abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102797740
Vooruitzicht idd MP :)

Eten helpt tegen bijna alles O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:20:40 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102798228
Geert krijgt steeds meer binnen qua eten. Hij heeft tegenwoordig bijna elke ochtend na het opstaan wel een poepbroek, dus ik verschoon hem pas een half uur na het opstaan oid :@ en vanmorgen vond ik de vellen tomaat in z'n luier O+ :r ( tegenstrijdige smileys ik weet het :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102798350
Matthias slaapt nog steeds :o Hij had gisteravond om 21:00 een fles gehad. Toen vannacht om 03:00 weer en nu ligt ie nog te knorren. Heb al tig keer gekeken of ie het nog wel deed :X

KD lekker in bed vandaag. Neem het er lekker van, nu kan het nog.

Ik moest de eerste dagen dat ik alleen was met 3 kids ook echt wennen. Alles plannen enzo. Maar zo ineens van de een op de andere dag dacht ik 's avonds: Goh dit ging lekker vandaag. En daarna liep het vanzelf. Ik ben alleen steeds de hele dag druk en aan het eind van de dag heb ik niks in huis gedaan zeg maar. Maar ja dat komt wel weerl later als Matthias goed drinkt!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:06:37 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102798858
KD ik hoop dat je een fijne dag hebt; lekker kneuteren met Lex... O+ O+ O+

gefeliciteerd Troeta met je dreumes!!!! *O* *O* *O*

Ik krijg zo kraambezoek; was weer een drukke na-nacht.. ga het vanavond eens anders proberen te doen. Overdag 2 dutjes ingebakerd denk ik, en dan vanavond niet direct om 20 u inbakeren; maar eerst gewoon een beetje knuffelen en in de box enzo; hopelijk drinkt ze dan later op de avond nog eens; kan ik haar dan inbakeren; en verschuift haar ritme misschien wat...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102799362
ik lig hier met 1 baby aan borst, 1 hand in snoeppot 1 op mn laptop..
de wieg ligt vol was dus kan ik die straks 1 voor 1 eruit plukken en dus braaf multitasken terwijl ik verschrikkelijke talentenjachten bekijk O+
pi_102799606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lig hier met 1 baby aan borst, 1 hand in snoeppot 1 op mn laptop..
de wieg ligt vol was dus kan ik die straks 1 voor 1 eruit plukken en dus braaf multitasken terwijl ik verschrikkelijke talentenjachten bekijk O+
wat zul jij een fijne dag hebben!! het klinkt heerlijk :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:16:46 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102800198
Dat klinkt beter, KD!

Hier een ziekig ventje. Werd om 2, 3.30, 5.30 en 7 uur huilend wakker. Helemaal snotterig...Was er om half 6 op tijd bij, toen ik hem oppakte kwam er oude melk in golven uitzetten. Ik moet er niet aan denken hoe dat zou zijn gegaan als hij op zn rug in bed had gelegen. Helaas wel ons hele dekbed onder. Goddank hoef ik vandaag niet te werken en kan ik fijn zelf bij hem zijn. Iemand nog tips hoe ik hem eventueel kan helpen eea te verlichten? Hij snottert en hoest, zo zielig.
pi_102800267
Gehalveerde ui naast het bed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102800346
Ui helpt goed ja. Ik had ook wel van dat Luuf. Ik weet alleen niet hoe oud baby's daarvoor moeten zijn. Hielp bij Amy ook altijd wel.
pi_102800375
Doorgeslapen *O* dat was wel erg lekker na de drama nacht van gisteren
En Jelle heeft spruw :( ook niet zo gek met al die antibiotica kuren die hij heeft (gehad) en de puf medicatie die als bijverschijnsel spruw heeft.
Hopelijk heeft hij er niet te veel last van en is het ook snel weer over

Rustig aan vandaag KD!
pi_102800400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Aventura het volgende:
Dat klinkt beter, KD!

Hier een ziekig ventje. Werd om 2, 3.30, 5.30 en 7 uur huilend wakker. Helemaal snotterig...Was er om half 6 op tijd bij, toen ik hem oppakte kwam er oude melk in golven uitzetten. Ik moet er niet aan denken hoe dat zou zijn gegaan als hij op zn rug in bed had gelegen. Helaas wel ons hele dekbed onder. Goddank hoef ik vandaag niet te werken en kan ik fijn zelf bij hem zijn. Iemand nog tips hoe ik hem eventueel kan helpen eea te verlichten? Hij snottert en hoest, zo zielig.
Hoofdeinde van het bedje een beetje omhoog zetten. Hij mag zoutoplossing of neusspray (apotheek/drogist), ui in stukjes met basterdsuiker naast het bedje (ruikt wel naar frikandel speciaal). Evt stomen als je douche zo warm kan worden. Neusje uitzuigen met een neuspompje.

Beterschap voor je ventje!
pi_102801063
Beterschap voor de zieke kindjes. :*

Wij gaan zo naar het CB, de prikjes halen. Dinsdag ging het niet door ivm ziekte van de wijkverpleegkundige. Afspraak gekregen voor over 2 weken maar dan is Cas al 3 maand :') Beweerde de telefoniste dat het niet uitmaakt wanneer je de inentingen krijgt, uhu :Z Dus gevraagd om iemand met verstand van zaken aan de telefoon te krijgen. _O-
Ben benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is!
pi_102801636
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:48 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

wat zul jij een fijne dag hebben!! het klinkt heerlijk :)
nog beter..ik heb net in een uurtje nog ff snel t hele huishouden gedaan. dus ik weet dat t beneden fris en fruitig is. en nu kan ik helemaal reLexen (:P heel flauw)
pi_102801658
succes cyntia en beterschap voor je manneke aventura :*
pi_102801791
ReLexze KD :D Geniet van je mooie mannetje!
pi_102802181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nog beter..ik heb net in een uurtje nog ff snel t hele huishouden gedaan. dus ik weet dat t beneden fris en fruitig is. en nu kan ik helemaal reLexen (:P heel flauw)
Das helemaal een superfijn gevoel inderdaad!!! Ik heb gister de boel hier fris en fruitig gemaakt en dat geeft zo een frisheid na een slapeloze nacht!
pi_102804180
KD: Thomas had ook veel moeite om zichzelf warm te houden in het begin. Wij hebben hem eigenlijk toen constant in een slaapzakje gehouden. ( die badstof-dingen van de hema). Ok. het is zonde van alle leuke kleding, want je ziet constant een slaapzakje. Maar het werkte wel erg goed. Die van de hema hebben kleine arm en hoofdgaten, dus daar kon hij vrij snel in.
pi_102804182
Evan gisteren overdag 1 uur (waarin ik het huishouden heb gedaan) geslapen tot 21:00, afwisselend vrolijk en huilerig. Daarna tot 24:00, fles gegeven en in bed gelegd. Daar bleef hij wakker liggen tot ong. 1:00 en vanaf dat moment tot 5:30 geslapen. Hij werd vrolijk wakker en onderweg naar het KDV viel hij in slaap in de auto.
pi_102805401
Is dat niet erg weinig cleany? Ik zou daar echt een heel verdrietig en moe mannetje van krijgen denk ik
pi_102805923
Het lijkt mij ook wel weinig mrien, maar Bartje had een paar weken geleden ook even een periode dat hij overdag erg weinig sliep, en dat is nu weer helemaal bijgetrokken, dus misschien heeft het even met de leeftijd te maken?

Bartje probeert hele dagen te rollen lijkt het. Als hij wakker is is hij er erg veel mee bezig, maar meestal blijft hij op zijn zij steken. Hij wordt nu ook een zijslaper, hij wil erg graag op zijn zij in slaap vallen..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:42:46 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102806215
ik heb gister de benedenverdieping ook gesopt ;) en Evie is sinds 12 uur op het KDV; en ik ga ook zo lekker ff op bed liggen; Lientje is stil; dus ook al in dromenland... heerlijk!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102806707
Nu slaapt Sarah eindelijk weigert mijn peuter te gaan slapen, die zit dus naast mij te kleuren. Maar nu kan ik nog neit even een tukkie doen... En ik moet straks werken. Gelukkig slaapdienst dus bijtanken, manlief zijn allereerste nacht alleen met de meisjes want normaal gaan ze naar mijn ouders als ik slaapdienst heb :)
pi_102806779
Slaap lekker BJ
KD pffff rustig aan meis, even binnen een uur je hele huishouden doen. Bikkel!

Dames beterschap voor de ziekige baby's!

Cyntiaa succes met de prikjes voor je stoere mannetje :*

Floris ligt nu voor het eerst in zijn ledikantje. 's Nachts slaapt hij namelijk in een wiegje naast ons bed en meestal overdag in de kinderwagen. Eens kijken of onze kleine man eens een keertje wat langer dan een uurtje achter elkaar kan tukken. Zou ik ook wel eens lekker vinden O-) .
pi_102806808
Zo, de prikjes gehaald. Wat een vervelend gedoe maar we hadden een hele lieve wijkverpleegkundige die hem zijn prikjes gaf. Meneer doet het heel goed.

7040 gram, 62.5 cm en hoofd omtrek 41.4 cm. *O*

http://casdiender.www.toddler.nl/growth
pi_102807117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Aoraki het volgende:
KD: Thomas had ook veel moeite om zichzelf warm te houden in het begin. Wij hebben hem eigenlijk toen constant in een slaapzakje gehouden. ( die badstof-dingen van de hema). Ok. het is zonde van alle leuke kleding, want je ziet constant een slaapzakje. Maar het werkte wel erg goed. Die van de hema hebben kleine arm en hoofdgaten, dus daar kon hij vrij snel in.
je moest eens weten hoe hij erbij ligt..ik kan m amper zien.
hij ligt in een babydeken, (wol + badstof binnenkant) die deken ligt in een bunting bag met aan t voeteneind een kruik en daaroverheen een dekbedje (ja ik lig er naast dus er kan niets gebeuren)

ik heb dus een couveuse gebouwd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')