Mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlandse keuken.Ik vind de Nederlandse keuken echt de smerigste keuken ter wereld.

Ik kan daar niks aan doen. Lul.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent trouwens geen baas, want jij dondert altijd om in de bus.

Jij danst om die paal, terwijl je je er eigenlijk aan moet vasthouden. Dat is je eigen schuld.quote:

Er is nooit plek om te zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon jezelf beethouden aan de palen in de bus of gaan zitten.

Ze oefent gewoon haar tricks uit in de bus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij danst om die paal, terwijl je je er eigenlijk aan moet vasthouden. Dat is je eigen schuld.

Dat van paaldansen was een grapje he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij danst om die paal, terwijl je je er eigenlijk aan moet vasthouden. Dat is je eigen schuld.

Ja, en het nu snel terugnemen hè? Ik heb je wel door.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:39 schreef coban het volgende:
[..]
Dat van paaldansen was een grapje he.

Rolluikspottersquote:

Konijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Ik heb mijn konijnen expres geen eten gegevn.

Beetje olijfolie kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geef mijn konijn alleen maar wat zout en peper.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |