De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lengte kun je ook photoshoppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:37 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
wesley is knap wil je zeggen?
Nice. Dat was eerst nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
http://udowu.nl
Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant van Mijndomein.nl!
Hup hup.
ik hoop voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heel misschien, mijn vader heeft vorige week huis gekocht en dus gaan we denk ik wel.
Ik moest hardop lachenquote:
Ik vind het gewoon een arrogant kutwijf, maar dat is slechts een subtiele mening. Daarnaast is ze IRL lelijker dan op foto's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Haha naja ik vind yolanthe niet lelijk maar door haar gedrag mag ik haar niet.
haar gedrag is inderdaad kut maar ik kan haar geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Haha naja ik vind yolanthe niet lelijk maar door haar gedrag mag ik haar niet.
overdag niet echt neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mja met ramadan valt ook niet veel te beleven.
Weet ik avond is wel laat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
overdag niet echt nee
Maar 's avonds is wel nice
Dat bedoel ik, je kan dan niks terwijl overdag het meest in beslag neemt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja vriend, dan heb ik ook niet echt zin
Heb je gedaan ja? :")quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Slaapmiddel in water doen ipv eucalyptus om te stomen
Waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
haar gedrag is inderdaad kut maar ik kan haar geen ongelijk geven
maghreb?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ramadan begint 2012 rond 20 juli
dus dat betekent hele ramadan f'l maghreb doen???
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Slaapmiddel in water doen ipv eucalyptus om te stomen
Jij kent haar toch niet in het echt hoe kan je weten dat ze niet lief is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken meisjes die veeeeeeeel mooier zijn en veeeeeel liever.
Oke doeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij kent haar toch niet in het echt hoe kan je weten dat ze niet lief is?
Oh, Noord-afrika bedoel je dan ofzo? Maar oke, lijkt me ook niet fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Betekent eigenlijk marokko/tunesie/algerije enso samen
maar ik noem Marokko soms Maghreb
Link?quote:
Ik ken meisjes die in het echt veel liever zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij kent haar toch niet in het echt hoe kan je weten dat ze niet lief is?
Juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, Noord-afrika bedoel je dan ofzo? Maar oke, lijkt me ook niet fijnIn die hitte gaan vasten
N.a.v mijn idee om jou dronken te laten devven omdat jij er laat uit moestquote:
Heb je domein al geregd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staat 2x in de TT?Maar hij moet nog wel gemaakt worden.
Ik niet. Ik ken geen meisjes in het echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die in het echt veel liever zijn.
Oké, oké, onz idee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
N.a.v mijn idee om jou dronken te laten devven omdat jij er laat uit moest
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die geen fatsoenlijke discussie kunnen voeren
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ken geen meisjes in het echt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Exact mijn gedachte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik ben heel lief!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ken geen lieve meisjes in het echt
hihihi I know zei jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef coban het volgende:
MK ik heb 2 weken in turkije gevast ik ging dood maar in avond was ik als bloemetje ging ik leven door water.
gheheehehehequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, oké, onz idee.
HAHAHA SNAP JE UM, ONZ HIHIihiha![]()
!!1!111!!
Oh okquote:
Jij komt met een argument dat er niks mee te maken heeft. Tuurlijk zijn er mensen die aardig zijn maar dat wil niet zeggen dat zij niet aardig is.quote:
Yeshhhhh. En ws deze winter ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hihihi I know zei je![]()
Ga je elk jaar naar Turkije?
Echt leuk lijkt me dat niet nee. Eerder saaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Juist.
Ja idd, en dan kan je bijv ook niet gaan zwemmen overdag ofzohet is dan best rustig op straat vergeleken met 'normale' dagen
Jezus, bouw dan even wat moois in Photoshop en trap de layout eruit in slices.quote:
Ik kwam helemaal niet met dat argument. Yolante is niet aardig in het echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij komt met een argument dat er niks mee te maken heeft. Tuurlijk zijn er mensen die aardig zijn maar dat wil niet zeggen dat zij niet aardig is.
Ik wil een eervolle vermelding!!quote:
Tsja, Intronic hè..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, bouw dan even wat moois in Photoshop en trap de layout eruit in slices.
Ja. Met link naar 0909OV.nlquote:
Wat is dan je punt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, bouw dan even wat moois in Photoshop en trap de layout eruit in slices.
[..]
Ik kwam helemaal niet met dat argument. Yolante is niet aardig in het echt.
Meh, dit is wel heel dramatisch hoorquote:
Beetje jammer van lady gaga. Tony Bennett is een baasquote:
Oh.quote:Broncode UDOWU.nl
/* ~~ Element/tag selectors ~~ */
ul, ol, dl { /* Due to variations between browsers, it's best practices to zero padding and margin on lists. For consistency, you can either specify the amounts you want here, or on the list items (LI, DT, DD) they contain. Remember that what you do here will cascade to the .nav list unless you write a more specific selector. */
Oh jee, een spelvaut. You mad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Wat is dan je punt?![]()
Coban en ik hadden het over Yolanthe
Ik vind haar hier wel meevallen, het lied is best wel aardig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje jammer van lady gaga. Tony Bennett is een baas
Heb al een plaatje hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dit is wel heel dramatisch hoorik wil morgen wel kijken of ik er wat van kan maken (of anders Patje?)
Wel naisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Je met grote vetgedrukte cursieve letters
OMG ZO NICEEEEquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Yeshhhhh. En ws deze winter ook![]()
Ga maar haten
Ik had niet altijd tijd om te poepen op brood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
WAT IS ER MET DE GOUDEN REGELS GEBEURD?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hier kan ik dus echt niets meer van maken
Ook goed!!quote:
Haar stem is wel aardig, ik vind alleen heel haar persoon niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind haar hier wel meevallen, het lied is best wel aardig.
Iemand met een IQ hoger dan 3?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen eigen naamtopics.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
- Poepen op brood verplicht
wie heeft poepen op stoet verwijderd ?!
Ome Willemquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
De gouden regels:
- Poepen op brood verplicht
wie heeft poepen op stoet verwijderd ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |