Zucht, werd er weer ff aan herinnerd waarom ik een gloeiende hekel heb aan random hc's voor die schijt-cap -.-
Kwartiertje gewacht om met mn arms-spec etc een beetje te oefenen met nieuwe dingen etc, stance-dancing (ja ik doe dat

) enzo. Dus ik kom in een groepje die al begonnen waren en ergens bij die groepjes trollen waren tussen de 2e en 3e boss in ZA.
Dus we beginnen op het eerste groepje, begint de healer opeens? are you guys fucking retarded??!!?!?! Dus ik denk, wtf is er loos dan?

iedereen leeft nog, niks aan het handje. Blijkt dat de healer (typisch ik-weet-alles-beter-en-scheld-iedereen-uit-die-een-klein-beetje-minder-is-gastje) dus 2 mobs gemarked te hebben en we hadden blijkbaar 1 mob niet geinterupt
Meneer weigerde verder te healen en wou ook niet leaven. en zat met iedereen te bekvechten dat hij zo pro was, dat hij geen noobs hoefde te boosten, dat hij al 5 chars met 7/7 firelands had etc,etc,etc
Begint hij te zeiken over mijn dps (14,5k ofzo) met een paar dingetjes van firelands aan (ik weet het, maar ik ben vrij nieuw met het stance-dance-gebeuren, heb anderhalve maand totaal niet gespeeld, zulke dingetjes). Op gegeven moment is ie naar org gegaan en afk gegaan.
En zoals gewoonlijk liet dat bout-systeem van blizzard ons hem natuurlijk weer niet kicken <_<