Museum of natural history, met de weddenschap van Barney en Robin waar Barney achter de identiteit van zijn vader kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef zoem het volgende:
Ohja, dat was met Zoe op een Egyptisch getinte locatie.
Jawelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Saekerhett het volgende:
Niemand de nieuwste aflevering gezien? Had toch al wat meer reacties verwacht
Dat. Het thema, hoe internet research de spanning uit daten haalt, was interessanter dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel
Ik vond 'em wel aardig, maar niet meer dan dat.
Die moet je ff uitleggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef icebliss het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat die Jane McInteyre (of hoe je het ook schrijft) een Lorenzo von Matterhorn deed.
http://www.lorenzovonmatterhorn.com/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Playbook_(How_I_Met_Your_Mother)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef loezzzje het volgende:
Die vriend van robin is toch van harold & kumar? ik vind hem zo geweldig.
'I didn't look at the computer, it just went down the wrong pipe'
In de rollen waar ik hem van ken vond ik hem altijd heel grappig. Die baan in Washington was misschien niet wat hij ervan verwacht had? Ja en als je dan terug bent moet je toch wat om weer centjes binnen te krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |