abonnement Unibet Coolblue
pi_102799775
Robijn is echt de moeder van dit topic :D

Gisteren was er dus niet echt veel gebeurd?
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:59:08 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102799832
Een flinke deuk in de zaak van de aanklager begreep ik. Fouten in het onderzoek helaas.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102799874
O ja? Wie werd er ondervraagd, iemand die het politieonderzoek heeft uitgevoerd?
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:05:52 #204
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102799963
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:05:58 #205
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_102799966
Hm, die mevrouw Fleek nog steeds, die zoals ik het begreep, alleen het onderzoek deed op de 25ste. Dus zij heeft de potjes verzameld en foto's gemaakt.
Ze heeft het potje propofol uit de infuuszak gehaald om te kijken wat het was en pas daarna maakte ze foto's.
Het staat inmiddels ook op nu.nl enzo.
You will allways be my hero...
pi_102800025
Ah, dezelfde mevrouw als eergisteren dus. Ik vond haar toen al zo sip kijken :P

Maar dat is wel een dozen-actie van haar.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:25:03 #207
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_102800374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:08 schreef gifkwal het volgende:
Ah, dezelfde mevrouw als eergisteren dus. Ik vond haar toen al zo sip kijken :P

Maar dat is wel een dozen-actie van haar.
~
Yep. Helaas, zoals ik een typfout maak op mijn werk, maken die mensen ook fouten. Alleen zijn hun gevolgen catafrostraler....

Ik weet niet of ik het goed gehoord heb, dat zij ook een dag alleen is geweest. Dát lijkt me nou niet zo handig, had gewoon nog iemand anders mee laten gaan om je verhaal in ieder geval te kunnen backuppen.
You will allways be my hero...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:50:14 #208
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102800992
Ikke op 1? Zozo. Nah, valt makkelijk in te halen door jullie hoor :Y
Leef en Laten Leven
pi_102801161
Ja, ik had het idee dat zij daar alleen was.

Maar dit is niet één foutje zoals een typfout, dit zijn meerdere fouten die zij gemaakt heeft en die ze met logisch verstand niet had hoeven maken. Wel dom, als ik haar positie had in zo'n belangrijke zaak die wereldwijd wordt gevolgd zou ik dit dus echt heel zorgvuldig hebben gedaan.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:12:19 #210
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102801619
Best wel grove fouten ja...
Ik heb niet haar hele getuigenis gezien. Maar er staat me bij dat die en die van de LAPD er wel tegelijkertijd bij aanwezig was. Er is ook een foto van haar genomen terwijl ze bezig was.
Leef en Laten Leven
pi_102802682
Ook die tweede keer, de 29e?

Zou vanavond die patholoog komen? CNN voorspelt dat.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:08:30 #212
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102803158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:50 schreef gifkwal het volgende:
Ook die tweede keer, de 29e?

Zou vanavond die patholoog komen? CNN voorspelt dat.
Nou, kijk. Toen die foto werd getoond waar zij op te zien was, werd haar gevraagd of zij wist op welke dag deze foto genomen was. "Nee", zei ze. Daaruit maak ik op dat de LAPD beide dagen dat zij er was ook aanwezig was.

Geen idee, weet wel dat TMZ al een paar dagen aankondigt dat de tape te horen zal zijn die de LAPD heeft gemaakt van het gesprek met Murray twee dagen na Michaels dood.
Denk dat ze uitlopen, de getuigenis van mrs. Fleak duurde nogal lang.
Leef en Laten Leven
pi_102803370
O ja, dat klinkt erg logisch.

Naar dat gesprek ben ik erg benieuwd! Ze moeten hierna dus nog een andere rechercheur oid ondervragen denk ik.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:20:45 #214
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102803491
Jah, de hoge pieten van de LAPD moeten nog allemaal aan het woord komen.
Leef en Laten Leven
pi_102803777
Ah ok, waarschijnlijk pas volgende week dus.
pi_102804162
En uiteindelijk komt Murray zelf toch nog in het bankje terecht? Geloof dat dat wel een stomme vraag is :@
pi_102804544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef eskil het volgende:
En uiteindelijk komt Murray zelf toch nog in het bankje terecht? Geloof dat dat wel een stomme vraag is :@
Dat is nog niet zeker. Ik las dat de verdediging dat laat afhangen van hoe het proces verloopt. Ik denk dat ze het liever niet doen.
pi_102804971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat is nog niet zeker. Ik las dat de verdediging dat laat afhangen van hoe het proces verloopt. Ik denk dat ze het liever niet doen.
Voor het geval hij de verkeerde dingen zou gaan zeggen of zo. Maar is dat aan de verdediging om dat te bepalen?
pi_102805232
Ik weet niet precies hoe dat zit. Je zou denken dat beide partijen het recht hebben om hem als getuige op te roepen, en dat dit voor de aanklager beter zou uitpakken dan voor de verdediging (idd het grote risico dat hij domme dingen zegt. Beter zegt hij gewoon niks, denk ik.) Maar het is dus in elk geval nog niet zeker, het zou nog kunnen gebeuren.

Michael zelf hoefde bijvoorbeeld in 2005 ook niet zelf te getuigen.
pi_102805309
Weer een of andere gare tribute (whoohooo, Rebbie en Tito!):


David Gest, Tito Jackson Announce Michael Jackson Live Tribute Tour
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:45:12 #221
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102812359
Dit vond ik zojuist op facebook:

So there was a wedding recently..

Senior Deputy District Attorney Ron Zonen who with prosecution in the case against Michael Jackson married Louis Palanker who made headlines while testifying in the Michael Jackson Trial as a witness for the prosecution.

Gavin (The boy who accused MJ of molestation) and Star Arviso were guests. Diane Dimond was a guest also. Dimond, during her stint at Hard Copy, broke the news about accusations of an inappropriate relationship between Jackson and another young boy, when he was charged with child molestation in late 2003, she covered the story. Dimond's coverage of Jackson since that time, to this day, has drawn considerable controversy.

Die zijn dus nog lekker close met elkaar...

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102813768
quote:
Ook Chris Brown niet bij eerbetoon Michael Jackson
Laatste update: 7 oktober 2011 15:50 info

Chris Brown heeft zich moeten terugtrekken uit het herdenkingsconcert voor Michael Jackson. De Amerikaanse zanger mag Groot-Brittannië niet in vanwege zijn strafblad.



Eerder zegden ook Kiss en Black Eyed Peas hun optreden tijdens Michael Forever af. Het concert vindt zaterdag plaats in Wales.

Brown zou niet alleen optreden tijdens het herdenkingsconcert voor de King of Pop, maar nog vier concerten verzorgen in Groot-Brittannië. Die shows zijn uitgesteld. Dat laat Browns platenmaatschappij Sony Music weten aan het Britse blad Ok! Magazine.

De zanger mishandelde zijn toenmalige vriendin Rihanna in februari 2009 en kreeg daarvoor een taakstraf en vijf jaar voorwaardelijk. Vanwege zijn strafblad is Brown niet welkom in Groot-Brittannië. Ook vorig jaar werd hem de toegang tot het land geweigerd.

Brown is groot fan van de King of Pop. Tijdens de BET Awards van vorig jaar hield de zanger het niet droog tijdens een eerbetoon aan Jackson.

Aanvankelijk zou ook Kiss de zanger eren. Dat stuitte Jackson-fans echter tegen de borst, omdat Gene Simmons, de frontman van de groep, de afgelopen jaren meerdere keren liet weten te geloven dat Jackson kinderen heeft misbruikt.

Uiteindelijk besloot Kiss niet op te treden. Black Eyed Peas trok zich eerder deze week terug. Vanwege 'onontkoombare omstandigheden' kan de band niet optreden.

Het concert in Wales vindt plaats op initiatief van Jacksons moeder Katherine. Internationale artiesten als Christina Aguilera, Cee Lo Green en Leona Lewis brengen een eerbetoon aan de King of Pop door een van zijn nummers te vertolken.

http://www.nu.nl/muziek/2(...)michael-jackson.html
Uiteindelijk houden ze alleen LaToya Jackson en Carrot Top over.
standaarddrinker
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:56:52 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_102814955
Here we go again. Ik weet niet of ik die grijze postduif wil volgen. Zo langdradig. :O
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_102815005
Een nieuw camerastandpunt op rechter en getuige, gekheid!
pi_102815097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Here we go again. Ik weet niet of ik die grijze postduif wil volgen. Zo langdradig. :O
Hij heeft ook zijn spullen niet goed bij elkaar gezocht, tjongejonge
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')