Ik zou bijna zeggen: wie niet. Dit is al mijn derde stage met de methode. Prutdingquote:
Het boek is in ieder geval een druk uit 2004, kom ik net achter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Isabelle is toch al zeker 10 jaar weg?
8.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Isabelle is toch al zeker 10 jaar weg?
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.quote:
zeker weten doe ik het niet, maar ik kan me haar alleen van de middag herinneren... Isabelle zat wel in de avond.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.
Voor zover ik weet heeft Claudia alleen op 12-14 gezeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.
Rare tekst danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Claudia alleen op 12-14 gezeten.
Ik wist niet dat Jeroen Post nog leefde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
http://t.co/1KX06hfk
ff stemmen allemaal. oproepje van Veenstra voor de Revu-beste-dj-poll. ik heb voor Stenders gekozen
Ja, die ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Poolse piraten?
[ afbeelding ]
ik kwam er 1 in Heerenveen tegen... Fokke Zwerver (fok a zwerver). niet briljant, maar wel aardigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een sportieve reacties allemaal dit jaar bij de Schaamnaam
nee, dat weet ik. maar het hele fuck is zo ingeburgerd in Nederland dat er best een Nederlands woord achter kan imho. En ik zei ook al: briljant is ie niet.quote:
Ik heb een Apple-product, maar dit onnodige reclame-gemaak komt me de keel wel uit nu. Bij elk fucking programma wordt er een 'deskundige' gebeld, WAAROM!?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:32 schreef alors het volgende:
Maar weer dat Apple gebefHet gaat toch ook nooit over nieuwe telefoons die Samsung lanceert of de nieuwe auto's van BMW?
Gewoon een klacht indienen bij het commerciaat van de mediaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een Apple-product, maar dit onnodige reclame-gemaak komt me de keel wel uit nu. Bij elk fucking programma wordt er een 'deskundige' gebeld, WAAROM!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |