thanksquote:
whaha briljant!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef gogosweden het volgende:
deze reclame word wel heel letterlijk nu...
[ afbeelding ]
de idead heet hetquote:
Je had het over grappen, wanneer komen die?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:03 schreef 3M1N3M het volgende:
de apple valt niet ver van de boom
even door de zure apple heen bijten
een appletje voor de dorst
Zo die gehad,waarschijnlijk al geweest waarschijnlijk
Apple was toch echt eerder met de iPhone3GS na de iPhone3G.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
de idead heet het![]()
also,
iphone 4S , gejat van de samsung galaxy S
Ohja, want de iPhone 3GS was er nooitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
de idead heet het![]()
also,
iphone 4S , gejat van de samsung galaxy S
ik heb nog wel een leuk plaatje over apple ivm de idead. Maar dat zal/mag ik niet posten. Anders hebben er weer wat mensen zakdoekjes nodigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had het over grappen, wanneer komen die?
Als je dat plaatje grappig vond ben je ook wel een enorme mongool.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk plaatje over apple ivm de idead. Maar dat zal/mag ik niet posten. Anders hebben er weer wat mensen zakdoekjes nodig
tijd om zakdoekjes uit te delen zie ik alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je dat plaatje grappig vond ben je ook wel een enorme mongool.
Ik kan er wel tegen, maar als je zo'n plaatje serieus grappig vindt, ben je dus een enorme mongool. Volgens mij heb jij echt nogal moeite met het verplaatsen in andere mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
tijd om zakdoekjes uit te delen zie ik al.
Niet zo opwinden om een plaatje
niet ritmo na lullenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt nogal moeite met het verplaatsen in andere mensen.
Hij had anders wel gelijk. En tegenspreken deed je het ook niet echt, dus ik vermoed dat je stiekem ook wel wist dat hij gelijk had.quote:
Hoezo zou hij gelijk hebben, das zijn meningquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij had anders wel gelijk. En tegenspreken deed je het ook niet echt, dus ik vermoed dat je stiekem ook wel wist dat hij gelijk had.
Veel vrienden heb je zeker ook niet hè?
troll warsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
De iphone zorgt echt voor de meeste flame wars op fok!
hahahahaha Geweldig
Fair enough. Toch vind ik je een zieke geest hebben als je grappen maakt om iemands kanker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo zou hij gelijk hebben, das zijn mening. En sommige discussies hoef je soms niet verder te voeren, zonde van de energie.. daarom
En die vraag over vrienden is niet relevant voor dit topic en gaat je ook niks aan eigenlijk
Zie edit btwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Fair enough. Toch vind ik je een zieke geest hebben als je grappen maakt om iemands kanker.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Fair enough. Toch vind ik je een zieke geest hebben als je grappen maakt om iemands kanker.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb alles van dag gesprek wel meegekregen hoor, volgde dat topic live.
Wat een onzin, dat is totaal niet te vergelijken. Je hebt inderdaad van die 'comic relief'-grappen, maar met dit plaatje zeg je alleen maar 'haha, hij gaat dood'.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]ieder zijn ding. Heb zelf ook in mij omgeving te maken gehad met kanker. En grappen is vaak de beste remedy
dan is het zeker wel goed om te posten als hij daadwerkelijk overleden is¿quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is totaal niet te vergelijken. Je hebt inderdaad van die 'comic relief'-grappen, maar met dit plaatje zeg je alleen maar 'haha, hij gaat dood'.
Ja joh...als je de snelste telefoon beschikbaar haalt die 7 keer meer rekenkracht heeft als zijn voorganger, twee keer beter ontvangst door een totaal vernieuwde antenne, een verbeterde batterijduur én een f/2.4 Backlight illuminated 8Mp sensor heeft die ook nog eens 1080p kan filmen, dan ben je ECHT dom inderdaad!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
wie nu nog een 4S koopt is wel is wel een van de opperschapen die gister op dierendag toch over de dam sprong
ach, heb je met elk merk toch. Zal binnekort met samsung ook wel komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef very het volgende:
[..]
Ja joh...als je de snelste telefoon beschikbaar haalt die 7 keer meer rekenkracht heeft als zijn voorganger, twee keer beter ontvangst door een totaal vernieuwde antenne, een verbeterde batterijduur én een f/2.4 Backlight illuminated 8Mp sensor heeft die ook nog eens 1080p kan filmen, dan ben je ECHT dom inderdaad!
"Haha hij is dood"-grappen zijn nooit grappig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het zeker wel goed om te posten als hij daadwerkelijk overleden is¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |