quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind de afleveringen dat Ted en Barney beiden single zijn verreweg het leukst.
Was het beste uit de aflevering inderdaad, Jack Fantastic.quote:
HAHA en de websites bestaan ook weerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:55 schreef Kingside het volgende:
[..]
Was het beste uit de aflevering inderdaad, Jack Fantastic.
Vond deze aflevering was minder, alleen de scams van Barney waren nog enigzins leuk.
[ afbeelding ]
http://www.linsonbreastlawsuit.com/
Ik denk niet dat je zover moet doordenken. Maar goed, het zou kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:59 schreef DeMessias het volgende:
Ze zijn het wel een beetje té langdradig aan het maken met Ted. We weten zoals in de OP staat dat Robin niet de moeder is (Aunt Robin), ondertussen zou het leuk zijn als Robin dan ook een afgesloten hoofdstuk zou zijn in het liefdesleven van Ted. Waarom niet een glimp geven van de moeder, vb. op latere leeftijd zonder dat je haar naam weet? Of zou ze eigenlijk al lang dood zijn als oude Ted het verhaal "How I met your mother" vertelt aan z'n kinderen? Bij wijze van eerbetoon en kennismaking? Ik kan me anders wel inbeelden dat die kinderen al lang naar hun moeder gelopen zouden hebben: "Mom, how did you and dad get to know each other?"
Dat krijg je dan als je weet dat je nog minstens 2 jaar het verhaaltje aan de gang moet zien te houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Slechte aflevering, het gaat niet eens meer om Ted en het ontmoeten van zn vrouw
Dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:28 schreef seto het volgende:
Leuke aflevering weer, afgezien van Lily.
Gelukkig maar, dat wordt na zoveel seizoenen ook een beetje eentonig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Slechte aflevering, het gaat niet eens meer om Ted en het ontmoeten van zn vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |