quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is dat sampletje nou van op de achtergrond? Ain't No Mountain High Enough?
quote:"Tears Dry on Their Own" is a song written and recorded by English singer-songwriter Amy Winehouse for her second studio album, Back to Black (2006). It was released as the album's fourth single on 31 July 2007. While the melody and lyrics are composed by Winehouse, the music behind her voice is a sample interpolation of Marvin Gaye and Tammi Terrell's 1967 Motown classic hit "Ain't No Mountain High Enough", penned by the married duo of Ashford & Simpson.
Staat geen bron bij, dus zal vermoedelijk een zelfgeschreven tekst zijn door de makers. Wat ze er mee moeten? Er staan een aantal onderstreepte woorden en daarvan moeten ze aangeven welke woordsoorten dat zijn.quote:DJ's
Radio-dj's zijn meestal mannen. Maar op 3FM zijn tussen zes uur en tien uur 's avonds meiden aan het werk. Claudia de Breij en Isabelle Brinkman zijn op twee verschillende manieren in dit vak gerold.
Claudia was actief bij de Stadsomroep Utrecht. Ook is ze cabaretière. Ze werd ooit derde op het Amsters Kleinkunstfestival. Momenteel toert ze met twee muzikanten door Nederland. In het programma brengen ze mooie, ontroerende liedjes en humor. De laatste jaren deed ze ook radiowerk bij BNN. Daar is ze nu weggeplukt door 3FM.
Isabelle maakte een vliegende start. Op haar twintigste deed ze een screentest voor TMF. 'Ik wist helemaal niets. Nee echt, ik wist nergens wat van. Ik werd toch aangenomen.' Ze werd veejay. Maar dat ging vervelen. Na drie jaar TMF had ze het wel gezien bij de omroep. En inmiddels heeft ze al verscheidene vaste fans bij 3FM.
Succesvolle meiden dus. Wat heeft de toekomst nog voor hen in petto?
Ik had ook Nieuw Nederlandsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef CindieY het volgende:
Ghehe, ik kom in Nieuw Nederlands (een methode Nederlands voor de middelbare school) een stukje over 3FM tegen. 't Zal wel oud zijn, wie weet eigenlijk hoe oud precies?
[..]
Staat geen bron bij, dus zal vermoedelijk een zelfgeschreven tekst zijn door de makers. Wat ze er mee moeten? Er staan een aantal onderstreepte woorden en daarvan moeten ze aangeven welke woordsoorten dat zijn.
Ik zou bijna zeggen: wie niet. Dit is al mijn derde stage met de methode. Prutdingquote:
Het boek is in ieder geval een druk uit 2004, kom ik net achter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Isabelle is toch al zeker 10 jaar weg?
8.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Isabelle is toch al zeker 10 jaar weg?
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.quote:
zeker weten doe ik het niet, maar ik kan me haar alleen van de middag herinneren... Isabelle zat wel in de avond.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.
Voor zover ik weet heeft Claudia alleen op 12-14 gezeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zat Claudia dan op het tijdblok van 8 - 10? Namelijk de volgende les maar even een gesprek aangaan met de klas over muziek, radio, 3FM enzo. Altijd leuk om te doen en als ik nog eens iets weet over zo'n tekstje, nog leuker.
Rare tekst danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Claudia alleen op 12-14 gezeten.
Ik wist niet dat Jeroen Post nog leefde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
http://t.co/1KX06hfk
ff stemmen allemaal. oproepje van Veenstra voor de Revu-beste-dj-poll. ik heb voor Stenders gekozen
Ja, die ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Poolse piraten?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |