Wat vond je van de werelddoelpunten ? Bergkamp waren niet mooier.quote:
onderschatte speler wel, maar daar zijn er een stuk meer van,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vond je van de werelddoelpunten ? Bergkamp waren niet mooier.
Heb ik geen abonnement op. Verkeerde speler dan voor het programma want hij speelde lang door. Hij had groot kunnen worden door van club te veranderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef leeell het volgende:
[..]
onderschatte speler wel, maar daar zijn er een stuk meer van,
er was op eredivisie live een heel deel van een docu aan hem gewijd, gezien per ongeluk?
ging over vroeg opgebrande spelers die groot hadden kunnen zijn.
vooral Nederlandse keepers zijn zwaar onderschat, ik noem een Oscar Moens, maar ook oudere zoals Hans van Breukelen die nooit echt buiten nederland zijn geweest .quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen abonnement op. Verkeerde speler dan voor het programma want hij speelde lang door. Hij had groot kunnen worden door van club te veranderen.
Welke spelers hadden ze bij eredivisie live ? En wie vind jij onderschat ?
Nilis in Nederland pas gewaardeerd Degryse in Nederland niet gebracht wat ie zou kunnen.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef OProg het volgende:
Le Tissier. Had enorm kunnen cashen bij clubs als Chelsea of het ijzersterke Milan van begin jaren negentig. Maar ging op zijn gevoel af en wilde perse bij Southampton blijven.Mooi.
Nilis was ook gewaardeerd in Anderlecht. Degryse was wellicht beter dan Nilis. Werd door de eigen spelers van Psv enorm gewaardeerd, maar als ik me niet vergis, lag hij wat overhoop met de trainer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nilis in Nederland pas gewaardeerd Degryse in Nederland niet gebracht wat ie zou kunnen.
Jammer dat je niet naar het filmpje hebt gekeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef ShevaJB het volgende:
Beetje overdreven lijkt me, enige waar ik hem van ken zijn die originele vrije trappen.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Matt Le Tissier topic.
Count me in.
Heb ooit een wedstrijd in the Dell mogen aanschouwen. Toen mijn hart verpand aan Southampton en aan Le Tissier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |