Nee, ik post mijn naam niet. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Zoals ik al eerder heb aangegeven, dit is een forum. Om het wat duidelijker te zeggen, fucking boeiend.quote:[..]
voor een baan in de rechterlijke macht kun je dus al niet meer serieus genomen worden
Heineken hier. Prima zuipbier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zwaardbier is dan ook niet te drinken
Je hoeft niet te komenquote:
afgezaagdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan gaan we naar Stairway'sWHO'S IN?!?!
Heineken prima zuipbier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Heineken hier. Prima zuipbier.
[..]
Je hoeft niet te komen.
Meet in Delft is beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet te komen.
quote:
Maar Gruun is wel pokke-eind reizen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet te komen.
Heel eng ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De [ afbeelding ]-PI wordt eng veel gebruikt de laatste tijd.
Ja, wat jij, toch geen Bavaria hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heineken prima zuipbier?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaaaaaaast.
Neude ja. Puik plan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef leeell het volgende:
liever gewoon met zn alle op het plein in utrecht, Exa-meet #1 style
geweldig idee, maak even een topic in SESquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
Ik stel voor De Berekuil, gewoon, zonder er te overnachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |