De houdbaarheidsdatum van dat nummer komt dichterbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
Voor de liefhebbers:
Enige hardstyle nummer wat ik luister.
ja. zou de cam op een statief staan ofzo. echt, erg ... ehm speciaal die hobby.quote:
digitale noodlesquote:
Kloptquote:
Dimens is een baas ja.quote:
mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dimens is een baas ja.Accepteer het nou maar gewoon.
vond ik ook altijd. tot hij voorstelde om me te pijpen. sindsdien is het niet meer wat het wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
No homo toch, dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vond ik ook altijd. tot hij voorstelde om me te pijpen. sindsdien is het niet meer wat het was
Hoe is een andere man pijpen no homo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
No homo toch, dan is er niets aan de hand.
Ja duh dat hij baas is, anders zou hij mijn kloon nooit mogen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij eet Surinaamse roti?quote:
Jij bent trouwens geen baas, want jij dondert altijd om in de bus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duh dat hij baas is, anders zou hij mijn kloon nooit mogen zijn.
Maar toch. Maar tochhhh.
Ik was eerst, jij bent dus een kloon van mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duh dat hij baas is, anders zou hij mijn kloon nooit mogen zijn.
Maar toch. Maar tochhhh.
Nee stamppot met worteltjes en uiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij eet Surinaamse roti?Sorry, kon het niet laten.
![]()
Nederlandse keuken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Nee stamppot met worteltjes en ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |