Wisten jullie dat het bewezen is dat op elk moment gemiddeld 0.7 % van de complete wereld bevolking dronken is..??
stel dat je iets van hoog laat vallen, dan werkt er zwaarteenergie op, en wordt datgene dus warmer.
Met andere woorden, als je een biertje tapt moet je het glas heel dicht bij de tap houden anders heb je warm bier!!
Grtz
In inches wordt dit respectievelijk: 1,97", 0,79" en 1,18".
Als er in 1922 geen administratieve fout was gemaakt, had SC Heerenveen nu Spartaan geheten.
Millwall speelt tegenwoordig in 'The New Den' aan de overkant van de Theems en hun vorige stadion, 'The Den'
Barb haar emmertje is 1 van de 104.239.431 emmers die op dat moment in omloop waren
Ulx besteedt 10 minuten per dag aan het forum
Djeez is nog knaap
Parasiet heeft Borderline
JustMe is oud
Yvonne is kleptomane
Danny is dik, weegt rond de 180 kilo
Naar TV Boetiek, afgelopen donderdag om 12.41 uitgezonden door RTL4 keken in totaal 60.000 mensen, goed voor een marktaandeel van 11%
Het aandeel ajakkus is momenteel op de beurs 10.00 euro waard, 1.50 lager dan de openingskoers destijds bij de beursintroductie, een koers welke daarna nimmer nog geevenaard is.
Op mijn plaatje staat een reigah
De wedstrijd Den Haag - Ajakkus op 1 april 1987 is gestaakt en nooit uitgespeeld
Als ik uit mijn raam kijk zie ik 1.293.739.484.763.738 vochtdeeltjes die samen een grote mistbank vormen
Het is nu 3.48
Op pagina 205 van TV5 TT staat dat Seles een plekje gestegen is op de wereldranglijst
uh het licht brandt hier
het forum is vaak bezocht
het onzin forum heeft meer dan 100.000 posts
PLAE@ heeft geen clones
62.000 mensen hebben lowlands bezocht
een tv toren is moskou is het hoogste gebouw van europa
in oosterhesselen in drente zijn 11 stieren ontsnapt
er zijn er slechts 2 weer gevonden
het fok forum heeft 20 verschillende smilies
ik ga nou weer ff stoppen
tot zo !
quote:woohoo