Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.quote:
Daarom kan je je events privé maken en daarop mensen uitnodigen. Tenzij je vindt dat de meeters niet je voor+achternaam willen weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van mijn vrienden weet niemand dat ik FOK!. Vandaar.
Ik wist het al, maar van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.
Ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar van iemand anders.
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok.
Ik hoef het niet aan de grote klok te hangen toch?
Ik kan een paar manieren bedenken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
subforum, check FBquote:
Danny ging ook stoppen meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij Danny moet je zijn, die rookt. yvonne is helaas gestopt meen ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
Geil verhaal welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, uitleg in jip en janneke:
Ik hád een ONZ topic kunnen openen met: JA HOI IK BEN HOMO EN IK HOUD VAN ZOENTJES GEVEN AAN JONGESSSS!
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef leeell het volgende:
Nou Etsu, zie je nu hoe makkelijk het is
mn Gaydarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?
Ben je dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen rokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
ROO is prima. Post je er een keer dan kan je elders niet meer posten.
Immers: je distantieert je als minderheid (en domme minderheid) van de bazen die niet nicotine addicted zijn.
Gr gr
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |