Nee, ik post mijn naam niet. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Zoals ik al eerder heb aangegeven, dit is een forum. Om het wat duidelijker te zeggen, fucking boeiend.quote:[..]
voor een baan in de rechterlijke macht kun je dus al niet meer serieus genomen worden
Heineken hier. Prima zuipbier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zwaardbier is dan ook niet te drinken
Je hoeft niet te komenquote:
afgezaagdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan gaan we naar Stairway'sWHO'S IN?!?!
Heineken prima zuipbier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Heineken hier. Prima zuipbier.
[..]
Je hoeft niet te komen.
Meet in Delft is beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet te komen.
quote:
Maar Gruun is wel pokke-eind reizen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet te komen.
Heel eng ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De [ afbeelding ]-PI wordt eng veel gebruikt de laatste tijd.
Ja, wat jij, toch geen Bavaria hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heineken prima zuipbier?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaaaaaaast.
Neude ja. Puik plan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef leeell het volgende:
liever gewoon met zn alle op het plein in utrecht, Exa-meet #1 style
geweldig idee, maak even een topic in SESquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
Ik stel voor De Berekuil, gewoon, zonder er te overnachten.
Ik kan de meesten vanaf Zwolle al vermaken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Maar Gruun is wel pokke-eind reizen.
Dommelsch natuurlijk. Tevens Jupiler en Hertog Jan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, wat jij, toch geen Bavaria hè![]()
.
niet te zuipen man die troep,quote:
Lekk'r 'n biej' Grolsch drink'n op 't platt'land, g'not.quote:
Raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef leeell het volgende:
[..]
niet te zuipen man die troep,
bavaria, heineken en amstel komt er hier niet in,
Heineken en Dommelsch zijn puik
kijk de edit neger.quote:
Na 3 biertjes smaken ze allemaal hetzelfde als je aan het zuipen bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef leeell het volgende:
[..]
niet te zuipen man die troep,
bavaria, Grolsch en amstel komt er hier niet in,
Heineken en Dommelsch zijn puik
Gadverredamme, van de week hele avond Heineken gedronken, daarna gingen we ergens anders heen waar ze Dommelsch schonken en het was zum kotsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dommelsch natuurlijk. Tevens Jupiler en Hertog Jan.
Ook zeer primaquote:
na 3 is wel erg enthousiast, maar inderdaad over-time merk je het niet meer nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Na 3 biertjes smaken ze allemaal hetzelfde als je aan het zuipen bent.
Haten op Dommelsch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Gadverredamme, van de week hele avond Heineken gedronken, daarna gingen we ergens anders heen waar ze Dommelsch schonken en het was zum kotsen.
Anderen zijn prima, maar ik geniet liever van Hertog Jan
Doodsverwensing.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Dommelsch.
Dat staat gelijk aan het leven niet kunnen waarderen. Tijd om er een eind aan te knopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |