nog niet bekendquote:
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
ik gun het ze van harte weetje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]Feestje op het Samsung hoofdkantoor.
Want?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
Dat aandeel komt wel terug hoor. Hier zit een hoop speculatie in en na morgen wil iedereen gewoon dat ding hebben en ze maken nog steeds geld als water.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
Wat zouden jullie gedaan hebben als ik de lapo met "Apple" zou hebben gepakt en dit ook in de nieuwe TT zou hebben gezet? Want ik had die kans. Hopelijk komt er hier na nog een deel, maar ik zie het somber in als ik het Apple aandeel zo zie.
Dit gaat waarschijnlijk een legacy hardware support thread worden.
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.
Goedkoper een iPhone 4 scoren, hoezo genaaid? Nu kun je een jaar doen met je oude telefoon als je al een 4 had, tot de echte 5 er is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Dubbel genaaid
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.
Een aantal weken geleden had je een hele goede actie, 1 jarig iphone 4 abo incl. internet en al kwam neer op een totale prijs van 450 euro. (Ja serieus. )
Voor een iphone 4s zul je verspreid over 2 jaar een totaalbedrag van minstens 850 euro moeten betalen en voor een iphone 4 op dit moment denk ik een totaalbedrag van 600 euro over 2 jaar.
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/" on this server.
Reference #18.b5db7a5c.1317754772.21feae8
Nee, de beste verandering zijn de camera en de nieuwe CPU.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.
Een aantal weken geleden had je een hele goede actie, 1 jarig iphone 4 abo incl. internet en al kwam neer op een totale prijs van 450 euro. (Ja serieus. )
Voor een iphone 4s zul je verspreid over 2 jaar een totaalbedrag van minstens 850 euro moeten betalen en voor een iphone 4 op dit moment denk ik een totaalbedrag van 600 euro over 2 jaar.
Omdat? Het is gewoon weer een geweldige telefoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Dubbel genaaid
Ondertussen bij mij al niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef Boomstronk- het volgende:
Haha de Apple site licht er uit:
[..]
Als jij voor 450 euro een 1-jarigcontract kunt afsluiten waarbij je:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Nu kunnen ze of goedkoper een iPhone 4 nemen. De volle mep betalen voor een 4s of beslissen naar een heel ander merk te gaan. Ze hebben een keuze extra niet minder.
Zeiden ze ook van de dollar en DSB bank. Wanhoopswoorden dit. Hou je vast hè, want dit gaat hard aankomen op macrumors.com.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef NJ het volgende:
Dat aandeel komt wel terug hoor. Hier zit een hoop speculatie in en na morgen wil iedereen gewoon dat ding hebben en ze maken nog steeds geld als water.
Aangezien de Apple fanboys die net in Starbucks waren de iPhone toch wel kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef magneetstrip het volgende:
De nieuwe iPhoneNu pas Dual-Core
Waarom lopen goedkopere telefoons zoals de Samsung Galaxy en LG optimus voor op de iPhone en zijn ze ook veel goedkoper? Iphone liep toch al jaren voor op alle andere OS'n?
Dat werd nooit gezegd, simpelweg dat het de beste smartphone op de markt is. Dat is het nu weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef magneetstrip het volgende:
De nieuwe iPhoneNu pas Dual-Core
Waarom lopen goedkopere telefoons zoals de Samsung Galaxy en LG optimus voor op de iPhone en zijn ze ook veel goedkoper? Iphone liep toch al jaren voor op alle andere OS'n?
Jawel, stond op de Apple site zelf, dat hun systeem al jaren vooruit loopt op die van de concurentenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat werd nooit gezegd, simpelweg dat het de beste smartphone op de markt is. Dat is het nu weer.
28 oktober.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ga 'm kopen ter vervanging van m'n 3G.
Weet iemand wanneer ie in NL wordt gereleased?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zeiden ze ook van de dollar en DSB bank. Wanhoopswoorden dit. Hou je vast hè, want dit gaat hard aankomen op macrumors.com.
Klein? Hebben we het over de Nokia 3310 hier? Prima dat er telefoons met grotere schermen zijn hoor, maar je kan 'm toch met geen mogelijkheid klein noemen?quote:
krijgen we dan ook iCloud?quote:
12 okt. denk ik (icloud + ios5)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
krijgen we dan ook iCloud?
en wat's je bron?
iCloud is al vanaf 12 oktober. Net als iOS5 en de nieuwe iPod Touch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
28 oktoberquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ga 'm kopen ter vervanging van m'n 3G.
Weet iemand wanneer ie in NL wordt gereleased?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klein? Hebben we het over de Nokia 3310 hier? Prima dat er telefoons met grotere schermen zijn hoor, maar je kan 'm toch met geen mogelijkheid klein noemen?
iCloud is deel van iOS 5, en die komt op 12 oktober.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
Ik zag een slide voorbij komen bij een live uitzending van mensen in een studio. Niet heel betrouwbaar dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wat's je bron?
iOS was dat ook. Jij begint over de hardware. Leuk he, woorden verdraaien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Jawel, stond op de Apple site zelf, dat hun systeem al jaren vooruit loopt op die van de concurenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |