dominion,quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
30 kills. Wat de fuck heb je daarvoor dan gedaan.
Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten alquote:
Lol.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren ik en een vriend van me na 2 minuten al. Taric/Ez tegen Ashe/Janna, ik stunde Janna voor de grap, hij raakt zijn Q een of twee keer en igite en poef FB
.
Komt omdat mensen nog altijd zo retarded zijn om zonder CV die brush te facechecken. Zeker tegen een taric met stun is dat echt oliedom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fb in de eerste minuut in een andere laan is altijd zo'n wtf-momentje.
ik hoorde dat de rotation 100% random was ergensquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Denk dat Yorick nu wel in de volgende rotatie zit omdat Riven hem eruit heeft geschopt deze week. Kijk ik wel naar uit
Kan niet, Ashe is echt veel te vaak free om random te zijn. Komt nog bij dat champions natuurlijk (bijna) altijd de tweede week na release gratis zijn, wat dus niet random meer is. Weinig gespeelde champs komen ook iets vaker in de rotation dan de extreem populaire champs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ik hoorde dat de rotation 100% random was ergens
Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Geloof ik niet. Er is zelfs toch een speciaal item waar ze uitleggen hoe ze die samenstelling maken?
Zou wel kunnen dat ze wat categorieën hebben en dat het daarbinnen random is. Maar ik durf te wedden dat Yorick er overmorgen inzit
Pas nog? de afgelopen 2 maanden niet. Hij was trouwens deze week eigenlijk free to play dus dan klopt het sowieso. En ik zeg ook dat het niet random is. En dat er categorien zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Yorick is pas nog f2p geweest, dus reken er maar niet op. En het is juist totaal niet random. Ze pakken elke keer x ranged champions, y casters et cetera en makkelijke champions komen ook vaker aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |