eerder RB, maar leiden is ook tofquote:
Fijn dat je weer solidair met me bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben nu bezig omdat ik heel de dag heb loppen fokken.Treurigheid.
We konden dus gewoon gemeet hebben. Balen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
Vandaag niet naar college geweest om iets af te maken voor morgen.
Geen boek open gedaan.
Wel There Will Be Blood bekeken.
Morgen conceptenrapport afhebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Fijn dat je weer solidair met me bent
ouwe smeerpijpquote:
Feitelijk wel. Balen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We konden dus gewoon gemeet hebben. Balen.
Ik moet een argumentatietekening maken, digitaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Morgen conceptenrapport afhebben.
morgen vrij, en dan nu gaan slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
Hier is je dagcijfer:
5
Nu ga ik slapen doei
De Rokershoekquote:
KLB word zo matig dat ik me gedwongen voel te differentiëren van topic naar topic ipv 1 subforaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Splutje het volgende:
Aha. Ik kom eigenlijk nooit buiten KLB
Ja valt inderdaad een beetje tegen de laatste tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
KLB word zo matig dat ik me gedwongen voel te differentiëren van topic naar topic ipv 1 subfora
quote:
onterekten klagtquote:
Liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef Kaasrol het volgende:
Johnny Cash luisteren op de vroege ochtend
quote:
Ik erger me behoorlijk aan zulke figuren. Sowieso terecht dat ie een pak meel over zich heen kreeg.quote:
Nee..?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef vencodark het volgende:
Iemand bekend met het 'fenomeen' vrije studiepunten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |