quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die begint als een ekte Germaan al rond een uur of 8 's ochtends halve liters weg te werken en rond een uur of 2 's middags komen er alleen nog maar teksten als: 'die zou ik wel even willen doorsauzen anders' en 'ik zou haar zo hard tegen het plafond willen zwaffelen' uit z'n inmiddels ladderzatte kop terwijl z'n tong uit z'n bek hangt er het kwijl uit beide mondhoeken loopt.
Jij bent best wel interessant. Ik zal je in zijn plaats wel lastigvallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ach gelukkig zal hij mij met rust laten omdat ik niet zo interessant ben
Hey hey zal ik jou eens ff lastigvallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent best wel interessant. Ik zal je in zijn plaats wel lastigvallen.
Je doet je best maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey hey zal ik jou eens ff lastigvallen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die begint als een ekte Germaan al rond een uur of 8 's ochtends halve liters weg te werken en rond een uur of 2 's middags komen er alleen nog maar teksten als: 'die zou ik wel even willen doorsauzen anders' en 'ik zou haar zo hard tegen het plafond willen zwaffelen' uit z'n inmiddels ladderzatte kop terwijl z'n tong uit z'n bek hangt er het kwijl uit beide mondhoeken loopt.
Fobowaardig dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij er nog wel na 10 oktober ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als het voor 10 oktober is misschien, anders nee.
Kom ik zo depressief overquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww ik dacht hij maakt zichzelf van kant
FF pissenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen interesse, geen zin in, simpel toch?
Maandag heb ik stage. Dus daar kan ik niet omheen. En soms heb ik verplichte lessen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef leeell het volgende:
mensen die zeggen dat ze niet kunnen, jezus man , iedereen heeft wel tijd in de week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |