abonnement Unibet Coolblue
pi_102708043
Legendarisch topic dit.

TT spreekt voor zich, post hier foto's, of links naar media waarin FOK! besproken wordt! *O*

Vorige delen:

FOK! in de media (deel 3)
FOK! in de media (deel 2)
FOK! in de media.

laatste posts:
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef Tism het volgende:
FOK! 2 maal in de Sp!ts van vandaag gespot!.. :P

[ afbeelding ]

en,

[ afbeelding ]
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Ferdo het volgende:
Is FOK! al zo lang niet meer in de media geweest?

Kleinigheidje (in de hoop dat ik het mis heb) in elk geval: GeenStijl dat naar een ONZ-topic linkt: http://www.geenstijl.nl/m(...)gar_van_de_plus.html
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Piles het volgende:
KLB in de Donald Duck brievenbus
Ook een vermelding waard _O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:49:54 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102734660
Van ons aller Constanza Breukhoven. Zie ook: [KLUISGATE] #2, het boek van [s]Cons[/s]Amanda Moraalloos is uit!

van haar site:

quote:
'GEVLUCTH UIT GOUDE KOOI' IS NU KETTINGBOEK VOOR BEZOEKERS FOK.NL

We hadden al een papieren boek, een e-boek, maar nu is 'Gevlucht uit Gouden Kooi'van Constanza Breukhoven ook als kettingboek verkrijgbaar. Het boek gaat namelijk van adres naar adres onder de (jonge) lezers van de populaire website fok.nl.

Op het forum van fok.nl onstond het idee voor het kettingboek dat nu van adres naar adres gaat.

Op de site kwam een van de bezoekers op het luminieuze idee van het kettingboek.



"Nou ik heb het boek gekocht voor 9,95 en in 1 dag uitgelezen.
Aangezien ik het boek de eurooos niet waard vind stel ik voor dat het exemplaar wat ik heb tegen verzendkosten elke keer naar een andere liefhebber gaat op FOK.

Het is 1 grote verwachte baggerbende vanuit moraalloos haar opinie.

Ik vind connie zelf nog wel strak uit het boek komen als ze met honkbalknuppel de man van een vriendin te lijf gaat
Maar goed mijn boek dus tegen vz kosten(pas in grote a 4 envelop) naar andere fokker mits die bereid is het boek daarna weer naar andere fokker te doen etc etc.
http://constanzabreukhove(...)gboek-voor-bezoekers
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 5 oktober 2011 @ 14:58:29 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_102734986
Leuk :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_106443516
Vorige week in het lokale weekblaadje:



Rijbewijs met hoed op en schmink
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_106443563
:D Nu.nl gebruikt ook altijd oversight als er iets met ID-kaarten te melden is :D
pi_106445199
Whaha die van de donald duck is echt te briljant xD
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_106449608
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ukke-met-joppiesaus/

quote:
Talloze reacties volgden op Twitter en online fora. “What the fuck happened?” aldus een verbolgen reaguurder op fok.nl.
Ik werd gequote in het NRC _O_
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:59:37 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:03:03 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106450145
quote:
Een reaguurder op fok. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 29 januari 2012 @ 00:05:23 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_107346525
Omroep Brabant verwijst in hun artikel over de seksende studenten in Eindhoven naar het topic op FOK!

http://www.omroepbrabant.(...)ontys+Eindhoven.aspx
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_130718904
జ్ఞ‌ా
  donderdag 14 augustus 2014 @ 00:49:10 #12
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_143400424
Deze stond nog niet in dit topic:

quote:
Stiltecampagne voor dodenherdenking slaat aan

Op internet gaan diverse websites even op zwart of staat op de homepage een gedicht. "We weten dat van fok.nl, dagblad Metro en Classic FM. Dit jaar doen ook National Geographic Channel, Fox, Fox Sports, 24Kitchen en Fox Life hieraan mee", aldus de woordvoerster.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_159940394
Vandaag verschenen in het digitale magazine PAPER: https://app.papermagazine(...)05-9911-8d13bdf0018e

Ik heb de tekst even overgenomen hieronder:

Internetforum is als het leven zelf

Wil je weten waar die bultjes op je arm vandaan komen? Of lief en leed delen met lotgenoten? Op internetfora als Vivaforum kan het allemaal. Maar wie zijn toch die mensen die urenlang vragen van wildvreemden beantwoorden? En waarom nemen wij alles van hen aan?

Een bekende situatie: tijdens een gezellig avondje met vrienden morst iemand rode wijn over de nieuwe bank van de gastheer. “Zout, véél zout!” roept een gast, gevolgd door een: “Nee nee, eerst een glas witte wijn!” Een ander gilt: “Wat je ook doet: deppen, nóóit wrijven!”

Toch komt de gastheer niet in actie; in plaats daarvan tikt en swipet hij driftig op zijn telefoon. En iedereen weet: die zit al op het Vivaforum. Alwaar eenzelfde discussie is gevoerd over dit onderwerp, met precies dezelfde slotsom, alleen dan in 2009. We moeten het ook even van Troetelbeertje30 horen, alvorens we dat glas witte wijn over de bank durven gieten.

Internetfora zijn al jaren ons antwoord op alles. Op de vraag waarom je bloemen schuin moet afsnijden; hoe het toch komt dat je baby niet doorslaapt; wie er nog meer Temptation Island heeft gekeken. Of dat plekje op je arm een allergische reactie is of iets Engs en Terminaals. En, met één hand in een gevulde kip: of je citroenen ook door limoenen kunt vervangen.

Vaak heeft Google aan twee woorden genoeg om je door te verwijzen naar de krochten van het Vivaforum of een vergeten Fok!-pagina. Daar buitelen bezoekers over elkaar heen met hun adviezen, omgeven door pixelige smileys die hun hoofden tegen muurtjes bonken en die vaak zijn ondertekend met een diepzinnige of lollige quote.

Gelijk maar eentje ter illustratie: ‘Onkruid bestaat niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.’ Het is de klinkende handtekening van Stan Kelders (45) op www.moestuinforum.nl. Stan is “helemaal gek van paddenstoelenkweek” en kwam zo in 2012 op het forum terecht. Al snel werd hij door de moderators gevraagd om zich met zijn expertise bij hen te voegen.

“Het is een geweldig platform,” zegt hij. “Sowieso gaat het er heel anders aan toe dan op Facebook. Daar is het meteen een potje schelden wanneer iemand iets vraagt wat al eerder is behandeld. Op ons forum geldt: wederzijds respect, ook voor de beginnende moestuinier. Ik geef zo iemand eerst kort antwoord en daarna leg ik uit hoe hij in oudere topics nog meer informatie kan vinden.”

En blijft een bezoeker toch negatief, dan volgt er meteen een ‘kick & ban’. In al dat modereren en adviseren zitten overigens heel wat uurtjes. Vooral in het drukke zomerseizoen, als de flespompoen begint te bloeien en de eerste komkommers worden geoogst, zit Kelders ’s avonds uren achter de computer om wildvreemden uit te leggen hoe ze te werk moeten gaan.

Herkenning is wellicht wat de meesten zoeken op een forum. En geruststelling
Een forum is uiteraard meer dan praktische tips uitwisselen. Zo heeft Corine Colijn (45) tussen 2004 en 2012 heel wat lief en leed gedeeld op het Vivaforum, en dan met name in het gedeelte voor moeders. “Daarbinnen bestonden meerdere clubjes. Je had bijvoorbeeld van die tuttebellentypes, die met z’n allen naar de Negenmaandenbeurs gingen. Ik zat bij de antimutsenclub, wij waren juist tegen dat getut en maakten daar vaak grapjes over – een beetje trollen.”

De dames vlogen elkaar geregeld digitaal in de haren. “Die keer dat ik vertelde hoe vaak mijn kinderen naar de crèche gaan. Ik verwachtte steun te krijgen, maar ik werd door iemand enorm afgezeken omdat ik te lange dagen zou maken.”

Colijn heeft met sommige ‘Vivameiden’ nog steeds contact, maar op het forum komt ze niet meer. Zonder reden stierf de antimutsengroep een stille dood. Terwijl ze telefonisch haar verhaal doet, scrollt Colijn weer eens door de laatste topics. Heimwee? “Mwah, niet echt, al komen er wel herinneringen boven. Er waren toen nog geen smartphones, ik was in die tijd net bevallen, aan huis gekluisterd en raakte zelfs in een postnatale depressie. Dan is het heel prettig om af en toe je verhaal te doen of even niet in kindertaal te communiceren. We hadden met elkaar een mantra: het komt goed, het komt goed. Dat was echt heel fijn als je een zware dag achter de rug had.”

Dat is wellicht wat de meesten zoeken op een forum: herkenning. En, als het even kan, geruststelling: die vlek gaat eruit; het is geen kanker. Er is altijd hoop, zelfs in het Vivatopic ‘Alleen zijn en Gelukkig zijn met jezelf, deel V’.

Die herkenning is soms al genoeg; veel bezoekers kijken daarom alleen wat rond. Zelfs degenen die de tijd nemen hun sores van zich af te tikken, zijn altijd nog sneller klaar dan wanneer ze hun hart hadden gelucht bij een psycholoog, of zich met het schaamrood op de kaken tot hun vrienden hadden gewend.

Ondanks felle discussies is er namelijk op de fora ook veel liefde. Zoals voor de forumgebruiker Sucuk, die in een apart topic op Fok! zijn onzekerheid uit over zijn penisgrootte. Mannen en vrouwen stellen hem gerust. Met een glansrol voor de zalvende woorden van ene Knalpoenani, die hem verzekert dat hij niets heeft om zich voor te schamen. ‘En ik heb heel wat pikken gezien in mijn leven.’


Niet alle adviezen zijn overigens even correct of geruststellend. Zo is de reactie van Utah in het Vivatopic ‘Wat waren de eerste tekenen dat je ging bevallen’ het beste anticonceptiemiddel: ‘Bij mij wist ik dat het begon toen ik zag dat de gynaecoloog mijn buik met een mes opensneed.’

Ook Corine Colijn heeft die keerzijde ervaren: “Ik kreeg tijdens die depressie veel steun, maar ik dacht ook weleens: waarom kunnen zij het wel aan en voel ik me zo? Dat gaf mij weer een slecht gevoel.”

Het opzoeken van lotgenoten op een ander forum bleek geen goede oplossing te zijn. “Daar zei een vrouw: ‘Na acht maanden ging het bij mij stukken beter.’ Acht maanden? Ik ben meteen weggegaan. Ik moest er niet aan denken dat het bij mij zo lang zou duren.”

Dan blijkt: het forum is toch niet altijd het antwoord op alles. Gelukkig kun je op die momenten altijd nog een goede vriend, of, beter nog, je moeder bellen. Die weet trouwens ook wel raad met hardnekkige wijnvlekken.


De bekendste fora

Viva
Het forum van het bekende vrouwenblad. Werkelijk alles wordt er besproken. forum.viva.nl

Fok!
Misschien wel het bekendste forum van Nederland, met maar liefst 453.000 geregistreerde gebruikers. Leuk: in 1999 plaatste een toen nog onbekende Nico Dijkshoorn hier zijn columns.

Tweakers
Minder gebabbel, meer adviezen over tablets, games, allerhande software. Voor mensen die niet gillend wegrennen van adviezen als ‘In het scenario dat de PGP-key compromised zou zijn is het alsnog verstandig om checksums te controleren’.

Elle Girl Talk
Forum voor meisjes. Heeft zelfs een eigen en bekende Marktplaatszoekterm: EGF, oftewel Elle Girl Forum, betekent dat het item wordt verkocht door een forumgebruikster.

Reddit
Waarschijnlijk internationaal het bekendste forum, heeft ook een Nederlandse tak. Grootheden als Obama en Bill Gates waagden zich hier al eens onder de bezoekers met het topic ‘Ask me Anything’. Deze week deed ‘onze’ Bert Koenders als eerste Nederlandse politicus hetzelfde.
tekst: Nienke Blokhuis/Het Parool
beeld: Google


[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 15-02-2016 18:17:52 ]
pi_159940546
Ze hebben het over dit topic overigens: SEX / Onzekerheid penislengte en -omtrek

[ Bericht 35% gewijzigd door moemoe op 15-02-2016 18:09:02 ]
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 oktober 2016 @ 16:04:53 #15
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165709919
http://www.upcoming.nl/gl(...)rnal_referrer=latest

Bij Bassie linken ze naar een topic uit 2003
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 01:01:24 #16
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_166617175
Noordelijk Film Festival

N_F_F twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 11:00:43 Oeh @foknieuws schreef al eerder over Psiconautas, Los Ninõs Olvidados, vanavond 23.15 uur zie je 'm opnieuw!… https://t.co/VixFJS3E5g reageer retweet
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 februari 2017 @ 07:04:41 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168608042
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 donderdag 2 februari 2017 @ 08:46:34 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_168608781
_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 februari 2017 @ 19:22:07 #19
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168621576
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 18 mei 2017 @ 22:58:15 #20
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_171041743
'Meningen mogen blijven staan op FOK!, hoe dom sommige ook zijn'

http://nos.nl/artikel/217(...)ommige-ook-zijn.html
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_183959781
ONZ / FOK! genoemd op TV

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 12:07 schreef -mosrednA het volgende:
Aiai aaai, FOK! genoemd tijdens reclame op TV _O_

[
pi_183959944
quote:
Thx :)

Wist niet dat zo’n topic bestond
  Eindredactie Games donderdag 27 december 2018 @ 07:26:53 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183995655
quote:
lol!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_183995705
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 07:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

lol!
Leuk he als je quotes gebruikt worden O+

FOK!games zorgt in ieder geval weer voor de bekendheid van FOK! _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183995960
Ik heb 'm ook al diverse keren voorbij zien komen. Leuk om Fok! genoemd te zien worden :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')