.00. Heerlijk :) Het is wel zo dat Simon nu overdag wat korter slaapt en vaker wil drinken.

Fijn dat het bij jullie ook beter gaat!
Oude (on)bekende.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:36:40 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102892672
MP, heb je al eens geprobeerd om haar die voeding in haar eigen bed te geven, dus niet eruit halen, maar gewoon laten liggen?

Ik roep maar iets hoor ;)

Leandra, ik had je al gemist, maar had al zo'n vermoeden dat je wel eens op vakantie zou kunnen zijn. Wat leuk dat Soneal kan gaan zitten! Wil je weer eens een foto posten? ;)

Hier nog steeds prutnachten (om de 2 uur) en dat hakt er wel een beetje in. Overdag is ze gelukkig een heerlijk kind. Dan kan je dus wel een beetje moe zijn, want daar krijg ik toch veel energie van.
We waren vorig weekend een weekendje weg en hebben nu alweer een nieuwe weekendje geboekt voor over een paar weken. Met zo'n kleintje is dat wel heel erg lekker. Ik was niet zo van vakanties de afgelopen jaren, maar nu dus wel. :)
pi_102892984
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef Juud79 het volgende:
MP, heb je al eens geprobeerd om haar die voeding in haar eigen bed te geven, dus niet eruit halen, maar gewoon laten liggen?

Ik roep maar iets hoor ;)

:Y ook al geprobeerd. Het is zo frustrerend dat ik gewoon geen idee meer wat we nu nog kunnen proberen, dat ik echt hoop dat de KA morgen zegt, daar komt het vandaan en zo moet je het aan pakken... maar ja zo zal het wel niet gaan. het is en blijft een kleine baby die zelf niet duidelijk kan maken wat ze wil, dus blijft het voor ons gissen en zoeken.

Juud heftig hoor dat ze nog steeds om de 2 uur komt! En heerlijk die weekendjes weg, waar gaan jullie dan heen??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:41:10 #162
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102893046
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef The_Tankgirl het volgende:
Wie heeft hier ook een baby met een krijsen/gillen-voor-de-lol fase gehad en kan mij zeggen hoe lang dit ongeveer duurde? Mijn oren beginnen pijn te doen :+
Ik zit nog te wachten op die fase, grietje heeft hier een dagje prrfft gezegd en toen was het weer stil :D
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:42:43 #163
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102893167
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

:Y ook al geprobeerd. Het is zo frustrerend dat ik gewoon geen idee meer wat we nu nog kunnen proberen, dat ik echt hoop dat de KA morgen zegt, daar komt het vandaan en zo moet je het aan pakken... maar ja zo zal het wel niet gaan. het is en blijft een kleine baby die zelf niet duidelijk kan maken wat ze wil, dus blijft het voor ons gissen en zoeken.

Juud heftig hoor dat ze nog steeds om de 2 uur komt! En heerlijk die weekendjes weg, waar gaan jullie dan heen??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_102893365
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Juud79 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_102894681
quote:
Een paar weken. En na een maand of twee was hij weer terug voor een paar weken :+ En nu is hij weer af en toe terug voor een dag. Succes! :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102897356
quote:
Bij Mette is het eigenlijk nooit weggegaan :X
Ze doet het nog steeds en is bijna 2... Wij hebben best vaak oorpijn }:|
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102899523
Sofie kan soms ook zo heerlijk gillen.
Verder doet ze het goed. Ze is een ondeugd, het straalt er vanaf. O+ Ik ben zelf een beetje vorig jaar aan het herbeleven. Rond deze tijd begon het geneuzel in mijn zwangerschap. Mijn meisje is gewoon bijna jarig. (op de een of andere manier wil ik er nog niet zo aan, het kado is nog niet besteld, ik blijf het maar uitstellen)
*poef* nu is het weg
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:20:36 #168
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102900269
Mijn mupke slaakt gilletjes, snerpend hard. Als ze in haar sas is of heel blij. Het is zoooo schattig, maar ik hoop wel dat het overgaat in roepen. Ze is echt haar stem aan het ontdekken de afflopen 3/4 weken. Na heel veel aaawa en urru.... mijn vrolijkerd. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 oktober 2011 @ 23:26:13 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102900512
Jan krijst ook nog steeds hoor, sinds ik hier op het forum de uitdrukking zachtjes gillen las is die hier ook meteen geintroduceerd :P

Vanaf wanneer gaan / kunnen baby's dromen? Geert ligt te sniffen in z'n slaap. Heel vervelend, ik denk steeds dattie wakker is/wordt en dan wil m'n lichaam haast volautomatisch de melkkoe gaan uithangen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102905678
ahhh...goede nachten!
Sinds we aan een inbakerdoek zijn gegaan, slaapt Evan veel beter. Eerst begint ie te piepen, maar langer dan 20-30 min. duurt het niet. We moeten even volhouden en dan valt hij in een diepe slaap, die tot nu toe elke keer een uur of 3 duurt (overdag!). 's nachts slaapt hij ook nog eens rustig, dus hebben we weer een beetje tijd voor ons zelf en elkaar.

We weten bijna niet meer wat we met die extra tijd moeten doen :P
pi_102905987
Geen idee DJMO, Sofie laat nooit wat merken als ze slaapt.

Fijn dat het lijkt te werken cleany.

Sofie is stikverkouden, ze lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Ze heeft alleen constant een vieze neus. En oh wee als die schoongemaakt wordt. Dan kan ze boos en verontwaardigd kijken joh.
We hebben een drukke ochtend vandaag. We gaan zo eerst zwemmen, en daarna naar het cb. Ik ben heel benieuwd hoe lang en zwaar ze is. Ik heb het idee dat ze de laatste weken in een groeispurt zit. Haar broeken worden te kort en de shirts ook. Ik geloof dat ik nu ook echt het meeste 74 uit de kast moet halen.

Bij het cb maar even overleggen over de prikken. Ik denk dat ze ze gewoon maar krijgt, ze is niet ziek van de verkoudheid.
*poef* nu is het weg
pi_102906312
Verkoudheid is zo irritant, beterschap voor Sofie!

Jelle heeft een oproep gekregen voor de griepprik omdat hij in een risicogroep valt. Het is deze week al dus we moeten even snel bedenken wat we doen.
pi_102906320
*O* *O* Matthias is aangekomen. 40 gram :o *O* *O* Die was ie vrijdag afgevallen maar we hebben van het weekend maar wat aangerommeld en het heeft geholpen *O* We hebben steeds als ie begon te miepen om de speen een fles aangboden. En die gingen steeds leeg. En gisteren had ie zelfs een fles van 150cc wat ie leeg dronk zonder te spugen. Vannacht 2 keer een klein beetje en vanmorgen weer een fles van 120cc helemaal leeg *O* Dus we blijven dit maar zo doen een paar dagen. Straks nog wel controle bij de ka.
Maar hij is aangekomen *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102906536
Ow wat fijn menicole!!!
pi_102906568
lekker hoor MeNicole2!
ai mrien...dat lijkt me niet fijn. Van de griepprik zelf kan je ook al ziek worden :(
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:00:25 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102906731
Wat heerlijk dat hij eindelijk aangekomen is MeNicole, wat moet dat een geruststelling zijn.

Soneal heeft vannacht (voor het eerst) bij ons in bed geslapen, in z'n eigen bed was t iedere keer wakker worden en drama, en rond 01.00 hebben we voor de makkelijke oplossing gekozen, vooral ook omdat hij gelijk stil was en sliep zodra hij bij ons lag, dus eigenlijk denk ik dat hij een dikkere slaapzak moet hebben :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:26:11 #177
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102907402
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:00 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk dat hij eindelijk aangekomen is MeNicole, wat moet dat een geruststelling zijn.

Soneal heeft vannacht (voor het eerst) bij ons in bed geslapen, in z'n eigen bed was t iedere keer wakker worden en drama, en rond 01.00 hebben we voor de makkelijke oplossing gekozen, vooral ook omdat hij gelijk stil was en sliep zodra hij bij ons lag, dus eigenlijk denk ik dat hij een dikkere slaapzak moet hebben :')
Die van mij is geen koukleum, maar slaapt toch al een aantal weken in een winterslaapzak en soms al een nacht met mouwen eraan.
En dan nog heeft ze soms koude handjes, maar haar romp/armen en benen zijn altijd lekker warm.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:03:11 #178
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102908448
Hier idem dito, sinds een weekje niet al te dikke winterslaapzak zonder mouwen met een lange mouwen romper eronder. Wel koude handjes, maar daar doe je niet veel aan...

Fijn MeNicole!! *O*

Beterschap voor Sofie :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102909179
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:52 schreef cleany het volgende:
lekker hoor MeNicole2!
ai mrien...dat lijkt me niet fijn. Van de griepprik zelf kan je ook al ziek worden :(
Als het kleintje in de risico groep valt is het afwegen van belangen, Ik val ook in de risicogroep, en ik ben liever een paar dagen grieperig van die prik (want dat is het dan) dan dat ik door een zware griep een longontsteking krijg met alle problemen en medicatie die daar bij komt kijken.

*en weer weg*
S. 2014
J. 2016
pi_102909211
Fijn MeNicole!!

Bartje slaapt nu ook 's nachts al in een slaapzakje, maar zijn kamer is meestal nog best warm als de zon erop gestaan heeft. Nu is het er wel frisser, dus misschien dat ik straks ook de mouwtjes er weer aanrits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')