Bijna dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Dat is ook hard gegaan. Time flies
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Mijne tot afgelopen Juni.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Ga eens naar je werk dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.
Kun je net zo goed wachten op de 5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Zie de faq.. maar eigenlijk komt het daar wel op neerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
zo ging het bij mij wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
Daar wacht ik al een jaar op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je net zo goed wachten op de 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |