nog niet bekendquote:
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
ik gun het ze van harte weetje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]Feestje op het Samsung hoofdkantoor.
Want?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Haha mensen die gewacht hebben op een nieuwe iphone, zijn kei en keihard genaaid!
Dubbel genaaid
Dat aandeel komt wel terug hoor. Hier zit een hoop speculatie in en na morgen wil iedereen gewoon dat ding hebben en ze maken nog steeds geld als water.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
Wat zouden jullie gedaan hebben als ik de lapo met "Apple" zou hebben gepakt en dit ook in de nieuwe TT zou hebben gezet? Want ik had die kans. Hopelijk komt er hier na nog een deel, maar ik zie het somber in als ik het Apple aandeel zo zie.
Dit gaat waarschijnlijk een legacy hardware support thread worden.
Nog steeds keihard genaaid, iphone is amper veranderd. Beste verandering is iOS 5 en die is ook beschikbaar voor de iphone 4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich is er wel een hele nieuwe iPwn, alleen zonder een nieuw design.
Goedkoper een iPhone 4 scoren, hoezo genaaid? Nu kun je een jaar doen met je oude telefoon als je al een 4 had, tot de echte 5 er is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef xminator het volgende:
Dubbel genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |