wat zul jij een fijne dag hebben!! het klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lig hier met 1 baby aan borst, 1 hand in snoeppot 1 op mn laptop..
de wieg ligt vol was dus kan ik die straks 1 voor 1 eruit plukken en dus braaf multitasken terwijl ik verschrikkelijke talentenjachten bekijk
Hoofdeinde van het bedje een beetje omhoog zetten. Hij mag zoutoplossing of neusspray (apotheek/drogist), ui in stukjes met basterdsuiker naast het bedje (ruikt wel naar frikandel speciaal). Evt stomen als je douche zo warm kan worden. Neusje uitzuigen met een neuspompje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Aventura het volgende:
Dat klinkt beter, KD!
Hier een ziekig ventje. Werd om 2, 3.30, 5.30 en 7 uur huilend wakker. Helemaal snotterig...Was er om half 6 op tijd bij, toen ik hem oppakte kwam er oude melk in golven uitzetten. Ik moet er niet aan denken hoe dat zou zijn gegaan als hij op zn rug in bed had gelegen. Helaas wel ons hele dekbed onder. Goddank hoef ik vandaag niet te werken en kan ik fijn zelf bij hem zijn. Iemand nog tips hoe ik hem eventueel kan helpen eea te verlichten? Hij snottert en hoest, zo zielig.
nog beter..ik heb net in een uurtje nog ff snel t hele huishouden gedaan. dus ik weet dat t beneden fris en fruitig is. en nu kan ik helemaal reLexen (:P heel flauw)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:48 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
wat zul jij een fijne dag hebben!! het klinkt heerlijk
Das helemaal een superfijn gevoel inderdaad!!! Ik heb gister de boel hier fris en fruitig gemaakt en dat geeft zo een frisheid na een slapeloze nacht!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog beter..ik heb net in een uurtje nog ff snel t hele huishouden gedaan. dus ik weet dat t beneden fris en fruitig is. en nu kan ik helemaal reLexen (:P heel flauw)
je moest eens weten hoe hij erbij ligt..ik kan m amper zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:41 schreef Aoraki het volgende:
KD: Thomas had ook veel moeite om zichzelf warm te houden in het begin. Wij hebben hem eigenlijk toen constant in een slaapzakje gehouden. ( die badstof-dingen van de hema). Ok. het is zonde van alle leuke kleding, want je ziet constant een slaapzakje. Maar het werkte wel erg goed. Die van de hema hebben kleine arm en hoofdgaten, dus daar kon hij vrij snel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |