SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je vroeg er ook wel om he.quote:
Iemand anders vroeg erom, ik gaf alleen maar antwoordquote:
En zo vroeg je er dus om.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Iemand anders vroeg erom, ik gaf alleen maar antwoord
Ja wellicht denk nu je het zo zegt dat vooral de woorden "maar" en "nouja" misschien negatief over kunnen komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan je gesprekje is dat je een beetje wanhopig overkomt. Dat komt doordat je al vrij snel over "de ware" begint en dat de kansen in het echte leven steeds kleiner worden.
Hoe je zelfverzekerder over kan komen: Je zit jezelf al bij voorbaat te verdedigen. Alsof het erg is dat je iets doet. Deze dingen bijvoorbeeld:
Laat ik het maar proberen, kan nooit kwaad
Dus nouja proberen is altijd goed en heel veel tijd kost het ook niet.
Was vrij vandaag maar ik doe ook nog een studie (lekker uitgelopen maar daar zijn meerdere omstandigheden door)
Als je dat vergelijkt met dat je af en toe een leuk avondje uit hartstikke gezellig vind is dat heel anders. Dat komt namelijk heel leuk over vind ik.
Is lastig om precies te zeggen waar het nou aan ligt. Misschien sla ik ook wel volledig de plan mis. Maar hopelijk heb je hier wat aan.
Misschien kan iemand anders er ook nog wel wat zinnigs over zeggen
Makkelijk gezegd maar om gewoon iets uit de lucht te grijpen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef TheGame het volgende:
[..]
In ieder geval niet meteen naar Wie ben je? Wat doe je? Wat zijn je hobby's? grijpen. Dit is ontzettend saai om met vreemden te bespreken en kun je beter bewaren voor wat later als je elkaar al interessant vindt. Probeer gewoon een gesprekje te starten over wat er op dat moment in je opkomt en probeer het met wat humor te brengen.
Ja hoe verander ik die uitstraling dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, je komt heel gefrustreerd en teleurgesteld over, alsof je een bang konijntje bent die elk moment overreden kan worden door de monstertruck des levens.
Het is moeilijk iemand adviezen te geven over hoe hij zich moet gedragen in een chatgesprek, je zegt immers wat in je opkomt. Als je een beetje op onze cues gaat handelen dan ben je ook niet echt jezelf.
Het lijkt mij gewoon niet handig om iemand op paiq te gaan zoeken als je er zo sterk van overtuigd bent dat je achter het net aan het vissen bent wat betreft vrouwen. Dat straal je hoe dan ook uit.
Schuld ligt volledig bij Edarrawen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Sjonge jonge, waar gaat dit toch weer heen.
Mij best, als jij dit al TMI vindt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Schuld ligt volledig bij Edarrawen.
Die stroom aan TMI was gewoon te aanlokkelijk.
Oh die is hard.. Maak een duidelijk verslag voor ons as. donderdag. En pics or it didnt happen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vind haar kont al lekker genoeg.
[..]
Oh ja jij weet niet dat onbetaalde seks ook nog mogelijk is.
Misschien ooit op een dag jongen.
Ik had het niet eens over de TT maar over de al vol geslowchatte topics.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Schuld ligt volledig bij Edarrawen.
Die stroom aan TMI was gewoon te aanlokkelijk.
Oh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over de TT maar over de al vol geslowchatte topics.
Duidelijk verslag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh die is hard.. Maak een duidelijk verslag voor ons as. donderdag. En pics or it didnt happen!
Pak er biggie boy!
Moet toch wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Boudibou het volgende:
Ik denk dat PC-Klefje en PC-Klefje elkaar morgen in de armen zullen vliegen en dat het liefde op het eerste gezicht zal zijn.
Zo gedocumenteerd hoeft het nu ook weer niet te worden van mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk hun date moeten filmen.
Voor ons wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zo gedocumenteerd hoeft het nu ook weer niet te worden van mij
Zet een tent op, is leuk met regen... alleen afbreken zuigt :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om een hele dag in een grasveldje te liggen, maar het weer gaat weer kut worden.
Dat heb je niet gedaan de afgelopen dagen/week?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om een hele dag in een grasveldje te liggen, maar het weer gaat weer kut worden.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef palawan het volgende:
Het is dat ik pas vrijdagavond weer terug ga naar Enschede, anders zou ik stiekem wel even op het station gaan rondneuzen. Daar is dat aftellen dan wel weer handig voor
Niet genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedaan de afgelopen dagen/week?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb je mooi pech, want dat wordt een jaar wachten dan voor jou.
Ze gaat je niks geven gast. Dream on.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Duidelijk verslag.
Right, ik ga het jou eens lekker aan je neus hangen, not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |