Geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
Vandaar dat ie uiteindelijk kwam; "laat ik me maar overgeven, misschien houdt ze dan op te blatenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hadden ons uit kunnen leven daar in het maisveld johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:23 schreef tombolafan het volgende:
Elies
Wat jij er al niet voor over hebt om een date met mij te ontlopen
Ik deed het eiks met opzet: beetje doorpraten alsof er niets aan de hand was (je kan niet over Cohen blijven vertellen tenslotte)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Dat je durfde te gaan bellen tijdens dat laatste stukje, ik zou denk ik amper adem durven halen
O je had gewoon aan een lijstje FOK!-users kunnen beginnen, dan had je nog uuuuuuuren gespreksstofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik deed het eiks met opzet: beetje doorpraten alsof er niets aan de hand was (je kan niet over Cohen blijven vertellen tenslotte)
Ik heb ook nog over jou verteldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
O je had gewoon aan een lijstje FOK!-users kunnen beginnen, dan had je nog uuuuuuuren gespreksstof
Vandaar dat het zo lang duurdequote:
Ow, en Oognip geloofde geloof ik niet dat ik hem hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Dat je durfde te gaan bellen tijdens dat laatste stukje, ik zou denk ik amper adem durven halen
Vandaar dat hij nu zo duf is! Dat verklaart alles..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vastquote:
En Odie weer kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
qltel heeft mijn enorme wond verbonden en er is nu al bijna niets meer van te zien. Een milimeter naar rechts en hij had een lekkere polsader te pakken gehad. Had ik misschien wel doodgebloed geraakt in het mais
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
Vandaar dat hij nu zo duf is! Dat verklaart alles..
Dan hadden we ook een zoekactie naar jou moeten starten! Traumahelicopter tussen de mais en zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
Ja, vast
qltel heeft mijn enorme wond verbonden en er is nu al bijna niets meer van te zien. Een milimeter naar rechts en hij had een lekkere polsader te pakken gehad. Had ik misschien wel doodgebloed geraakt in het mais
Dat deed hij gister inderdaad ook. Hij zal inderdaad vreselijk moe zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.
Gelukkig heb je mij niet over Job verteld, want dan zat ik nu ook te knikkebollen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |