nog niet bekendquote:
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
ik gun het ze van harte weetje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]Feestje op het Samsung hoofdkantoor.
Want?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
Dat aandeel komt wel terug hoor. Hier zit een hoop speculatie in en na morgen wil iedereen gewoon dat ding hebben en ze maken nog steeds geld als water.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
Wat zouden jullie gedaan hebben als ik de lapo met "Apple" zou hebben gepakt en dit ook in de nieuwe TT zou hebben gezet? Want ik had die kans. Hopelijk komt er hier na nog een deel, maar ik zie het somber in als ik het Apple aandeel zo zie.
Dit gaat waarschijnlijk een legacy hardware support thread worden.
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.
Goedkoper een iPhone 4 scoren, hoezo genaaid? Nu kun je een jaar doen met je oude telefoon als je al een 4 had, tot de echte 5 er is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Dubbel genaaid
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.
Een aantal weken geleden had je een hele goede actie, 1 jarig iphone 4 abo incl. internet en al kwam neer op een totale prijs van 450 euro. (Ja serieus. )
Voor een iphone 4s zul je verspreid over 2 jaar een totaalbedrag van minstens 850 euro moeten betalen en voor een iphone 4 op dit moment denk ik een totaalbedrag van 600 euro over 2 jaar.
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/" on this server.
Reference #18.b5db7a5c.1317754772.21feae8
Nee, de beste verandering zijn de camera en de nieuwe CPU.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.
Een aantal weken geleden had je een hele goede actie, 1 jarig iphone 4 abo incl. internet en al kwam neer op een totale prijs van 450 euro. (Ja serieus. )
Voor een iphone 4s zul je verspreid over 2 jaar een totaalbedrag van minstens 850 euro moeten betalen en voor een iphone 4 op dit moment denk ik een totaalbedrag van 600 euro over 2 jaar.
Omdat? Het is gewoon weer een geweldige telefoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Dubbel genaaid
Ondertussen bij mij al niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef Boomstronk- het volgende:
Haha de Apple site licht er uit:
[..]
Als jij voor 450 euro een 1-jarigcontract kunt afsluiten waarbij je:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Nu kunnen ze of goedkoper een iPhone 4 nemen. De volle mep betalen voor een 4s of beslissen naar een heel ander merk te gaan. Ze hebben een keuze extra niet minder.
Zeiden ze ook van de dollar en DSB bank. Wanhoopswoorden dit. Hou je vast hè, want dit gaat hard aankomen op macrumors.com.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef NJ het volgende:
Dat aandeel komt wel terug hoor. Hier zit een hoop speculatie in en na morgen wil iedereen gewoon dat ding hebben en ze maken nog steeds geld als water.
Aangezien de Apple fanboys die net in Starbucks waren de iPhone toch wel kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef magneetstrip het volgende:
De nieuwe iPhoneNu pas Dual-Core
Waarom lopen goedkopere telefoons zoals de Samsung Galaxy en LG optimus voor op de iPhone en zijn ze ook veel goedkoper? Iphone liep toch al jaren voor op alle andere OS'n?
Dat werd nooit gezegd, simpelweg dat het de beste smartphone op de markt is. Dat is het nu weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef magneetstrip het volgende:
De nieuwe iPhoneNu pas Dual-Core
Waarom lopen goedkopere telefoons zoals de Samsung Galaxy en LG optimus voor op de iPhone en zijn ze ook veel goedkoper? Iphone liep toch al jaren voor op alle andere OS'n?
Jawel, stond op de Apple site zelf, dat hun systeem al jaren vooruit loopt op die van de concurentenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat werd nooit gezegd, simpelweg dat het de beste smartphone op de markt is. Dat is het nu weer.
28 oktober.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ga 'm kopen ter vervanging van m'n 3G.
Weet iemand wanneer ie in NL wordt gereleased?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zeiden ze ook van de dollar en DSB bank. Wanhoopswoorden dit. Hou je vast hè, want dit gaat hard aankomen op macrumors.com.
Klein? Hebben we het over de Nokia 3310 hier? Prima dat er telefoons met grotere schermen zijn hoor, maar je kan 'm toch met geen mogelijkheid klein noemen?quote:
krijgen we dan ook iCloud?quote:
12 okt. denk ik (icloud + ios5)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
krijgen we dan ook iCloud?
en wat's je bron?
iCloud is al vanaf 12 oktober. Net als iOS5 en de nieuwe iPod Touch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
28 oktoberquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ga 'm kopen ter vervanging van m'n 3G.
Weet iemand wanneer ie in NL wordt gereleased?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klein? Hebben we het over de Nokia 3310 hier? Prima dat er telefoons met grotere schermen zijn hoor, maar je kan 'm toch met geen mogelijkheid klein noemen?
iCloud is deel van iOS 5, en die komt op 12 oktober.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
Ik zag een slide voorbij komen bij een live uitzending van mensen in een studio. Niet heel betrouwbaar dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
iOS was dat ook. Jij begint over de hardware. Leuk he, woorden verdraaien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Jawel, stond op de Apple site zelf, dat hun systeem al jaren vooruit loopt op die van de concurenten
Draait niet op m'n 3G, net als 4.3 alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef NJ het volgende:
[..]
iCloud is al vanaf 12 oktober. Net als iOS5 en de nieuwe iPod Touch.
klein, yup het lukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klein? Hebben we het over de Nokia 3310 hier? Prima dat er telefoons met grotere schermen zijn hoor, maar je kan 'm toch met geen mogelijkheid klein noemen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef BlackLining het volgende:
11 oktober is de keynote van Google over Android. Die zullen wel blij zijn met deze blamage.
Dus de hardware loopt niet voorop de concurent?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iOS was dat ook. Jij begint over de hardware. Leuk he, woorden verdraaien?
Van MacRumors.com, over de 4S:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
+ Je iphone 4 abo zou dan volgend jaar afgelopen zijn, waarna je meteen voor de iphone 5 zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je helemaal niets van marketing snapt, klopt dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Dit is pure marketing, hopen dat iedereen zijn 3 of 4 inruilt voor een 4s, en over een half jaar komt dan de 5 uit. Simpeler marketing bestaat niet.
Mensen die denken iets van marketing af te wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
IOS5 is wel een leuke vooruitgang imo, ben heel benieuwd hoe t gaat lopen op mn ipad2. Ben alleen nog steeds blij met mijn android telefoon.
Dit is pure marketing, hopen dat iedereen zijn 3 of 4 inruilt voor een 4s, en over een half jaar komt dan de 5 uit. Simpeler marketing bestaat niet.
Wat een afgang dit
Je blijft dingen maar verdraaien, he? Pure specswise lijkt de hardware niet bijzonder, maar iOS is veel lichter dan Android. De iPhone 4S is weer gewoon de snelste, meest complete smartphone op de markt hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dus de hardware loopt niet voorop de concurent?Naja, voor een ipod betaal je ook ruim 100 euro teveel, apple
Omdat NL net zo'n klein, nietszeggend klotenlandje is als Letland en Liechtensteinquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Waarom krijgt duitsland hem eerder dan NL, NL is natuurlijk veel beter en heeft een 100x betere geschiedenis (A)
Siri is in het Duits, ze lult nog geen NL.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Waarom krijgt duitsland hem eerder dan NL, NL is natuurlijk veel beter en heeft een 100x betere geschiedenis (A)
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mensen die denken iets van marketing af te weten
Marketing was geweest om op het laatste moment de naam van de iPhone 4S nog even in 5 te veranderen.
Ik heb zelf ook een iphone, maar dit is gewoon een enorme FAIL!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Agiath het volgende:
Geen nieuw design dus... Jammer, had wel een groter scherm gewild.
Denk toch dat het deze wordt in Januari. Sowieso is mn 3G aan vervanging toe
PS: Alle apple haters hier opeens die 'ons gaan uitlachen', te sneu voor woorden gewoon
Heeft niet zo veel met marketing te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je helemaal niets van marketing snapt, klopt dit.
Is er een ons?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Agiath het volgende:
Geen nieuw design dus... Jammer, had wel een groter scherm gewild.
Denk toch dat het deze wordt in Januari. Sowieso is mn 3G aan vervanging toe
PS: Alle apple haters hier opeens die 'ons gaan uitlachen', te sneu voor woorden gewoon
En dat is nou juist wat je niet wilt. Al voor de keynote was de algemene stemming ongeveer zo dat een eventuele 4S een lamme upgrade zou zijn van de 4, en een eventuele 5 een dikke nieuwe uberphone. Wat ze nu gedaan hebben is dom. De aandelenkoers onderstreept dat nog eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo?
Productlevenscyclus, op deze manier krijgt de iphone4 familie nog even uitstel van 'executie'.
Met 'ons' bedoelt-ie ons. De echte fanboys.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een ons?![]()
We hebben toevallig dezelfde telefoon fabrikant. We zijn geen stelletje hoor.
Het zal op de kantoren van Google, Samsung en HTC nu wel dik feest zijn jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat zal samsung blij zijn.
Ik hoop echt dat er komende maanden tig telefoons komen die de 4s helemaal vernederen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat zal samsung blij zijn.
Ik hoop echt dat er komende maanden tig telefoons komen die de 4s helemaal vernederen!
En beide zijn alweer bijna een half jaar op de markt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]Die zijn er nu al, de Samung Galaxy S2 en de HTC Sensation.
RiAggquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef NJ het volgende:
Er lopen hier een aantal kandidaten voor het RIAGG rondt. De tering hé.
rondt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef NJ het volgende:
Al die vragen die al overduidelijk beantwoord zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef NJ het volgende:
Het zal vast op korte termijn geld opleveren. Ze kunnen tenslotte alle al terugbetaalde technologie gebruiken en wat kleine dingen toevoegen. Apple verliest hiermee wel de naam als 'beste' telefoonproducent. Samsung schiet ze nu voorbij en op termijn zal dit toch echt geld gaan kosten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met marketing te maken.
Apple kiest er blijkbaar voor om met een 4S te komen, omdat de 4 nog lang niet aan het eind van zn lifecycle zit. Het is meer een verplichte update, die ze ongetwijfeld ontzettend veel geld gaat opleveren. Zeker met de introductie van iOS5 is de 4S weer een jaar lang de beste telefoon.
quote:
Steve heeft al iPhone 6 inmiddels, he couldn't care less...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
kunnen we een handtekeningen actie beginnen aub en bij mr jobs himself neerleggen ...
sjeez
Dit is inderdaad niet alleen slecht voor Apple als bedrijf, maar Tim Cook maakt ook niet zo'n al te beste eerste verschijning.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
kunnen we een handtekeningen actie beginnen aub en bij mr jobs himself neerleggen ...
sjeez
3,5"-schermpje is gewoon klein, en als je een unibody-telefoon van HTC beet hebt gehouden dan wil je dat ook gewoon op de iPhonequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef kadeya het volgende:
Die iPhone 4 was gewoon veel te goed toen hij uitkwam. Zelfs nu is hij beter dan de rest en met deze update het komende jaar zelfs beter. Al die figuren die maar geilen op de 5. Waarom? Het is een nummer, moet je kijken hoe mooi een iPhone 4 is. Het is juist sympathiek van Apple dat ze mensen al een jaar eerder zo'n mooie telefoon bieden en deze niet vasthouden om eerst een mindere te verkopen.
Hij is niet de enige die er zo over denkt hoor..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef fliert het volgende:
Mitxchell081 als jij nou eens naar een andere smartphone gaat kijken.
Zijn wij van dat gejank af.
Mooi dat ik deze 4s morgen ga bestellen, indien mogelijk.
The Dow knows all.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die er zo over denkt hoor..
Ja echt lievvvvvquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef kadeya het volgende:
Die iPhone 4 was gewoon veel te goed toen hij uitkwam. Zelfs nu is hij beter dan de rest en met deze update het komende jaar zelfs beter. Al die figuren die maar geilen op de 5. Waarom? Het is een nummer, moet je kijken hoe mooi een iPhone 4 is. Het is juist sympathiek van Apple dat ze mensen al een jaar eerder zo'n mooie telefoon bieden en deze niet vasthouden om eerst een mindere te verkopen.
Ik heb al een Koreaan in de vorm van een HTC Sensation. Maar ook een Amerikaan, in de vorm van een iPad 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef fliert het volgende:
Blacklining en nu?
Overstappen op de Koreaan? Heb al jaren met veel plezier een iphone 3G, nu een snellere met een mooie camera.
Haha, maar volgens mij heeft Apple zojuist het begin van wereldoorlog om mobiel marktaandeel aangekondigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
The Dow knows all.
Toen Truman het einde van WOII aankondigde kelderde de aandelenkoersen ook.
Want die oorlog was er nog niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, maar volgens mij heeft Apple zojuist het begin van wereldoorlog om mobiel marktaandeel aangekondigd
Het aandeel van Apple moet nu verdeelt gaan worden onder HTC, Samsung, Motorola en LG. Dat gaat nog leuk worden hoorquote:
Mooi, opgekankertquote:
Kan ik wellicht inkomen, maar wil je echt elk jaar een nieuwe iPhone? mijn 3gs kan nu nog steeds goed mee (krijgt ook zelf iOS5).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat het een goede vervanger is als je een 3G of 3GS hebt, maar als je een iPhone 4 hebt dan ben je gewoon teleurgesteld.
Nou ja, wees blij. Nu hoef je niet elk jaar een duur apparaat aan te schaffenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat het een goede vervanger is als je een 3G of 3GS hebt, maar als je een iPhone 4 hebt dan ben je gewoon teleurgesteld.
Dan schieten de koersen weer omhoog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Agiath het volgende:
Enige pluspunt is dat mitchelll0181 waarschijnlijk zo zelfmoord pleegt, wat een mongool
Ik heb een beetje hetzelfde hoor, maar aan de andere kant is dit niet anders dan doen de 3Gs uitkwam. En ach, nu hoef ik niet een jaar lang teleurgesteld te zijn dat ik de 5 nog niet kan kopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Mijn auto staat buiten. Iedereen ziet 'm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar een nieuwe telefoon koop je toch ook voor een groot deel voor het uiterlijk? Je koopt toch ook geen Nissan Micra ook al kan die naar 300 in 3 seconden?
Geen goede vergelijking, een iPhone parkeer je niet voor de deur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar een nieuwe telefoon koop je toch ook voor een groot deel voor het uiterlijk? Je koopt toch ook geen Nissan Micra ook al kan die naar 300 in 3 seconden?
Dat verwacht ik ook met de volgende eerlijk gezegd. Lekker MacBook Pro-lookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
3,5"-schermpje is gewoon klein, en als je een unibody-telefoon van HTC beet hebt gehouden dan wil je dat ook gewoon op de iPhone.
Inderdaad, zoals ik al aangeef kan ik zelfs al weinig verschil in snelheid merken tussen de iPhone 4 en iPad 2. Misschien dat de developers nu wat meer gaan pushen, maar er is nog amper een applicatie die het volste gebruik maakt van de kracht van de iPad 2. En iOS 5 heb ik ook beta getest op een iPhone 4, en daar lijkt die ook totaal niet langzamer van te worden. Pfff, om nou weer zo ding te kopen voor een betere camera, is ook weer zo wat. Maar aan de andere kant kun je die Iphone 4 nu nog voor een redelijk prijs van de hand doen, en heb je voor een paar honderd weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Haha. Wat een dwaas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan schieten de koersen weer omhoog.
Dat zou inderdaad de grootste winst van het jaar kunnen zijn.
Ik was wel klaar voor een 4" iPhone met aluminium unibody behuizing jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan ik wellicht inkomen, maar wil je echt elk jaar een nieuwe iPhone? mijn 3gs kan nu nog steeds goed mee (krijgt ook zelf iOS5).
IOS blijft nog wel groeien hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het aandeel van Apple moet nu verdeelt gaan worden onder HTC, Samsung, Motorola en LG. Dat gaat nog leuk worden hoorZeker met Android 4.0.
iPhone 3GS tweede meest verkochte telefoon in Amerika afgelopen jaar, net onder de iPhone 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef NJ het volgende:
[..]
IOS blijft nog wel groeien hoor.
De initiële teleurstelling van fanboys ten spijt zal de 4S gewoon net zoveel verkooprecords breken als de 4 versies voor hem. De iPad werd ook online helemaal de grond in gestampt bij de launch.
Ga er maar vanuit dat de iPhone 5 niet een jaar op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef TC03 het volgende:
Voor het einde van dit jaar liggen er toestellen met 4" 720p schermen in de winkels, het duurt ws. nog sowieso een jaar voordat de echte iPhone 5 komt... Teleurstellend.
Tenzij je daar nog een jaar mee moet, dan haal je je schouders op en zet je nog even een lekkere koffie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de iPhone 5 niet een jaar op zich laat wachten.
quote:The most impressive part was the demo of Siri, the new assistant that lets you do just about anything you can do on your phone -- but with your voice. We tried to psych it out with a bunch of random requests, including the history of Chester, Vermont (a lovely town) and the best Ramen places in San Francisco. Siri never faltered, never missed a beat. It worked as well as Scott's demo up on the stage. There's nothing better to say than that. We even sent ourselves a few text messages, which Siri transcribed to a T.
Nee. Lekker je merk verkloten omdat een paar fanboys niet de naamswijziging kregen die ze verwachten. Dat is slim.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de iPhone 5 niet een jaar op zich laat wachten.
Dat was ook mijn idee maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk dalen de prijzen van de iPhone 4 snel op Marktplaats. Wellicht dat ik daarvoor ga en een toestel voor 300 euro koop.
Feit is dat mensen die een iPad kopen niet vast zitten aan een abonnement. Er zijn veel mensen die vorig jaar een 2 jarig iPhone 4 abonnement af hebben gesloten. Veel daarvan zullen denken: ik zit lekker mijn abonnement uit want om nou voor zo'n klein verschil een nieuwe dure telefoon aan te schafffen zie ik niet zitten. We wachten wel tot volgend jaar want dan komt Apple vast en zeker met de iPhone 5.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef NJ het volgende:
[..]
De initiële teleurstelling van fanboys ten spijt zal de 4S gewoon net zoveel verkooprecords breken als de 4 versies voor hem. De iPad werd ook online helemaal de grond in gestampt bij de launch.
iOS groeit al maanden niet meer en is nu vrijwel stabiel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien wel afhaken, dat grotere scherm gelul. Wordt het toestel alleen maar zwaarder en groter van en vreet nog meer accu. Als je die HTC toestellen ziet af en toe, die moet je meenemen in een rugzak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik was wel klaar voor een 4" iPhone met aluminium unibody behuizing ja.
Het enige wat er in dat artikel staat is dat de koers met 3% daalde. Meer niet. Niets over marketeers, economen of een keerpunt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef DeMessias het volgende:
Economen en marketeers zien mogelijk een keerpunt voor Apple.
http://www.ft.com/cms/s/2(...)mp=rss#axzz1ZqOTZ7p3
Puur een kwestie van wennen en persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien wel afhaken, dat grotere scherm gelul. Wordt het toestel alleen maar zwaarder en groter van en vreet nog meer accu. Als je die HTC toestellen ziet af en toe, die moet je meenemen in een rugzak.
Een telefoon moet niet te groot zijn, hij is voor onderweg. Anders pak ik mijn iPad of desnoods laptop wel.
Ik verkoop nog liever mijn ziel dan dat ik met een HTC en Android toestel ga rondlopen, de goedkoopigheid straalt eraf. En die Android Market is echt droevig, op een lokale vlooienmarkt vind ik leukere dingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien wel afhaken, dat grotere scherm gelul. Wordt het toestel alleen maar zwaarder en groter van en vreet nog meer accu. Als je die HTC toestellen ziet af en toe, die moet je meenemen in een rugzak.
Een telefoon moet niet te groot zijn, hij is voor onderweg. Anders pak ik mijn iPad of desnoods laptop wel.
Onzin. Een groter scherm is altijd fijner, en als de telefoon groter is, is er ook ruimte voor een grotere accu dus de accuduur hoeft er niet op achteruit te gaan. Daarnaast moet je de HTC Titan binnenkort maar eens beethouden (komt 11 oktober uit). Hij heeft een 4,7" scherm met aluminium unibody-behuizing en is net zo dun als de iPhone 4 (relatief gezien dus dunner omdat hij groter is) en dat voelt echt geweldig aan, je iPhone voelt meteen ouderwets aan. Er is wel echt wel ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
twitter:fonsvandyck twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:19:30Een keerpunt voor Apple? RT @FT: Apple’s iPhone 4S disappoints : Shares drop on launch of upgraded smartphone, . http://t.co/1ecJglZP reageer retweet
Nooit een hedendaagse HTC in je klauwen gehad dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik verkoop nog liever mijn ziel dan dat ik met een HTC en Android toestel ga rondlopen, de goedkoopigheid straalt eraf. En die Android Market is echt droevig, op een lokale vlooienmarkt vind ik leukere dingen.
Maargoed. Een TV hoeft natuurlijk niet in je hand te passen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. Een groter scherm is altijd fijner, en als de telefoon groter is, is er ook ruimte voor een grotere accu dus de accuduur hoeft er niet op achteruit te gaan. Daarnaast moet je de HTC Titan binnenkort maar eens beethouden (komt 11 oktober uit). Hij heeft een 4,7" scherm met aluminium unibody-behuizing en is net zo dun als de iPhone 4 (relatief gezien dus dunner omdat hij groter is) en dat voelt echt geweldig aan, je iPhone voelt meteen ouderwets aan. Er is wel echt wel ruimte voor verbetering.
Vroeger waren mensen ook tevreden met een 32"-TV. Nu is dat klein.
Voor het gemak even de iPad's, iPod's, iMac's, MacBooks vergeten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef DeMessias het volgende:
twitter:fonsvandyck twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:19:30Een keerpunt voor Apple? RT @FT: Apple’s iPhone 4S disappoints : Shares drop on launch of upgraded smartphone, . http://t.co/1ecJglZP reageer retweet
Psies. Morgen gaat die koers weer zo 5% omhoog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Het enige wat er in dat artikel staat is dat de koers met 3% daalde. Meer niet. Niets over marketeers, economen of een keerpunt.
Ik vraag me nu af of je het wel of niet snapt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feit is dat mensen die een iPad kopen niet vast zitten aan een abonnement. Er zijn veel mensen die vorig jaar een 2 jarig iPhone 4 abonnement af hebben gesloten. Veel daarvan zullen denken: ik zit lekker mijn abonnement uit want om nou voor zo'n klein verschil een nieuwe dure telefoon aan te schafffen zie ik niet zitten. We wachten wel tot volgend jaar want dan komt Apple vast en zeker met de iPhone 5.
Mja, ik ook niet, en dat heeft puur te maken met de marketing die HTC erop nasloeg. Om de week een nieuw toestel, de een speelgoederiger dan de ander. Ik heb aan het begin van dit abonnement 3 iphones 4 versleten, omdat ze allemaal defect werden aangeleverd en overwoog dus over te stappen naar Android. Ontzettend rondgekeken, maar het beste destijds was de Desire en de Galaxy S, waarbij vooral die 2e ronduit treurig aanvoelde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nooit een hedendaagse HTC in je klauwen gehad dus
Neemt niet weg dat de iPhone het paradepaardje is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef kadeya het volgende:
[..]
Voor het gemak even de iPad's, iPod's, iMac's, MacBooks vergeten...
Ja toevallig die Sensation, dat is toch die telefoon met een interface die nog steeds niet lekker loopt op een dual-core. Alleen al als je die taak-balk naar beneden trekt al, het lijkt wel of dat ding wat frames mist, en dat scherm komt nog geeneens in de buurt van de iPhone 4. Zoals ik zeg goedkope rommel, net zoals de rest van die Android toestellen, je kan gewoon merken dat het een OS is dat voor meerdere toestellen is geschreven, echt lekker werken doet het nooit, het voelt altijd een beetje laggy aan. En die A5 chip die draait zijn rondjes om de SGS2 dus waar maken de Apple haters zich druk om, jullie lopen nog steeds lichtjaren achter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nooit een hedendaagse HTC in je klauwen gehad dus
Natuurlijk is 4,7" de bovengrens, maar 3,5" is aan de andere kant ook wel de ondergrens. Er is genoeg ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maargoed. Een TV hoeft natuurlijk niet in je hand te passen.
Er is een ideale vorm. Ik zie telefoons ook niet veel groter meer worden dan die Titan hoor. Voor mij is hij écht te groot en is de ideale maat 4 tot 4,3 inch. Feit blijft dat mensen verschillende voorkeuren hebben en als Apple alleen maar een 3,5" scherm in het assortiment houdt lopen ze klanten mis.
quote:Siri Languages
English (U.S., UK, and Australian), French, German
Wat jij vind moet je zelf weten, ik spreek puur voor mezelf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. Een groter scherm is altijd fijner, en als de telefoon groter is, is er ook ruimte voor een grotere accu dus de accuduur hoeft er niet op achteruit te gaan. Daarnaast moet je de HTC Titan binnenkort maar eens beethouden (komt 11 oktober uit). Hij heeft een 4,7" scherm met aluminium unibody-behuizing en is net zo dun als de iPhone 4 (relatief gezien dus dunner omdat hij groter is) en dat voelt echt geweldig aan, je iPhone voelt meteen ouderwets aan. Er is wel echt wel ruimte voor verbetering.
Vroeger waren mensen ook tevreden met een 32"-TV. Nu is dat klein.
Dat nog niet zo zeer, er is gewoon ruimte voor variatie. Wat beter is verschilt per persoon. En ik hou er niet van om vast te zitten aan één maat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is 4,7" de bovengrens, maar 3,5" is aan de andere kant ook wel de ondergrens. Er is genoeg ruimte voor verbetering.
Ik snap het wel. Voor Apple is de 4s natuurlijk een grote melkkoe. Maar ik denk niet dat het een groter verkoopsucces wordt dan de 4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of je het wel of niet snapt.
Natuurlijk brengen ze de S versies bewust tussen de grote versies uit. Heel veel mensen kopen hem direct met een 2 jaar abo, en willen over 2 jaar een nieuwe. Er zijn ook genoeg mensen die eerst de kat uit de boom kijken en wachten en dan een 1 jarig abo met een S kopen.
Het is gewoon verdomde slim, ze hebben nu (net als met de 3GS) weinig ontwikkelkosten en weer extra opbrengsten. Het design is altijd een heikel punt, maar dat bevalt de mensen dus daar hoef je niet meer over na te denken als bedrijf. De hardware hebben ze al voor de iPad 2 gemaakt, moet hoogstens wat kleiner gemaakt worden. Maar kost ook weinig.
Zonder de S hadden ze er ook genoeg blijven verkopen, maar nu pakken ze toch weer een bak geld en mensen mee.
Net als dat de iPad 2 eigenlijk een 1S zou moeten zijn in mijn ogen.
Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja toevallig die Sensation, dat is toch die telefoon met een interface die nog steeds niet lekker loopt op een dual-core. Alleen al als je die taak-balk naar beneden trekt al, het lijkt wel of dat ding wat frames mist, en dat scherm komt nog geeneens in de buurt van de iPhone 4. Zoals ik zeg goedkope rommel, net zoals de rest van die Android toestellen, je kan gewoon merken dat het een OS is dat voor meerdere toestellen is geschreven, echt lekker werken doet het nooit, het voelt altijd een beetje laggy aan. En die A5 chip die draait zijn rondjes om de SGS2 dus waar maken de Apple haters zich druk om, jullie lopen nog steeds lichtjaren achter.
http://www.yourdailymac.n(...)r-than-the-iphone-4/
Weer zo'n knuppel die er niks van snapt, daarom zien die apps op Android er zo ongelooflijk lelijk uit, omdat iedere toestel weer een apart formaat en resolutie heeft. Daarom gaat Apple ook geen ingrijpende veranderingen doorvoeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat nog niet zo zeer, er is gewoon ruimte voor variatie. Wat beter is verschilt per persoon. En ik hou er niet van om vast te zitten aan één maat.
Ook slimme marketing inderdaad. Nu kunnen onwikkelaars zich richten op vernieuwing, niet op formaten aanpassen omdat het er anders niet uitziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Agiath het volgende:
Toegeven, 4 inch scherm had ik wel fijn gevonden wellicht. Al moeten ze dan ook al de apps weer aanpassen aan het scherm
We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef -tape- het volgende:
Wat gaan jullie doen jongens? 1 jarig KPN/HI abonnement halen? 2 jaar gaat me echt te ver voor zon 'upgrade'
Ik denk ik ook, zijn gewoon bij de Apple Store te krijgen voor 599.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.
Bijzonder, wat is het formaat van je TV dan? 16:9 toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat nog niet zo zeer, er is gewoon ruimte voor variatie. Wat beter is verschilt per persoon. En ik hou er niet van om vast te zitten aan één maat.
Ik heb een iPhone 4 en ik ben niet teleurgesteld. Het enige dat ik een gemiste kans vind, is dat ze geen edge-to-edge scherm van 4" in de iPhone hebben gestopt. De form factor hoefde van mij niet te veranderen, en ik wilde vooral een betere/snellere camera.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een ons?![]()
We hebben toevallig dezelfde telefoon fabrikant. We zijn geen stelletje hoor.
Ik zie geen grafiek, behalve de kelderende koers van apple?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef zomer86 het volgende:
[..]
We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.
Jammer dat dat nu niet meer opgaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Weer zo'n knuppel die er niks van snapt, daarom zien die apps op Android er zo ongelooflijk lelijk uit, omdat iedere toestel weer een apart formaat en resolutie heeft. Daarom gaat Apple ook geen ingrijpende veranderingen doorvoeren.
Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in
Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten.
Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te makenMen werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.
Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen
Hoeft niet als ze gewoon dezelfde resolutie behouden met een groter scherm. Maar dan daalt de ppi naar onder de 300, en is het dus geen "retina" display meer. Waarom moest Steve Jobs dat dat dan ook weer zo nodig noemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook slimme marketing inderdaad. Nu kunnen onwikkelaars zich richten op vernieuwing, niet op formaten aanpassen omdat het er anders niet uitziet.
Kijk maar eens naar de HD versies voor de iPad. Die hebben in verhouding best lang op zich laten wachten.
Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in
Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten. Sterker nog, een Android app kan zónder aanpassingen schakelen tussen tablet en phone.
Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te makenMen werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.
Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen
Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.
Al zou ik het zelf niet zo omschrijven, is het wel een reden waarom ik bij iOS blijf, de app store voelt beter aan dan die van androidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ken geen goede ontwikkelaars voor Android. Het ziet er allemaal zo crappy en goedkoop uit, alles wordt tenslotte toch toegelaten.
Ik hoopte eigenlijk op iets als de iPad 2. Zo'n aluminium achterkant, in het midden wat dikker dan aan de rand. Dat vind ik dus écht mooi. De iPhone 4(S) heb ik nooit mooi gevonden. Overigens is de HTC Sensation ook geen unibody al zetten ze hem wel zo in de marktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Merkie het volgende:
Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Micro USB adapter - http://store.apple.com/uk/product/MD099?mco=MjU5MjAwODM
Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.
En dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef zomer86 het volgende:
[..]
[..]
Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
droevig, ziel verkopen ivm merken telefoonsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik verkoop nog liever mijn ziel dan dat ik met een HTC en Android toestel ga rondlopen, de goedkoopigheid straalt eraf. En die Android Market is echt droevig, op een lokale vlooienmarkt vind ik leukere dingen.
Hey Merkie, herinner je je deze nog?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Er kan dus zomaar eerst een 4S komen en dan een 5
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef Merkie het volgende:
Als de volgende iPhone geen iPhone 5 heet, dan komt er nooit een iPhone 5.
Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?
Goed bezig inderdaad bij Apple!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.
Die moeten er toch IN zitten, niet los eraan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Micro USB adapter - http://store.apple.com/uk/product/MD099?mco=MjU5MjAwODM
Ja, er komt geen iPhone 5 dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Merkie, herinner je je deze nog?
[..]
[..]
Ze hadden ook wel weinig tijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:13 schreef nelisb het volgende:
[..]
Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.
zie apple, de 4 met 8 gb kost nu nog maar 499!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wordt de Iphone 4 nu ook gauw goedkoper? Dan is er eindelijk een Apple product wat ik wel kan betalen.[/pauper]
16GB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De 32gb versie? Kom net van m'n werk ik moet alle topics doorspitten om bij te lezen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de iPhone 4 met 8gb gaat 519 kosten
Nee de 16gbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De 32gb versie? Kom net van m'n werk ik moet alle topics doorspitten om bij te lezen.
1 jaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef VliegVlieg het volgende:
Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat de 3GS werd aangekondigd na de aankondiging van de 3G?
Ondanks dat ik de 4S met een 1-jarig abonnement ga halen, ben ik bang dat de iPhone 5 alsnog komt over een half jaar. Misschien wil ik dus wachten...
Dat is de Iphone 4S?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Met filmpje nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Foutje ik zat op de Duitse site te kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Ja, want iOS op een 1GHz dualcore is hetzelfde als Android op een 1GHz dualcorequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Er zijn al meerdere telefoons met 1.2ghz dualcore en 1.5dualcore komt elk moment en quadcore zal ook niet lang meer duren.
En dan wil apple nog een jaar doen met 1.0ghz dualcore? Okeee...
Ben je blind?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is de Iphone 4S?
Ik wil nu juist nieuw een Iphone 4 kopen omdat ze waarschijnlijk toch aanzienlijk in waarde dalen.
Dat dus, en dan de gemiddelde Android-gebruiker met al hun non-argumenten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want iOS op een 1GHz dualcore is hetzelfde als Android op een 1GHz dualcore
Mensen die nog steeds niet verder kijken dan cijfertjes op papier
De iPhone 4S is met zijn A5 gewoon sneller dan de snelste Android, hoor.
Nou, gooi je braille-beeldscherm maar weg, over twee weken is iOS 5 erquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja.Ik heb een toetsenbord met braille.
Kan niet wachten? Dit voelt als een hoofd-amputatie terwijl ik zat te wachten op mijn nieuwe auto en nu moet ik daar blij van worden. Huil!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Agiath het volgende:
12 oktober dus iOS5. Kan niet wachten, dat notification systeem moet echt nodig vernieuwd worden
Op elke post ingaan is inderdaad minder jankerig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een jankerdsKoop maar lekker een Android-toestel. Maar dan niet over twee maanden terugkrabbelen omdat je een 'net niet'-toestel hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op elke post ingaan is inderdaad minder jankerig.
twee maanden? Bij mijn neef duurde het welgeteld 1 week toen hij van iPhone naar Galaxy S ging...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een jankerdsKoop maar lekker een Android-toestel. Maar dan niet over twee maanden terugkrabbelen omdat je een 'net niet'-toestel hebt.
Ik vind niet dat je na een week al een conclusie kan trekken, dan ligt het toch echt aan je neef.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
twee maanden? Bij mijn neef duurde het welgeteld 1 week toen hij van iPhone naar Galaxy S ging...
Dat ligt toch helemaal aan het gebruik lijkt me, dus daar kan je niets over zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je na een week al een conclusie kan trekken, dan ligt het toch echt aan je neef.
Idd..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Apple en zijn geweldige presentaties van nieuwe producten heeft het bedrijf en zijn producten erg geholpen. Maar dat geheimzinnige kan zich wel eens erg tegen gaan werken want nu zijn er veel mensen teleurgesteld door (te) hoge verwachtingen die niet uitgekomen zijn. En die geruchten vond Apple maar wat geil
Fucking vet als dit idd zo goed werkt.quote:
Dat zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren. Misschien gaan ze de releases van iPhones en iOS uit elkaar trekken. Dus iPhone 5 in maart, iOS 6 volgend jaar rond deze tijd. Het zou de keynotes nog kanslozer maken dan deze, maar ik kan me niet voorstellen dat Apple die nummers out of sync laat gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zesde iPhone, iOS 6, en we noemen hem... iPhone 5.
Zat ik ook te denken, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Ik hoop dat de iPhone 5 'gewoon' weer in de zomer van 2012 komt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren. Misschien gaan ze de releases van iPhones en iOS uit elkaar trekken. Dus iPhone 5 in maart, iOS 6 volgend jaar rond deze tijd. Het zou de keynotes nog kanslozer maken dan deze, maar ik kan me niet voorstellen dat Apple die nummers out of sync laat gaan.
Nee denk ipad 3 in voorjaar en Iphone 5 in najaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Ik hoop dat de iPhone 5 'gewoon' weer in de zomer van 2012 komt.
Andersom lijkt me logischer. Een iPhone doe je in verband met abonnementen en dergelijke niet zo snel cadeau. Een (WiFi) iPad eerder. Gunstiger dus om dat voor holiday season te doen in plaats van een iPhone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee denk ipad 3 in voorjaar en Iphone 5 in najaar.
iPhone 6, niet iPhone 5.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee denk ipad 3 in voorjaar en Iphone 5 in najaar.
Gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In welke mate werkt dat Siri op de iPhone 4?
Mja. Kwestie van jailbreaken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, alleen op de 4S dus?!?!
Ideaal voor in de autoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja. Kwestie van jailbreaken waarschijnlijk.
Ik denk trouwens dat dat Siri alleen praktisch is op een iPad die gewoon thuis ligt. Op straat ga ik dus echt niet tegen mijn telefoon lullen.
Ja hij heeft de A5 processor nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Staat het zwart op wit dan dat Siri alleen voor de 4S is, en niet voor de 4 ?
Heb zelf een iPad 2, maar begrijp totaal niet waarom iedereen zo tevreden is over de appstore. Is echt het traagste programma dat te vinden is voor iOS, dat wachtwoord invoeren steeds is verschrikkelijk en de zoekfunctie werkt bijzonder matig. Leeg eens uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al zou ik het zelf niet zo omschrijven, is het wel een reden waarom ik bij iOS blijf, de app store voelt beter aan dan die van android
Ik vindt hem op de ipad idd minder werken als op mijn telefoon.. raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Heb zelf een iPad 2, maar begrijp totaal niet waarom iedereen zo tevreden is over de appstore. Is echt het traagste programma dat te vinden is voor iOS, dat wachtwoord invoeren steeds is verschrikkelijk en de zoekfunctie werkt bijzonder matig. Leeg eens uit?
Lulkoek natuurlijk, maar het aandeel mensen wat jailbreakt en die onzin ook gewoon draait op oudere processoren (wat makkelijk kan) is vrij klein, dus Apple kan het trucje zo goed gebruiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja hij heeft de A5 processor nodig.
http://m.gizmodo.com/5846(...)rks-on-the-iphone-4s
Ik heb precies het omgekeerde. Ben zeer tevreden over mijn iPad en Android tablets vind ik werkelijk dramatisch. Anderzijds vind ik mijn Android telefoon heerlijk werken en heb ik één keer een iPhone gehad, maar dat vind ik dus niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik vindt hem op de ipad idd minder werken als op mijn telefoon.. raar
Ook is mijn gebruikservaring met iOS niet zo super als met mijn iphone..
jaja raar ik weet het
Gaat iemand een nieuwe iPhone kopen om Siri?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lulkoek natuurlijk, maar het aandeel mensen wat jailbreakt en die onzin ook gewoon draait op oudere processoren (wat makkelijk kan) is vrij klein, dus Apple kan het trucje zo goed gebruiken.
Ik ken er zat die daar dom genoeg voor zijn ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Alxander het volgende:
[..]
Gaat iemand een nieuwe iPhone kopen om Siri?
Ondersteunt geen Nederlands, is bovendien beta.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ken er zat die daar dom genoeg voor zijn ja.
Ach, ik heb mijn telefoon ook in het Engels. Vind ik fijner, en zo ken ik er nog wel een paar. Tekst invoeren werkt toch nooit echt lekker met dat soort zaken, dus voor SMSjes zou ik het sowieso niet gebruiken. Alleen voor de algemene besturing van mijn telefoon. En die zou ik, zelfs al zou Siri Nederlands aankunnen, gewoon lekker in het Engels laten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:53 schreef Alxander het volgende:
[..]
Ondersteunt geen Nederlands, is bovendien beta.
Natuurlijk gaan ze dat doen. Zou bizar zijn als ze dat niet doen, zeker nu ook de iPads er op draaien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren. Misschien gaan ze de releases van iPhones en iOS uit elkaar trekken.
Haha, waarom dit onderscheid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn telefoon ook in het Engels. Vind ik fijner, en zo ken ik er nog wel een paar. Tekst invoeren werkt toch nooit echt lekker met dat soort zaken, dus voor SMSjes zou ik het sowieso niet gebruiken. Alleen voor de algemene besturing van mijn telefoon. En die zou ik, zelfs al zou Siri Nederlands aankunnen, gewoon lekker in het Engels laten.
Edit: Vooropstaand dat ik het zou gebruiken. Ik ga namelijk echt niet tegen mijn telefoon lullen. Tegen een tablet zou ik nog kunnen overwegen, maar een telefoon niet.
Ik in ieder geval omdat er duidelijkheid is als je met een apparaat voor je neus zit te praten, awkwardness, maar duidelijkheid. Met een kleiner ding uit het zicht(of alleen oortjes) kan het er nogal vreemd uitzien.quote:
Mijn tablet ligt thuis op tafel als media apparaat. Mijn telefoon is puur functioneel en gebruik ik voornamelijk buiten de deur.quote:
Daar zal de jailbreak community wel wat aan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja hij heeft de A5 processor nodig.
http://m.gizmodo.com/5846(...)rks-on-the-iphone-4s
Omg nee echt 1.2Ghz wow, jij bent zeker zo'n mooiboi met een lekker glimmende Samsung Galaxy S 2 Turbo Shizzle Dizzle edition.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Er zijn al meerdere telefoons met 1.2ghz dualcore en 1.5dualcore komt elk moment en quadcore zal ook niet lang meer duren.
En dan wil apple nog een jaar doen met 1.0ghz dualcore? Okeee...
Dit is typische gare poep van Apple, even zo'n fluttoestel uitpoepen om dan volgend jaar weer iedereen naar hun toe te trekken. Ik wil nu een iPhone 5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Hands on Iphone 4S
http://tweakers.net/revie(...)chten-geruchten.html
U sirius?quote:Overigens heeft ook de 4S nog steeds het slechtste toetsenbord dat in de smartphone geschiedenis is gemaakt.
Wut? Je bedoelt het beste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Alxander het volgende:
[...]
Overigens heeft ook de 4S nog steeds het slechtste toetsenbord dat in de smartphone geschiedenis is gemaakt.
Dat was met de 3G -> 3GS toch ook zo? Was gewoon te verwachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, lol. Echt voor niets erop zitten wachten. Ik kan gewoon niet accepteren dat het dezelfde design als de iPhone 4 heeft. No fucking way dat ik daar twee jaar lang aan vast ga zitten.
Met jou vele anderen, maar heb je enig idee hoe kinderachtig dit klinkt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, lol. Echt voor niets erop zitten wachten. Ik kan gewoon niet accepteren dat het dezelfde design als de iPhone 4 heeft. No fucking way dat ik daar twee jaar lang aan vast ga zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |